Ynwa
Ynwa
weiss öbber obs e livestream vo däm legändäre YNWA git....glaub celtic vs liverpool, wo s ganze stadion singt und dä typ wos lied gschribe het in dr mitti stoht mit em microfon und em d träne übers gsicht laufe....
has mol im sportpanorama gseh und mr häns am mittag grad drvo ka....
wär cool wenn öbber e link hät....so zur iistimmig...hehe
merci
merci
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
und anschliessend im patientenkaffe über die lautsprecher fahren lassen..........Russe hat geschrieben:weiss öbber obs e livestream vo däm legändäre YNWA git....glaub celtic vs liverpool, wo s ganze stadion singt und dä typ wos lied gschribe het in dr mitti stoht mit em microfon und em d träne übers gsicht laufe....
merci
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
-
- Erfahrener Benutzer
Welche Saison war das?Russe hat geschrieben:weiss öbber obs e livestream vo däm legändäre YNWA git....glaub celtic vs liverpool, wo s ganze stadion singt und dä typ wos lied gschribe het in dr mitti stoht mit em microfon und em d träne übers gsicht laufe....
merci
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
- STEVIE GERRARD
- Erfahrener Benutzer
ha irgendwo e .wav sounduffnahm drvo... vo celtic-fcb au...Russe hat geschrieben:weiss öbber obs e livestream vo däm legändäre YNWA git....glaub celtic vs liverpool, wo s ganze stadion singt und dä typ wos lied gschribe het in dr mitti stoht mit em microfon und em d träne übers gsicht laufe....
merci
und sunst hätt i uffere liverpool cd no e live uffnahm vo de fäns...
Basel ai Liebi!!!
Wenn ich mich richtig erinnere, war es Gerry Marsden (Mitglied 00001 des Supporter Clubs von Liverpool), der damals auf dem Platz YNWA sang - und mit seiner Band "Gerry & The Pacemakers" (u.a. "Ferry cross the Mersey") das Lied in den 60ern bis ganz nach vorne in die Charts brachte. Geschrieben hat YNWA aber nicht Marsden selbst, sondern offenbar ein gewisser Oscar Hammerstein, der das Stück übrigens ursprünglich für ein Musical namens "Caroussel" verfasste.Russe hat geschrieben:weiss öbber obs e livestream vo däm legändäre YNWA git....glaub celtic vs liverpool, wo s ganze stadion singt und dä typ wos lied gschribe het in dr mitti stoht mit em microfon und em d träne übers gsicht laufe....
WINE FOR MY MEN, WE RIDE AT DAWN.
18 + 5
18 + 5
oscar hammerstein sei dank......wir verdanken ihm unglaublich emotionale fussballmomente!!Shanks hat geschrieben:Wenn ich mich richtig erinnere, war es Gerry Marsden (Mitglied 00001 des Supporter Clubs von Liverpool), der damals auf dem Platz YNWA sang - und mit seiner Band "Gerry & The Pacemakers" (u.a. "Ferry cross the Mersey") das Lied in den 60ern bis ganz nach vorne in die Charts brachte. Geschrieben hat YNWA aber nicht Marsden selbst, sondern offenbar ein gewisser Oscar Hammerstein, der das Stück übrigens ursprünglich für ein Musical namens "Caroussel" verfasste.
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
merci digge, aber i suech das ganz spezielle video file vo däm spezielle matsch an däm spezielle momänt zum die ganzi spezialisierig vo däm spektakel nomol in ganz spezielle momänt könne z gniesse.....sooo exclusive!maradoo hat geschrieben:bruchschs dämfall nit?
Schryb doch emol an http://www.sport.sfdrs.ch ob die nidd irgendwie das Filmli uff d Homepage könne due. Sie hänns ämmel damals im Sportaktuell zeigt gha. De Kolleg vo mir hetts glaub sogar no uff Video.Russe hat geschrieben:merci digge, aber i suech das ganz spezielle video file vo däm spezielle matsch an däm spezielle momänt zum die ganzi spezialisierig vo däm spektakel nomol in ganz spezielle momänt könne z gniesse.....sooo exclusive!
isch eigentlich no e idee, ha nämlich die ganze realvids fascht durchsuecht uff däre site!Mayor hat geschrieben:Schryb doch emol an http://www.sport.sfdrs.ch ob die nidd irgendwie das Filmli uff d Homepage könne due. Sie hänns ämmel damals im Sportaktuell zeigt gha. De Kolleg vo mir hetts glaub sogar no uff Video.
-
- Neuer Benutzer
-
- Neuer Benutzer
Russe hat geschrieben:auf gehts!!
when you walk....

...through a stooooorm,
Hold your head up hiiiiigh,
And don't be afraid of the dark,
At the end of the storm is a golden sky.
And the sweet silver soooong of a lark.
Walk on through the wind,
Walk on through the rain,
Tho' your dreams be tossed and blown,
|: Waaaaaalk on, waaaaalk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone.
You'll never walk alooooooone :|
Du hast die Datei Intro_Celtic_LFC.avi (20730280 Bytes) angefordert. Diese Datei wurde schon 0 mal runtergeladen.
WICHTIG: Download-Beschleuniger sind leider nur mit PREMIUM-Accounts möglich!
Du hast in einer Stunde bereits 16306 KB angefordert. Sobald du eine Datei anforderst, wird dein Download-Zähler sofort erhöht.
Dies ist notwendig, um dir komplett anonyme Download-Links anbieten zu können, ohne strenge Beschränkungen. Wir schützen deine Privatsphäre.
Aus Finanzierungsgründen sind Downloads für Free-User limitiert. Diese Datei passt leider nicht mehr in dein Limit.
Bitte warte eine Stunde. Oder möchtest du auch einen PREMIUM-Account? Sofortige Freischaltung!
das chunnt bi mir, ha aber gar nüd abeglade, was goooooht? cha mr öper hälfe? würd mi nämlig au flashe, so zur vrsiessig vo däm trüebe arbetsdaag...
WICHTIG: Download-Beschleuniger sind leider nur mit PREMIUM-Accounts möglich!
Du hast in einer Stunde bereits 16306 KB angefordert. Sobald du eine Datei anforderst, wird dein Download-Zähler sofort erhöht.
Dies ist notwendig, um dir komplett anonyme Download-Links anbieten zu können, ohne strenge Beschränkungen. Wir schützen deine Privatsphäre.
Aus Finanzierungsgründen sind Downloads für Free-User limitiert. Diese Datei passt leider nicht mehr in dein Limit.
Bitte warte eine Stunde. Oder möchtest du auch einen PREMIUM-Account? Sofortige Freischaltung!
das chunnt bi mir, ha aber gar nüd abeglade, was goooooht? cha mr öper hälfe? würd mi nämlig au flashe, so zur vrsiessig vo däm trüebe arbetsdaag...