Erfahrig i dr VIP Loge vom letschte Samschtig

Diskussionen rund um den FCB.
Schwalbenkönig
Benutzer

Erfahrig i dr VIP Loge vom letschte Samschtig

Beitrag von Schwalbenkönig »

also ehrlich gseit bini immer sehr skeptisch gsi was vip uns so betrifft....wie dem auch sei ich ha zwei tickets gunne gha für in vip go dr match gege neuchatel zluege. und ich muess säge ich bi total positiv überrascht gsi. mir hei ä voll easy rundi gha in unserer loge s'esse isch ä bombe gsi und dr alkohol isch in masse gflosse. euse eigeni barkeeper isch allweg froh gsi isch a däm obä nid so nä "high-society" gsellschaft dört gsi. uf jede fall würkli ä glungene obä gsi. vo dr stimmig het mä au guet öbis mitbecho, obwohl mir hinter dr glasschiebe gsi sin. ok mir hätte ä stock wiiter abe chönne voruse i uf dhaupttribüne hocke, aber ich ha dänkt do ich mol einisch die glegeheit dört z'si widme ich mi em kulinarische (sushi, wyy etc.).
nachem match isches denn no abe gange go föteli mache mit gigi, zubi, kleber, boris....was mi mega enttüscht het isch dr gross, dä isch sich irgendwie zwichtig vor cho um sich schnell 10 sekunde zyt neh für ä föteli, aber dr frau oehri muessi ä kompliment mache sie het mi sogar no ufe chline smalltalk yglade :)
ok weiss nid öbs öbber interessiert het wasi do grad gschriebe ha, aber mir hän letscht wuche mol dervo gha und irgendöber het do glaub ä churze bricht erwartet.... :D

rayparlour
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rayparlour »

Schwalbenkönig hat geschrieben:also ehrlich gseit bini immer sehr skeptisch gsi was vip uns so betrifft....wie dem auch sei ich ha zwei tickets gunne gha für in vip go dr match gege neuchatel zluege. und ich muess säge ich bi total positiv überrascht gsi. mir hei ä voll easy rundi gha in unserer loge s'esse isch ä bombe gsi und dr alkohol isch in masse gflosse. euse eigeni barkeeper isch allweg froh gsi isch a däm obä nid so nä "high-society" gsellschaft dört gsi. uf jede fall würkli ä glungene obä gsi. vo dr stimmig het mä au guet öbis mitbecho, obwohl mir hinter dr glasschiebe gsi sin. ok mir hätte ä stock wiiter abe chönne voruse i uf dhaupttribüne hocke, aber ich ha dänkt do ich mol einisch die glegeheit dört z'si widme ich mi em kulinarische (sushi, wyy etc.).
nachem match isches denn no abe gange go föteli mache mit gigi, zubi, kleber, boris....was mi mega enttüscht het isch dr gross, dä isch sich irgendwie zwichtig vor cho um sich schnell 10 sekunde zyt neh für ä föteli, aber dr frau oehri muessi ä kompliment mache sie het mi sogar no ufe chline smalltalk yglade :)
ok weiss nid öbs öbber interessiert het wasi do grad gschriebe ha, aber mir hän letscht wuche mol dervo gha und irgendöber het do glaub ä churze bricht erwartet.... :D
Netter Bericht ;)
Ja die dort Oben habens besser ich weiss :cool:

ocs

Beitrag von ocs »

Schwalbenkönig hat geschrieben:und dr alkohol isch in masse gflosse.
Schwalbenkönig hat geschrieben:frau oehri (...) sie het mi sogar no ufe chline smalltalk yglade :)
hähä... dasch sicher guet cho!!! :D

Schwalbenkönig
Benutzer

sie het no gseit ich söll mi stange bier nid mit uf's föteli neh, will mir doch ä "seriöse" ydruck wei mache.... :D ;)

São Paulino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von São Paulino »

Doch, doch, interessant von "dort oben" zu hören. Für mich besteht der FCB aus seinem ganzen Umfeld, auch wenn ich mich beim "gemeinen Fussvolk" doch eher wohl fühle.
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)

BaD_DeviL
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaD_DeviL »

[quote="Schwalbenkönig"]sie het no gseit ich söll mi stange bier nid mit uf's föteli neh, will mir doch ä "seriöse" ydruck wei mache.... :D ]

sack stark..... :rolleyes:

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Schwalbenkönig hat geschrieben:gunne
säge
mir hei
euse
obä

einisch
wei
tics wohl beim wettmelken gewonnen?
mir ist übel!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

dr wayne interessierts

schrib doch none läserbrief...

