Rauchfrei im Joggeli?

Diskussionen rund um den FCB.

Soll im Joggeli ein Rauchverbot eingeführt werden??

Ja, das wird mal langsam Zeit
46
18%
Nein, völlig übertribe
169
68%
Egal
35
14%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 250

Urlauber
Erfahrener Benutzer

Rauchfrei im Joggeli?

Beitrag von Urlauber »

Nachdem diesem Thread wollte ich mal in einer Umfrage herausfinden, wer dafür und wer dagegen ist...

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Urlauber hat geschrieben:Nachdem diesem Thread wollte ich mal in einer Umfrage herausfinden, wer dafür und wer dagegen ist...
Fänds no interessant, wär für was abstimmte tuet...
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

CHEF
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CHEF »

Es fählt: Rauchen Nein - Kiffen Ja
¡Hasta la victoria siempre!

It's a Motherfucker
Being here without you
thinking 'bout the good times
thinkin 'bout the bad
And I won't ever be the same

It's a Motherfucker
Getting through a Sunday
Talking to the walls just me again

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

stimmt kiffe isch jo nid rauche.,..

absolute schwachsinn, bin in Glasgow fascht verreckt vor lache wo de Steward zu mir ko isch und mir das het welle verklickere.Nochem 3294829. Versuech het ärs denn ufgä!

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

dr nägschti fred titel lutet denn:

rauchen im joggeli, wie lange noch?

und denn dr nägschti fred:

darf im joggeli noch geraucht werden?

nägscht:

rauchverbot im joggeli

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

joggeli rauchfrei?

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

RALE BALE hat geschrieben:stimmt kiffe isch jo nid rauche.,..

absolute schwachsinn, bin in Glasgow fascht verreckt vor lache wo de Steward zu mir ko isch und mir das het welle verklickere.Nochem 3294829. Versuech het ärs denn ufgä!
mr sin am j rauche gsi und si het numme gmeint mer söll absitze... :D :confused: :rolleyes:
Basel ai Liebi!!!

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

RALE BALE hat geschrieben:stimmt kiffe isch jo nid rauche.,..

dä steward bi mir isch konsequenter gsi, het mr 1.5 päckli zertramplet...
den han i det obe miesse e päckli kaufe (schweineteuer)
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Nimmen_ins_Muul
Neuer Benutzer

Beitrag von Nimmen_ins_Muul »

obs rauche erlaubt isch oder net, die wo wend rauche die rauche....

isch jo bim kiffe net anderst.....

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Wenn ich im Stadion nicht mehr saufen, rülpsen, furzen und RAUCHEN darf, gebe ich definitiv meine Saisonk....., ach vergessen wirs ;) !

Stavia
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stavia »

[quote="SCAR"]Wenn ich im Stadion nicht mehr saufen, rülpsen, furzen und RAUCHEN darf, gebe ich definitiv meine Saisonk....., ach vergessen wirs ]

däm gits nüt azfiege.

Was mich wunder nämt isch was denn d'Raucher Gegner zu Pyro meine

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

[quote="SCAR"]Wenn ich im Stadion nicht mehr saufen, rülpsen, furzen und RAUCHEN darf, gebe ich definitiv meine Saisonk....., ach vergessen wirs ]

Schwätz wiiter (betr. Saisonkarte...noch däre lange Zyt in dr Warteschlange...) ;)
Aber rächt hesch...überall immer mehr dämlichi Regle (hesch diesbezüglig d BaZ gläse > Thema Einheitlichkeit vo de Stroosekaffii...lächerlig)! ! !
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

bricktop
Benutzer

Beitrag von bricktop »

Wenn isch denn für di e Regle sinnvoll bzw. sinnlos? Wenn des uss däm Blickwinkel aluegsch, hesch minere Meinig noch grad s schlächtische Bispiel gwählt....

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Fire of Basle hat geschrieben:Schwätz wiiter (betr. Saisonkarte...noch däre lange Zyt in dr Warteschlange...)
Aber rächt hesch...überall immer mehr dämlichi Regle (hesch diesbezüglig d BaZ gläse > Thema Einheitlichkeit vo de Stroosekaffii...lächerlig)! ! !
Sooo lang isch das jetzt au nit gange, i mein i ha mi jo immer chöne irgendwie ineschleuse... ;) , Connections :cool: !

Ne, hani nit gläse, d Baz chunt erscht am 5i in unsre Hushalt...Solang i mi Bier bechum in dä Beize :D !

Und zu dä dämliche Regle..unsre Anti-Bünzli-Tschech het gescht halt doch nit numme Unrächt ka... :D

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

bricktop hat geschrieben:Wenn isch denn für di e Regle sinnvoll bzw. sinnlos? Wenn des uss däm Blickwinkel aluegsch, hesch minere Meinig noch grad s schlächtische Bispiel gwählt....
Wenn ich imene Restaurant am Ässe bi und dr Rauch vo näbedra die ganz Zyt zu mir uebere kunnt...das stört mi gewaltig und imene gschlossene Ruum wärs dementsprächend sinnvoll wenn me e Rauchverbot abringt, au us gsundheitlige Aspäkt...(aber do kame jetzt e riese Diskussion fiere über X-verschiideni Sache was gsund isch und was nit). Aber imene offene Stadion wo dr Rauch mehr oder weniger straight nach obe waeggoht, findi nur lächerlig. Bi übrigens Nichtraucher, nit dass ich unzfriede wär miteme Rauchverbot, aber findi nit problematisch wenn eine näbedraa am Rauche isch...

Wie gseit, e Regle isch sinnvoll wenn sie Sinn macht wie s Wort sälber seit. Das Bispiil mit de Plastikstiel isch genau so hirnrissig...stell dr vor jedi Beiz wo usegstuehlt het, het die gliiche Holzstiehl (z.B.)...ich find eher dasses s Stadtbild langwilig macht...chli farb in dr Stadt isch mir lieber als e öödi Eitöönigkeit! Aber s isch für jede natürlig verschiide...jede sehts anderscht, wäg däm hesch uf dr andere Siite rächt...sinnvoll/sinnlos...isch jedem sini eigeni Meinig.

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

SCAR hat geschrieben:Sooo lang isch das jetzt au nit gange, i mein i ha mi jo immer chöne irgendwie ineschleuse... , Connections!

Ne, hani nit gläse, d Baz chunt erscht am 5i in unsre Hushalt...Solang i mi Bier bechum in dä Beize !

Und zu dä dämliche Regle..unsre Anti-Bünzli-Tschech het gescht halt doch nit numme Unrächt ka...
Natiirlig bisch immer irgendwie inekoo...aber d Warteschlange isch troztdäm nit kurz gsi!

Am 5i...?! Me könnt meine de kunsch vo hindefüüre!

"Anti-Bünzli-Tschech"... :D vo was hämers scho wieder kaa?! :o ;) Sorry...s isch mit dr zyt zflüssig worde, d Erinnerige sin klai schwach! :p

bricktop
Benutzer

Beitrag von bricktop »

@Fire of Basle: Hesch scho rächt, i finds imene offene Stadion au lächerlich. Aber d Diskussion isch am Afang oft ziemlich ins Lächerliche zoge worde, ha dänkt muess e chli Gegestüür gä :)

Und die Reglig mit de Beize, do sag i gar nüt. S git au scho e Fade drzu. Absolut hirnrissg die Idee.

Müüsli
Benutzer

Beitrag von Müüsli »

Die sölle doch alli raucher lo rauche lo, bi jez häns au alli überläbt......

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

bricktop hat geschrieben:@Fire of Basle: Hesch scho rächt, i finds imene offene Stadion au lächerlich. Aber d Diskussion isch am Afang oft ziemlich ins Lächerliche zoge worde, ha dänkt muess e chli Gegestüür gä :)

Und die Reglig mit de Beize, do sag i gar nüt. S git au scho e Fade drzu. Absolut hirnrissg die Idee.
Aight, simer uns einig ;) Ha ehrlich gseit nit alli Biiträg obedraa glääse...ich frog mi teils nur obs keini anderi Problem git als so Regle zgstalte...in däm sin d Schwizer 1A... :rolleyes:

DerZensor
Erfahrener Benutzer
Beitrag von DerZensor »

ist mir scheissegal, bin selber Nichtraucher, toleriere aber Raucher

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Fire of Basle hat geschrieben:s isch mit dr zyt zflüssig worde, d Erinnerige sin klai schwach! :p
Achtung zviel Alkohol isch ungsund............. :rolleyes: ;) !Über genau so Regle hämers ka, dass me alles und jede in irgend e "Korsett" steckt, es weiss jede genau dass wenn mol ab und zue e süessliche Duft durezieht, dass em das gsundheitlich nüt aduet, aber s isch halt toll und "in", über jede und alles zmotze!Das isch genau die Scheissmentlität vo dere mrs geschter ka hän :mad: !

Merke:Wär sich über alles Gedanke macht, was em chönt schade, wird schnäller krank...

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

[quote="Fire of Basle"]Aight, simer uns einig ]

Du meinsch wohl Basel? Aber ich kas verstoh, oder meinsch e farbeprächtigi und läbändigi Innestadt passt zum Image vonere Schloofstadt?

Wär dr Zynismus in däre Ussag nid findet, kanen mit eme Email bi "IchkanidzwischedeZielelaese@hilfe.bsbl" bschtelle
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Maischter04
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Maischter04 »

Müüsli hat geschrieben:Die sölle doch alli raucher lo rauche lo, bi jez häns au alli überläbt......
Richtig....also fertig mit däm Seich!!
Was Denn?

j-brel
Erfahrener Benutzer

Rauchen

Beitrag von j-brel »

Ich finde es ok, wenn Beizer, Geschäfte, Firmen etc. in geschlossenen Räumen ein Rauchverbot erlassen. Das soll jedem Unternehmen bzw. Besitzer selber überlassen werden.

Meiner Meinung sollte allerdings für Raucher eine Möglichkeit, einen Ort bestehen, ihrem Bedürfnis nachzukommen.

Dies mal grundsätzlich.

Ein Rauchverbot im Joggeli macht wirklich überhaupt keinen Sinn.

Mein grösste 'Sorge' als Passivraucher ist einerseits die Gesundheit und andererseits der Rauchgeruch, der an den Kleidern hängenbleibt.

Nach einem FCB-Spiel werfe meine Kleider ohnehin in die Wäsche, ob sie nun nur verschwitzt sind oder dazu noch verraucht, ist mir völlig egal. Und gesundheitlich fühlte ich mich von Rauchern im Joggeli noch nie gefährdet ;)

Einzig im 'Kinderegge' könnte man über ein Rauchverbot diskutieren....

Don Diego
Benutzer

Beitrag von Don Diego »

j-brel hat geschrieben:Einzig im 'Kinderegge'
Muttenzerkurve? WUAAAAHAHAHA!!!!!
Ich bin dagegen gegen alles zu sein.

bigmac1971
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bigmac1971 »

Don Diego hat geschrieben:Muttenzerkurve? WUAAAAHAHAHA!!!!!
:D :D :D nit ganz unwohr

Angus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Angus »

Hallo - dasch e öffentlichi open air Verastalltig.
I find als Raucher rauche jo au nit guet :p aber bitte, das wär jo e Witz?
Amene indoor Konzert okay, aber im Joggeli?
Bald dürfsch nur no im eigene Auto rauche - und das chasch nümm bruche wege dr Moschd Priese!

The Bacras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Bacras »

CHEF hat geschrieben:Es fählt: Rauchen Nein - Kiffen Ja
Stimmt! Und sonst ist es mir egal. Ob jetzt ein Samstag weniger passiv Rauchen oder nicht. Auf das kommts mir nicht mehr draufan. Und was solls bringen.

Es geht ein Gerücht rum, dass man keine Drogen im Stadion konsumieren sollte. Scheiss drauf. Machen doch sowieso alle. Was wollen die denn mit einem Rauchverbot bezwecken?
Wird man dann nicht nur auf jegliche Wurfgegenstände abgetastet sondern auch auf Zigaretten? Na das wird mir noch eine Massage :rolleyes:

Sixpack
Benutzer

Beitrag von Sixpack »

..also i sags au in däm Thread nomol: Alli vo meine si bruche wider e mol e nikotin stoss, die könne sich am negschte match bi mir e fuscht in'd frässi abhole. :mad: Sektor B eingang links.

Bier her! Bier her! oder ich fall um.

ultio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ultio »

Sixpack hat geschrieben:..also i sags au in däm Thread nomol: Alli vo meine si bruche wider e mol e nikotin stoss, die könne sich am negschte match bi mir e fuscht in'd frässi abhole. :mad: Sektor B eingang links.
Gibt es dazu auch noch ein Gratis-Müsterli?

Antworten