Sissach

Der Rest...
repplyfire
Erfahrener Benutzer

Sissach

Beitrag von repplyfire »

Hallo

Ich werde per 1.10.2005 mein Exil in Glarus aufgeben und ins Baselbiet zurückkehren, genauer nach Sissach.

Nun bin ich aber schon eine längere Zeit im Glarnerland (seit 13 Jahren) und in Sissach hat sich einiges getan. Also das Städtchen selbst kenne ich einigermasen und auch grob wo was ist. Gibt es jedoch insidertips für gute Bars? Ist das CH überhaupt noch offen? Gibt es in Sissach einen Plauschfussballclub (5 oder 4 Liga). Gibt es einen aktiven FCB-Fanclub in der Nähe?

etc.

Besten Dank für eure Tips

Gruss

Heaven Underground
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heaven Underground »

Sissach wurde zwischenzeitlich mit einer 6 Meter hohen Mauer umgeben. Damit DU reingelassen wirst, musst DU schon ein ganz schlimmer sein, ich meine mindestens ein ehemaliger Zuchthäusler oder so. Aber versuchs einfach mal.
[CENTER]Fisch ><(((*> stinkt.[/CENTER]

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Ich kann nur hoffen Du machts Witze...
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

hehe, so schlimm wordä...

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Heaven Underground hat geschrieben:Sissach wurde zwischenzeitlich mit einer 6 Meter hohen Mauer umgeben. Damit DU reingelassen wirst, musst DU schon ein ganz schlimmer sein, ich meine mindestens ein ehemaliger Zuchthäusler oder so. Aber versuchs einfach mal.
:D wenn du wüsstisch :D
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

bluebanana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bluebanana »

also s CH gits nüme. letschte do het dört grad e neue club uffgmacht. troja heisst er. naja, e halbs joor gibem bis er wieder zue macht. ;)

süscht wär no slindbi (lindbergh pub), für alternativeri o. twist bim bhf oder dstärnebar. hmmmmmmm sünscht bini au nüm so genau informiert was dört obe lauft. ahaaaaaaaa, s el burrito gits natürlich immer no, genauer gsäit, dterminus bar. luegsch eifach mol ine. isch seinzige wo am morge no offe het ;)

edit: skik gits natürlich au no http://www.kiksissach.ch/

fuessball mannschaft kanni dr die 3. mannschaft empfähle. spiele in dr 4. liga. also wennd chli öbis an alk vertäisch chasch dört go schutte.

fcb fanclub: http://www.orgesiss.ch

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Sissach isch e Burekaff. Mehr gits nid z saage!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

bluebanana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bluebanana »

Lou C. Fire hat geschrieben:Sissach isch e Burekaff. Mehr gits nid z saage!
wohl war ;)

Oralapostel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Oralapostel »

Das kulturelle Highlight in Sissach dürfte das Henkermuseum sein. :)
Ihre Werbung hier! Sichern Sie sich diesen einmaligen Werbeplatz für nur CHF 69.-/Monat. Ihr Firmenname wird täglich mehrmals erwähnt. Auf Wunsch auch gerne Intialisierung von grossen Forenskandalen und Intrigen. Bad news are good news - Greifen Sie jetzt zu!

Mendez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mendez »

bluebanana hat geschrieben:also s CH gits nüme. letschte do het dört grad e neue club uffgmacht. troja heisst er. naja, e halbs joor gibem bis er wieder zue macht. ]
Also, murat und dege sind scho dört gsi, damit isch dr de lade heilig gsproche worde ... :D

Ludwig van
Neuer Benutzer

Beitrag von Ludwig van »

ich bi z sissach ind schuel... ligt zwüsche ütige, zunzge, und no paar dörfli... ich hoff, ich ha dr demit e bitz chöne witerhälfe

solo_basilea
Neuer Benutzer

Beitrag von solo_basilea »

repplyfire hat geschrieben:Hallo

Ich werde per 1.10.2005 mein Exil in Glarus aufgeben und ins Baselbiet zurückkehren, genauer nach Sissach.

Nun bin ich aber schon eine längere Zeit im Glarnerland (seit 13 Jahren) und in Sissach hat sich einiges getan. Also das Städtchen selbst kenne ich einigermasen und auch grob wo was ist. Gibt es jedoch insidertips für gute Bars? Ist das CH überhaupt noch offen? Gibt es in Sissach einen Plauschfussballclub (5 oder 4 Liga). Gibt es einen aktiven FCB-Fanclub in der Nähe?

etc.

Besten Dank für eure Tips

Gruss
also:
es git in sissach es paar chlinneri baars (stärne, jocker, bölchä, lindbi,...)! dört wo früener s`CH gsi isch, gits mittlerwiile scho wider e neui baar,nachdäm zahlriichi anderi bankrott gange sind... :D
und wege dr fan-gruppe: die meiste vo de jüngere fans chömme so einigermasse us dr nööchi vo sissach (frenkedorf,prattele und so.. isch halt au nid diräckt bi sissach ;) )...

Female-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Female-Supporter »

Bi friehner ame no ab und zue in Sissach unterwäggs gsy. Näbem Lindbärg Pub (bini kürzlig ame Mittwuch mol gsy, hän jede Mittwuch e DJ isch no e gueti Stimmig gsy) git's au no d'Schickeria. In dr Schiggse bini allerdings scho Johre nüm gsy (Richtig Zunzge). D'Stärnebar isch schins au nit schlächt, aber me munklet es sigi hauptsächlig e Nazi-Träffpunkt.

Ludwig van
Neuer Benutzer

Beitrag von Ludwig van »

ich würd uf lietsch zügle...

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

vo wäge Fuessball: http://www.svsissach.ch wär dr örtlich Fuessballverein

Ansüschte gäbs no dr FC Gälterchinde oder dr FC Galaxy wo beidi in Gälterchinde spiele, oder echli chlinner dr FC Diegten/Eptingen

Muesch halt mol afroge wär dass no neui Spieler würd in d Fünftligamannschaft ufneh...

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Female-Supporter hat geschrieben:D'Stärnebar isch schins au nit schlächt, aber me munklet es sigi hauptsächlig e Nazi-Träffpunkt.
das wär mer neu (wills aber nid usschliesse) - was mer dört unde uffallt isch s rächt tiefe Durchschnittsalter, dasch in dr Schickeria echli besser.

S Lindbergh isch nid schlächt, am meischte los isch in letschter Zit im "Joker" am Bahnhof (wo au regelmässig Live-Fuessball übertreit)

bluebanana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bluebanana »

Female-Supporter hat geschrieben: git's au no d'Schickeria.
glaub die isch zuegange?! bi aber nid ganz sicher. yep, joker hani natürlich no vergässe!

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

panda hat geschrieben:vo wäge Fuessball: http://www.svsissach.ch wär dr örtlich Fuessballverein

Ansüschte gäbs no dr FC Gälterchinde oder dr FC Galaxy wo beidi in Gälterchinde spiele, oder echli chlinner dr FC Diegten/Eptingen

Muesch halt mol afroge wär dass no neui Spieler würd in d Fünftligamannschaft ufneh...
Ich würde versuchen mich in die Frauenmannschaft des SV Sissach zu schmuckeln, hab die letzten Sommer mal an nen Turnier gesehen und muss sage, da hats n paar gut ausgebaute Milchproduktionsbetriebe dabei....

solo_basilea
Neuer Benutzer

nee.. Schickeria gits jetzt nümme.
die heisst jetzt Bölchä-Baar und isch grad näbem Bahnhof, bim Kino glaub...

Female-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Female-Supporter »

solo_basilea hat geschrieben:nee.. Schickeria gits jetzt nümme.
Ehrlig? Schad, dä Lade het mir frieher ame no passe (bi zwar ebä au scho es Zytli nüm dört gsy :D ).

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Lou C. Fire hat geschrieben:Ich würde versuchen mich in die Frauenmannschaft des SV Sissach zu schmuckeln, hab die letzten Sommer mal an nen Turnier gesehen und muss sage, da hats n paar gut ausgebaute Milchproduktionsbetriebe dabei....
na ja, Geschmackssache :D

Bild

Bild

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

panda hat geschrieben:na ja, Geschmackssache :D

Bild

Bild
Tja, das ist wohl ein weiterer Beweis dafür, dass Realität die Illusion ist, welche durch Mangel an Alkohol entstehen kann....

solo_basilea
Neuer Benutzer

Female-Supporter hat geschrieben:Ehrlig? Schad, dä Lade het mir frieher ame no passe (bi zwar ebä au scho es Zytli nüm dört gsy :D ).
jo,die gits nümme. Bi au no ab und zue moll dinne gsi, isch schono lustig gsi!
aber d Bölchä-Baar isch glaub au nid gross anderst. het sich glaub eifach nur dr Standort veränderet... D`Lütt sind glaub immer no die gliiche wie in dr schiggse. Bi ebbe au no nie im Bölchä gsi...

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

dass dr Schiggse-Inhaber dr Bölche übernoh het han i mitbecho, dass er dr ganz Betrieb züglet het aber nid. Wider öppis neus glernt...

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

Dass eine Bar einen neuen Namen kriegt, soll es ja öfters geben. Dass diese dann aber auch gleich noch an einem neuen Ort steht ist dann schon eher unwahrscheinlich.

In der Schickeria *hicks* war ich eine zeitlang *rülps* auch noch oft... :cool:

solo_basilea
Neuer Benutzer

panda hat geschrieben:dass dr Schiggse-Inhaber dr Bölche übernoh het han i mitbecho, dass er dr ganz Betrieb züglet het aber nid. Wider öppis neus glernt...
jo,bi mr au nid 100% sicher...!
weiss nur,dass glaub s personal und d DJs einigermasse die gliiche sind wie in dr schiggse.

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

SISSACH stinkt..

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Namelos hat geschrieben:Sissle stinkt..
und wieder einmal: wer lesen kann, ist eindeutig im Vorteil.....

Namelos
Benutzer

Beitrag von Namelos »

Lou C. Fire hat geschrieben:und wieder einmal: wer lesen kann, ist eindeutig im Vorteil.....
Düpflischisser, hösch! :mad: ;)

stinkt einewäg..

repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

Oralapostel hat geschrieben:Das kulturelle Highlight in Sissach dürfte das Henkermuseum sein. :)
Jop, also das isch scho mol in Planig ufgnoh wordä zum go luege z goh. :cool:

Antworten