Infos @ Zugreisende nach Zürich
-
- Erfahrener Benutzer
Infos @ Zugreisende nach Zürich
Es wird wieder einen Extrazug nach Zürich Hauptbahnhof geben mit dem Unterschied, dass er diesmal in Altstetten zwischenhält.
Der Marsch (auf der Strasse) vom Hauptbahnhof zum Hardturm wird seitens der Stadtpolizei Zürich diesmal nicht toleriert, da kein Gesuchsteller für diesen Marsch gefunden werden konnte und somit keine (schriftliche) Bewilligung dafür vorliegt.
Ferner findet an diesem Wochenende das alljährliche Knabenschiessen im Albisgüetli statt was zu mehr Strassen- wie auch Tramverkehr führt.
Unter diesen Voraussetzungen bittet die Zürcher Stadtpolizei die Fans, in Altstetten auszusteigen und von dort aus zum Stadion zu gehen, sie sichert zu, dass unbehelligt zum Hardturm marschiert werden kann.
Diejenigen die trotzdem bis zum Zürcher Hauptbahnhof fahren, werden aufgefordert entweder auf dem Trottoir in den Hardturm zu gehen, oder das Tram (Nr.4) zu benützen.
Hinfahrt:
Basel SBB ab: 13:10
Altstetten an: 14:02
Zürich HB an: 14:07
Rückfahrt:
Altstetten ab: 18:44
Basel SBB an: 19:40
Es grüsst das Fanprojekt
Der Marsch (auf der Strasse) vom Hauptbahnhof zum Hardturm wird seitens der Stadtpolizei Zürich diesmal nicht toleriert, da kein Gesuchsteller für diesen Marsch gefunden werden konnte und somit keine (schriftliche) Bewilligung dafür vorliegt.
Ferner findet an diesem Wochenende das alljährliche Knabenschiessen im Albisgüetli statt was zu mehr Strassen- wie auch Tramverkehr führt.
Unter diesen Voraussetzungen bittet die Zürcher Stadtpolizei die Fans, in Altstetten auszusteigen und von dort aus zum Stadion zu gehen, sie sichert zu, dass unbehelligt zum Hardturm marschiert werden kann.
Diejenigen die trotzdem bis zum Zürcher Hauptbahnhof fahren, werden aufgefordert entweder auf dem Trottoir in den Hardturm zu gehen, oder das Tram (Nr.4) zu benützen.
Hinfahrt:
Basel SBB ab: 13:10
Altstetten an: 14:02
Zürich HB an: 14:07
Rückfahrt:
Altstetten ab: 18:44
Basel SBB an: 19:40
Es grüsst das Fanprojekt
POSTADRESSE:
Fanarbeit Basel
Weidengasse 53
4052 Basel
bitte keine pn's (wir lesen zwar das forum, sind aber selten angemeldet und sehen die dinger dann meist erst wenn es schon zu spät ist). kontakt über eine der unten aufgeführten emails funktioniert hingegen schaurig promt:)!
ornella.pessotto@fanarbeit-basel.ch
thomas.gander@fanarbeit-basel.ch
061 683 74 44
Fanarbeit Basel
Weidengasse 53
4052 Basel
bitte keine pn's (wir lesen zwar das forum, sind aber selten angemeldet und sehen die dinger dann meist erst wenn es schon zu spät ist). kontakt über eine der unten aufgeführten emails funktioniert hingegen schaurig promt:)!
ornella.pessotto@fanarbeit-basel.ch
thomas.gander@fanarbeit-basel.ch
061 683 74 44
Kein Wunder, wer meldet sich schon freiwillig für die zukünftige Hooligan-Datenbank an?fanprojektbasel hat geschrieben: Der Marsch (auf der Strasse) vom Hauptbahnhof zum Hardturm wird seitens der Stadtpolizei Zürich diesmal nicht toleriert, da kein Gesuchsteller für diesen Marsch gefunden werden konnte und somit keine (schriftliche) Bewilligung dafür vorliegt.
mir schwant bereits wieder Übles, sehr Übles...
Zwischenhalt? Wers glaubt...
gesitteter Gang vom HB auf dem Trottoir? Wers glaubt II....
