mich nimmt nicht wunder welches spiel ihr spielt, sondern welches ihr besser findet! soll ja auch leute geben die "gezwungen"

also urteilt nur, wenn ihr schon beides mal gespielt habt in den letzten ein-zwei jahren...
wie wärs mit lesen?!Domingo hat geschrieben:da ich PES nicht kenne (bzw nie gespielt habe) [...] kann ich nur FIFA anwählen
ocelot hat geschrieben: also urteilt nur, wenn ihr schon beides mal gespielt habt in den letzten ein-zwei jahren...
ocelot hat geschrieben:wie wärs mit lesen?!
sorry, aber hab es soweit ziemlich deutlich im thread geschrieben, hättest dich für antwort 3 entscheiden können.
offizielle herausforderung:alter sack hat geschrieben:PES - da kommt man alös spieler zum teil noch richtig ins schwitzen, FIFA ist ein actiongame!
der alte sack
Lotte, nid rede, koh! irgendwenn zelle d'usrede nüm, denn stand i eifach bi dir vor dr türe und denn MUESCH game.salegh hat geschrieben:wär drby, nit wegem stutz!
nei um dr jegliche spass am game z'neh...
i will pads fliege gseh... bring di drzue das dini konsole mir um e hals wigglisch!
gell spielsch numme uf ps2? niggs pc... odr sogar xboggs?
aber für di mach i au das... für pes längts nymm odr?
do bruchsch no paar monat bis es kasch, nit?
ps. und mer spiele ohni tricks!
![]()
hoppla, fascht überläse... hättsch jetzt pes gschriebe wäri dabei gsi! aber so...Oralapostel hat geschrieben:offizielle herausforderung:
gesucht werden erfahrene FIFA-spieler zwecks ab-zocken. nachdem gevatter rhein, zeekadeetee, kurtinator, hunter und co eingesehen habe, dass sie gegen mich nicht gewinnen können, salegh seit einem jahr jegliches fifa-rencontre aus dem weg geht (sorry alte!) und rinoceronte und platini sich auch nicht getrauen, stellt sich die frage, wer es wagt
gespielt wird best of 5, clubmannschaften:
einsatz: CHF 50.-
the winner takes it all
wer wagts?
i möcht wirgglig nid als dummschnuri und agäber do stoh, aber i zeig dir mind. 15 verschiedeni goal bi FIFA 05. (noch 860 spiel sött me's könne)skraggy hat geschrieben:FIFA isch nätt als kurze Kick für zwüscheduure, aber nach ä paar Schpielstunde wiederholt sich's eifach numme no, bschtändig die glyche Gool. PES het eifach meh Schpieltiefi, s'Gameplay isch realistischer und vielfältiger.
Oralapostel hat geschrieben:Lotte, nid rede, koh! irgendwenn zelle d'usrede nüm, denn stand i eifach bi dir vor dr türe und denn MUESCH game.
fifa uf dr ps2, aus und ende.
ah doch 15 verschiedeni...Oralapostel hat geschrieben:i möcht wirgglig nid als dummschnuri und agäber do stoh, aber i zeig dir mind. 15 verschiedeni goal bi FIFA 05. (noch 860 spiel sött me's könne)
dass dr spielspass und s'gameplay bi PES besser und nochhaltiger isch, do gib i euch absolut rächt.
11 verschiedeni positione bi freistoss.Konter-chröne hat geschrieben:ah doch 15 verschiedeni...![]()
Das halt ich eifach definitiv für e Grücht! Wenn Du immer die gliiche Chischtene schiessisch liggts an Dir und nid am Game...skraggy hat geschrieben:FIFA isch nätt als kurze Kick für zwüscheduure, aber nach ä paar Schpielstunde wiederholt sich's eifach numme no, bschtändig die glyche Gool.
standardsituation zelle nid, und es goht au nid um tricks. sälbschtverständlig könne mir mit 3. division teams spiele. du muesch eifach emol ufhöre labere und di arsch bewege. weisch wo-n-y wohn...salegh hat geschrieben:11 verschiedeni positione bi freistoss.
2 eckbäll, vo links und vo rechts...
1 wiitschuss... (unterkante latte, isch't immer dinne!)
1 lob nach em apfiff, nach 500 versiech isch de immer dinne...
ebe keini tricks oralapostel... keini tricks...
spiele mit 3.divsion teams, ait? dert sind alli schlecht...
ps.![]()