Jörg Berger
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Jörg Berger »

E beydruggende Waichspyelartiggel. Kurz zämmegfasst: D'VIPs sin aigentligg ganz tolli Sieche und au numme Mensche... - bis uff dr CG :D

Phebus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Phebus »

baslerstab hat geschrieben:tics wohl beim wettmelken gewonnen?
mir ist übel!
bisch nidisch???? Ich mags ihm uff jede fall gönne!

Schwalbenkönig
Benutzer

mir ist übel!
hey genau das cha sii.....kei ahnig hesch....

Schwalbenkönig
Benutzer

Jörg Berger hat geschrieben:E beydruggende Waichspyelartiggel. Kurz zämmegfasst: D'VIPs sin aigentligg ganz tolli Sieche und au numme Mensche... - bis uff dr CG :D
du hesch's erfasst :D

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Phebus hat geschrieben:bisch nidisch???? Ich mags ihm uff jede fall gönne!
mehr als das........

vo was denn kai ahnig?
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Schwalbenkönig
Benutzer

wäg diner bemerkig vo wäge wettmelke....aber isch jo au egal...

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

mir ist übel!
Oberbaselbiet Ruelz! ;)

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

willsch jo wohl nid ebbe bestritte, dass es dert, wo du di dialäggt här hesch, e huffe kieh git..?

Blauderi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blauderi »

baslerstab hat geschrieben:willsch jo wohl nid ebbe bestritte, dass es dert, wo du di dialäggt här hesch, e huffe kieh git..?
Und uff Baseldytsch:

willsch jo wool nid ebbe bestrytte, ass es dert, wo du dy dialäggt här hesch, e huffe kie git..?

;)
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe

Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basler_Monarch »

baslerstab hat geschrieben:willsch jo wohl nid ebbe bestritte, dass es dert, wo du di dialäggt här hesch, e huffe kieh git..?
Und wie mache die Kieh?
Eins isch sicher, und zwar nid "Muh...muuh..muhauee" ;)

Bisch fit Alde :) ?

Tüllhuffe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tüllhuffe »

[quote="Blauderi"]Und uff Baseldytsch:

willsch jo wool nid ebbe bestrytte, ass es dert, wo du dy dialäggt här hesch, e huffe kie git..?

]

@JW: Mit em t gfallt mer das Vernainigswörtli halt ainewääg no besser, lüttet joo nie am Blauderi aa... :p ;)
OléOlé, Vollschinggen Olé

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

Ich würde mir nie ein FCB-Heimspiel in der VIP-Lounge anschauen.

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

Mich würden sie nach 30min. rausschmeissen! Dafür gäbe es verschiedene Gründe.
Copyrights @ el presidente!

Schwalbenkönig
Benutzer

es git scho es paar aber das isch jo nid schlecht...aber wettmelke machi wäge däm glich nid...so i dr provinz lebi au wieder nid. aber jo dr basler dialekt isch jo au nid grad s'gelbe vom ei....aber isch jo glich will do nid ä neui diskussion entfache, isch ebe assichtsach.....cheers! ;)

Schwalbenkönig
Benutzer

Bender hat geschrieben:Ich würde mir nie ein FCB-Heimspiel in der VIP-Lounge anschauen.
het niemer gseit du muesch...ich ha normalerwiis au mi saisonkarte im C aber isch glich mol witzig gsi zum luege wie die dört obä hocke.... ;)

Richturd

Beitrag von Richturd »

@Baslerstab
Do hesch scho recht....
Zitat von Schwalbenkönig
gunne
säge
mir hei
euse
obä

einisch
wei
dönt wie em Chriggel si Brueder :p

Schwalbenkönig
Benutzer

isch doch lustig wie dr dialekt im gliche kanton chli vonänander abwiicht ;)

rayparlour
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rayparlour »

Bender hat geschrieben:Ich würde mir nie ein FCB-Heimspiel in der VIP-Lounge anschauen.
Ich jederzeit, nur habe ich das Geld nicht dazu. :eek:
Ich muss mir die Zeit in der Proletarier MK totschlagen :D

Schwalbenkönig
Benutzer

ich hätt sgeld jo eigentlich au nid gha.....aber ehrlich gseit bevorzugi doch au mis bier und d'brotwurst a mim agstammte platz ;)

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Schwalbenkönig hat geschrieben:aber jo dr basler dialekt isch jo au nid grad s'gelbe vom ei....
noch kein "TÖTET IHN" vom herrn gevatter?

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

baslerstab hat geschrieben:noch kein "TÖTET IHN" vom herrn gevatter?
är isch bereits tot :mad:
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

Schwalbenkönig
Benutzer

sorry duet mir leid ich find basel cool dstadt wie dlüüt und dr fcb jo sowieso und ich wohn au im bl...aber sorry si mir ehrlich dä richtig typisch urbasler dialekt isch jo wohl würkli nid sgelbe vom ei....sorry wenni jetz do ä paar gfühl verletzt ha, isch eifach mi meinig.... ;)

Antworten