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
- bombaclock
- Erfahrener Benutzer
sich einfach an die vorgegeben Regeln halten. Wenn die STASI (oh sorry STAPO) dann wieder einschreitet, werden sie denn Preis schon zahlen.Rankhof hat geschrieben:mir schwant bereits wieder Übles, sehr Übles...
ich glaube nicht, dass sich die Fans (und v.a. nicht die Randalierer) benehmen werdenLusti hat geschrieben:sich einfach an die vorgegeben Regeln halten. Wenn die STASI (oh sorry STAPO) dann wieder einschreitet, werden sie denn Preis schon zahlen.
und ich glaube den Zusicherungen der StaPo (freies Geleit, Weiterfahrt HB) ebenfalls nicht
Me ka sich dra halte oder au nid... fakt isch das wenn die luscht hänn wieder e bitz in d'Schlagziele z'koh wärde sie sich scho e guete Grund erfinde wo d'Öffentlichkeit denn au wie üblich schlucke wird.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
wenn ich das statement des fanprojekt lese ist das kein problem:Rankhof hat geschrieben:mir schwant bereits wieder Übles, sehr Übles...
man kann in alstetten aussteigen wenn man will, oder kann auf zürich.. wenn man in alstetten aussteigt, darf man nen marsch zum stadion machen. wen man im hb aussteigt, muss man wie jeder andere auch das trottoir oder den öv benutzen, was ansonsten passiert dürfte klar sein..
nach diesem statement (ich nehme schwer an das fp hat etwas schriftlich von der polizei) wird es wohl, wenn man in alstetten aussteigt keine probleme geben, wenn man nach zürich geht sind aber die probleme vorprogrammiert..
man hat also die wahl..
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
Und plötzlich legt d'STAPO los und foht aa wild um sich z'schloh und schiesst tränegas... wehe es wehrt sich öbber, dä wird denn nämlig alles ussglöst ha lutt Mediemitteilig... und falls sich nütt finde losst wirds im nochhinein heisse dass sich d'Basler Fan wieder nid an d'regle ghalte hänn, bewiis defür bruchts wie immer nid, es isch bewis gnueg das Basler im Spiel sinn und das e Polizischt säit es isch eso... in dr Schwizz isch e Polizischt so öbbis wie Gott eifach no glaubwürdiger... vergisses...dasto hat geschrieben: nach diesem statement (ich nehme schwer an das fp hat etwas schriftlich von der polizei) wird es wohl, wenn man in alstetten aussteigt keine probleme geben, wenn man nach zürich geht sind aber die probleme vorprogrammiert..
man hat also die wahl..
-
- Erfahrener Benutzer
sag ja, wenn das fp was schriftliches hat wird es für die polizei sehr schwer einfach so loszuballer/verhaften was auch immer.. wenn es nichts schriftliches hat ists blöder...rotoloso hat geschrieben:Und plötzlich legt d'STAPO los und foht aa wild um sich z'schloh und schiesst tränegas... im nochhinein wirds heisse dass sich d'Basler Fan wieder nid dra ghalte hänn, bewiis defür bruchts wie immer nid, es isch bewis gnueg dases Basler gse sinn und das e Polizischt säit es isch eso... in dr Schwizz isch e Polizischt so öbbis wie Gott eifach no glaubwürdiger... vergisses...
glaub mir einfach roto...
d'stapo het jo bereits scho wider yygschritte in däm sie so ne communicé überhaupt usse gähn.Lusti hat geschrieben:sich einfach an die vorgegeben Regeln halten. Wenn die STASI (oh sorry STAPO) dann wieder einschreitet, werden sie denn Preis schon zahlen.

eins isch klar, mit em zwüschehalt in altstette probiert me das mol die "normale" fans vo de "nit normale" z'trenne... kaa sich jede sälber ussrächne was denn am zh-hb mit de no verbliebende abgooht wenn meh sich nit pingelig gnau an d'regle vo dr stapo haltet.
mit däm haa n'y aber no nüt drüber gseit, öb meh sich dene nätte zürcher boolizischte au wirklig sött beuge...

F.R.B. - Freie Republik Basel
Wie söll dr FP oder irgendöbber wo Basler isch bewiese könne dass 200 polizischte liege? Das goht in dr Schwizz nid, usser es goht eine mit wo wirklich alles filmt, aber das wird scho provokation gnueg si und die Bänder wärde verschwinde oder d'Kamera eifach zerstört... abgseh devo isch e Ussag vomene Polizischt für d'CH Öffentlichkeit e 110% Bewiis und e Video vommene Basler nur e Aagriff an dr Autorität vo dr Polizei und sowieso gfälscht... wiesch jo au wie s'lauft...dasto hat geschrieben:sag ja, wenn das fp was schriftliches hat wird es für die polizei sehr schwer einfach so loszuballer/verhaften was auch immer.. wenn es nichts schriftliches hat ists blöder...
