Frage Betr. BVB Busse

Der Rest...
O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Frage Betr. BVB Busse

Beitrag von O-Bolle »

So, heute morgen bin ich erwischt worden beim Schwarzfahren :rolleyes:

Jedenfalls steht auf dem Einzahlungsschein etwas wie: "Sind Sie Egientümer eines Abonnements, bitten wir Sie, in den nächsten 5 Tagen Ihr gültiges Abonnement bei einer auf der Rückseite genannten Dienststelle gegen Entrichtung einer Bearbeitungsgebühr vorzuweisen. Als gültiges Abonnement kann nur der abgestempelte Einzahlungsschein-Abschnitt mit dem entsprechenden Monatsaufdruck bzw. das provisorische Abonnement mit gültiger Monatsmarke anerkannt werden.u201C

Weiter steht nochu2026:

u201EBeachten Sie bitte, dass nur der auf dem Abonnement vermekrte Fahrgast das vergessene Abonnement bei einer Dienststelle vorweisen kann."

Ich werde mir heute Abend wie üblich das U-Abo einzahlen. Jetzt zur Frage: Kann ich jetzt morgen das gültige U-Abo vorweisen und damit anstatt der Busse (100.-) eine Gebühr von 5.- Fr. bezahlenu2026

Ich fühle mich als langjähriger und treuer BVB Benutzer sowieso verarscht! :mad:

Turrican

Beitrag von Turrican »

ich glaub do hesch pech gha. :(

forza_basilea

Beitrag von forza_basilea »

nei goht nit! es stoht ufem u abo wends i zahlt hesch und ufem buess, wennd dr buess begho hesch. also xend si jo dass du zerschd dr buess begho hesch und erschd nocher s u abo kauft hesch. das got nid! jezt muesch hald die 100 stuz buess und s u abo zahle..

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

O-Bolle hat geschrieben:So, heute morgen bin ich erwischt worden beim Schwarzfahren :rolleyes:

Jedenfalls steht auf dem Einzahlungsschein etwas wie: "Sind Sie Egientümer eines Abonnements, bitten wir Sie, in den nächsten 5 Tagen Ihr gültiges Abonnement bei einer auf der Rückseite genannten Dienststelle gegen Entrichtung einer Bearbeitungsgebühr vorzuweisen. Als gültiges Abonnement kann nur der abgestempelte Einzahlungsschein-Abschnitt mit dem entsprechenden Monatsaufdruck bzw. das provisorische Abonnement mit gültiger Monatsmarke anerkannt werden.u201C

Weiter steht nochu2026:

u201EBeachten Sie bitte, dass nur der auf dem Abonnement vermekrte Fahrgast das vergessene Abonnement bei einer Dienststelle vorweisen kann."

Ich werde mir heute Abend wie üblich das U-Abo einzahlen. Jetzt zur Frage: Kann ich jetzt morgen das gültige U-Abo vorweisen und damit anstatt der Busse (100.-) eine Gebühr von 5.- Fr. bezahlenu2026

Ich fühle mich als langjähriger und treuer BVB Benutzer sowieso verarscht! :mad:
Probiers...... bi mir hets emol klappt gha wobi das aber bi dr SBB gsi isch nachdem ich s U-Abo au vergässe han izahle. Hans no am gliche tag gmacht gha und denn sind sie glücklich gsi will ich doch au 5 johr lang immer s U-Abo gha han......

Versuech isch es wärt........

good luck ;)
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

O-Bolle hat geschrieben:Ich werde mir heute Abend wie üblich das U-Abo einzahlen. Jetzt zur Frage: Kann ich jetzt morgen das gültige U-Abo vorweisen und damit anstatt der Busse (100.-) eine Gebühr von 5.- Fr. bezahlenu2026
nai, myynes Wüssens hättisch das vor dr Kontrolle bereits miesse yyzahlt ha, aber wenn kai Uhrzyt bim Poschtschtämpel druff isch kasch es jo emol vrsueche...isch aber scho e Sauerei vo dr BVB dass sie immer aafangs Johr mien gross go Kontrolle mache! :mad:
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

art-of-football
Erfahrener Benutzer

Beitrag von art-of-football »

O-Bolle hat geschrieben:So, heute morgen bin ich erwischt worden beim Schwarzfahren :rolleyes:

Weiter steht nochu2026:

Also bi mir isch das 2mool gange.. muesch s'Abo am gliche Daag wie du verwütscht worde bisch iizahle...
Uf em Stämpel vo dr Post stoht nur s'Datum... (oder??) uf jedefall het si kei Puff gmacht... ;)

No e Tipp gang nit zu Stossziite, denn kasch au mit em Schlatertyp rede und diskutiere... :D

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

El Capullo hat geschrieben:nai, myynes Wüssens hättisch das vor dr Kontrolle bereits miesse yyzahlt ha, aber wenn kai Uhrzyt bim Poschtschtämpel druff isch kasch es jo emol vrsueche...isch aber scho e Sauerei vo dr BVB dass sie immer aafangs Johr mien gross go Kontrolle mache! :mad:
das isch wohr... ich ha dä kontrolleur au gross zämmegstucht... und usserdäm fühli mi echt verarscht vor, jo chlar hättis scho letschte monet chönnte yzahle... aber hüt wär dr erschti Tag y däm Johr/Monet wo's Dienststell offe het...

art-of-football
Erfahrener Benutzer

forza_basilea hat geschrieben:nei goht nit! es stoht ufem u abo wends i zahlt hesch und ufem buess, wennd dr buess begho hesch. also xend si jo dass du zerschd dr buess begho hesch und erschd nocher s u abo kauft hesch. das got nid! jezt muesch hald die 100 stuz buess und s u abo zahle..
Stoht jo kei Ziit uf em Abo, isches am gliche Daag gseht me nur s'Datum... ;)

Hank Hoover
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hank Hoover »

O-Bolle hat geschrieben:So, heute morgen bin ich erwischt worden beim Schwarzfahren

Weiter steht nochu2026:

muuaahahahaha

ollsche ich ha dir geschter no gseit du söttisch hütte stämple!!!

eso wien ich! und ich gangs u-abo au erscht go zahle!!!

päch :rolleyes: :D :D
GO CANUCKS GO

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

[quote="art-of-football"]Stoht jo kei Ziit uf em Abo, isches am gliche Daag gseht me nur s'Datum... ]
jo guet ds Zyt uff dr buess isch 7.30, ich chönt höchstens e 1 vor 7.30 mache :D

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

Hank Hoover hat geschrieben:muuaahahahaha

ollsche ich ha dir geschter no gseit du söttisch hütte stämple!!!

eso wien ich! und ich gangs u-abo au erscht go zahle!!!

päch :rolleyes: :D :D
ych tues jo au hütte zahle...

Turrican

Beitrag von Turrican »

O-Bolle hat geschrieben:jo guet ds Zyt uff dr buess isch 7.30, ich chönt höchstens e 1 vor 7.30 mache :D
was machsch du denn so frühe ufm bus? :eek:

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

Ebe die ainzig Froog isch (das waissi ebe nit sicher) öb uffem Poschtschtämpel en Uhrzyt (evtl. codiert) schtoht oder nit...falls nit schpielts kai Rolle, denn zahlsch e Schnägg und hesch Rueh.

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

Turrican hat geschrieben:was machsch du denn so frühe ufm bus? :eek:
go schaffe dänk!

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

El Capullo hat geschrieben:Ebe die ainzig Froog isch (das waissi ebe nit sicher) öb uffem Poschtschtämpel en Uhrzyt (evtl. codiert) schtoht oder nit...falls nit schpielts kai Rolle, denn zahlsch e Schnägg und hesch Rueh.
y zahl bi dr sbb

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

O-Bolle hat geschrieben:jo guet ds Zyt uff dr buess isch 7.30, ich chönt höchstens e 1 vor 7.30 mache :D
vor allem muesch zerscht no e Linie finde wo um die Zyt no fahrt vom Sunntig uffe Mäntig... ;)

art-of-football
Erfahrener Benutzer

:D :D

Ok, denn blibt dr nur no eins übrig:
Seisch di Muetter/ Vater hägs am 08.00 Uhr izahlt ka (bevor är/ sie isch go schaffe) und häts dr bevor ärs isch go izahle no gseit ga.
Denn lächlisch si a und losch di Usstrahlig spile oder du packsch alli vergangene Abos us und legsch si uf e Tisch und seisch: "Somene treue Kund sött me doch nit bös mitspiile"

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Wenn du das U-Abo HEUTE einzahlst, kannst du die Sache gegen eine Gebühr von 5 Franken erledigen lassen.

Das U-Abo muss am ersten WERKTAG (Montag bis Freitag) des Monats einbezahlt werden, das Abo erhält dann die Gültigkeit rückwirkend auf den ersten Tag des Monats.
Allerdings muss zusätzlich die Gebühr für vergessenes Abo bezahlt werden (persönliches Abo eben CHF 5.-- / unpersönliches Abo CHF 20.--, sofern wirklich diejenige Person mit dem Abo gefahren ist, auf deren Name dieses lautet)

Quelle: TNW-Tarif

Hesch Schwein gha ;) Bi aber trotzdäm dr Meinig dass alli sälber tschuld si, wo nid fähig si ihres Abo rächtzitig izzahle

forza_basilea

nei es goht e nid suschd würd jo jede statt dr buess vo 100.- schnell es u abo go ghaufe...!!!

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

forza_basilea hat geschrieben:nei es goht e nid suschd würd jo jede statt dr buess vo 100.- schnell es u abo go ghaufe...!!!
bis zum erschte Wärchtig vom Monet goht das hochoffiziell

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

panda hat geschrieben:bis zum erschte Wärchtig vom Monet goht das hochoffiziell
do bini froh...

forza_basilea

stimmt panda hesch rächt und du schaffsch jo bi dr sbb gäll! jezt wunderisch di sicher wiso i das weiss :p

art-of-football
Erfahrener Benutzer

panda hat geschrieben:Wenn du das U-Abo HEUTE einzahlst, kannst du die Sache gegen eine Gebühr von 5 Franken erledigen lassen.

Das U-Abo muss am ersten WERKTAG (Montag bis Freitag) des Monats einbezahlt werden, das Abo erhält dann die Gültigkeit rückwirkend auf den ersten Tag des Monats.
Allerdings muss zusätzlich die Gebühr für vergessenes Abo bezahlt werden (persönliches Abo eben CHF 5.-- / unpersönliches Abo CHF 20.--, sofern wirklich diejenige Person mit dem Abo gefahren ist, auf deren Name dieses lautet)

Quelle: TNW-Tarif
die Maschine schlägt zurück...

Panda du bisch sensationell :D

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

forza_basilea hat geschrieben:du muesches jo wüsse, schaffsch jo bi dr sbb gäll :D :D jezt wunderisch di sicher wiso i das weiss :p
ych wurd my höggschtens wundere wenn das öbber NITT wüssti... ;)

fineline
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fineline »

Mi Abo hani per poscht iizahlt und ha d'quittig nonig becho... ehrlichgseit chönne die mir krützwiis, wenn mi eine verwütscht. ich zahl sicher nid no zuesätzlich es billet, wenn mi abo scho zahlt isch ... :mad:

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

forza_basilea hat geschrieben:jezt wunderisch di sicher wiso i das weiss :p
grausam wunderet mi das... Bisch doch au ein vo dene Längi-Brothers :p

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Wenni das gwüsst hätt, jedefalls wünschi däm alles nur erdänggliche wo mir damals eifach ins Portemonnai glänggt hett und eifach 50 Stai ussegno hett, bisches definitv e *piip* Huesohn :mad:
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

forza_basilea

grausam wunderet mi das... Bisch doch au ein vo dene Längi-Brothers
ehm, sicher nit! :rolleyes:
aber ich han mit dir choreo gschafft (erfolg macht.......) :D

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

ebe. Längi-Brothers :D

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

Goofy hat geschrieben:Wenni das gwüsst hätt, jedefalls wünschi däm alles nur erdänggliche wo mir damals eifach ins Portemonnai glänggt hett und eifach 50 Stai ussegno hett, bisches definitv e *piip* Huesohn :mad:
uff so öbbis hettr imfall kai Rächt!! Aber wie muess ych mr das physisch vorschtelle, hettr Dir s'Bortmenee uss dr Hand grisse oder hesches Du ihm in d'Hand druggt? :confused:

Antworten