Au wennme sich dra haltet... es kunnt nid druff aa wie me sich verhaltet sondern wie die jewilige STAPO's im Momänt grad druff sinn... e Bewiis defür dassme e paar Basler verhaftet het und ihne Knüppel ins Gsicht abdruckt het isch nid nötig und wenn denn findetme scho eine... meinsch irgendöbber wird abstritte das e Basler e Polizischt aagspuckt het wenn dä das eso behauptet?RED&BLUE hat geschrieben:eins isch klar, mit em zwüschehalt in altstette probiert me das mol die "normale" fans vo de "nit normale" z'trenne... kaa sich jede sälber ussrächne was denn am zh-hb mit de no verbliebende abgooht wenn meh sich nit pingelig gnau an d'regle vo dr stapo haltet.
Das hends scho welle mache an dem Matsch in ZH, nachem Altstettedrama. Da aber offiziell es Gsuech füre Marsch igange isch, het ihne das e Strich dur d rechnig gmacht.RED&BLUE hat geschrieben:eins isch klar, mit em zwüschehalt in altstette probiert me das mol die "normale" fans vo de "nit normale" z'trenne... kaa sich jede sälber ussrächne was denn am zh-hb mit de no verbliebende abgooht wenn meh sich nit pingelig gnau an d'regle vo dr stapo haltet.
ZH plant wieder sone Traige! bini mir zimmlig sicher

ja, wenn es die liebe Stapo sagt, dann wird es wohl so sein... glaubsch au no an Osterhas?dasto hat geschrieben: nach diesem statement (ich nehme schwer an das fp hat etwas schriftlich von der polizei) wird es wohl, wenn man in alstetten aussteigt keine probleme geben, wenn man nach zürich geht sind aber die probleme vorprogrammiert..
man hat also die wahl..
Chasch natürlich au zumene Krokodil go, das seit dr denn de chasch ihm dr Chopf ins Muul legge und es wird au GAAAAAR nid zuebisse - ei dasto weniger, so öppis...
Irgenden Vorwand wärde die scho finde und denn gohts widr los... Müesstisch mit enere ganze Armada vo Awält um di umme ahne go und swurd nüt nütze. Denn die wüsse doch ganz genau, dass das nid suber isch wo sie mache aber keine ihne öppis cha
Klar bestoht au d Chance, dass alles friedlig blibt. Abr bi däre unter-0.0-Toleranz vo dr Stapo isch das azwifle. Wehe eine raucht e Joint am HB, scho wird dr ganzi Trupp präventiv verhaftet...
- Maischter04
- Erfahrener Benutzer
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Zur Glaubwürdigkeit der Herrschaften der ZH-Polizeiobrigkeit nur folgendes Beispiel :
http://fcbforum.magnet.ch/showpost.php? ... ostcount=2
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
- Maischter04
- Erfahrener Benutzer
sagi jo....HB und ab gohts...Gevatter Rhein hat geschrieben:Zur Glaubwürdigkeit der Herrschaften der ZH-Polizeiobrigkeit nur folgendes Beispiel :
Was Denn?
-
- Erfahrener Benutzer
redblue: wenns uf züri gönd und öpis passiert hed das ned demit ztue dass sie hend welle dlüüt trenne und nur die einte zzüri ha, sondern das sie vo afang a gseid wens uf züri gönd münds sich normal verhalte oder es chlöpft sowiso...
und nei ich bi ned naiv, ich weis eifach das züri poliziste sich zrug neh münd wenns e schriftlichi stellignahm gid scho im vorhinein.. aber gönd ihr uf züri, den chömed er halt drunder.. nahcher bitte eifach ned über die bös polizei jammere..
und nei ich bi ned naiv, ich weis eifach das züri poliziste sich zrug neh münd wenns e schriftlichi stellignahm gid scho im vorhinein.. aber gönd ihr uf züri, den chömed er halt drunder.. nahcher bitte eifach ned über die bös polizei jammere..
- bombaclock
- Erfahrener Benutzer
wie kunnsch du druff dass Fanprojäkt öpis schriftlichs het????!!dasto hat geschrieben:sag ja, wenn das fp was schriftliches hat wird es für die polizei sehr schwer einfach so loszuballer/verhaften was auch immer.. wenn es nichts schriftliches hat ists blöder...

ich dänk sie würde das sicher mitteile wenn öpis für vorliege??!!
PRO REGELZUG IN HB!
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer