wer isch scho mol go Stroffarbeite?
- Faktion Basel
- Erfahrener Benutzer
wer isch scho mol go Stroffarbeite?
Wer vo Euch isch alles scho mol go Stroffarbeite?
Ich bi jetzt grad gsi, isch no easy ha scho am drei dörfe Heim.
Ich ha so e Stross miesse Wüsche.
Was händ ihr so gmacht?
Was händ ihr so gmacht?
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
Eyy Faktion
ich habe meine Strafe mit Geld bezahlt. Hatte keine Lust mir noch einen Hals auzureissen und all die Formalitäten erledigen. Ich weiss, vielleicht war ich einfach zu faul.
Spezieller Gruss an Faktion Basel;-)!!
Spezieller Gruss an Faktion Basel;-)!!
baslerstab hat geschrieben:also wenn du deine nächtlichen besuche im altersheim als strafarbeit betitelst, also dann mach ich mir doch ernsthafte sorgen.......

die nächtlichen sind okee....
die zur tageszeit (07.00 Uhr Arbeitsbeginn...meine Fresse, normale Menschen schlafen doch noch zu dieser Zeit..) jedoch weniger. aber egal, lass mich BAP zitiern.
- Faktion Basel
- Erfahrener Benutzer
Ich, und zwar vor ca. 16 Jahren, eingeteilt hat man mich beim Platzwart vom Margelacker. Aufgetaucht ist er aber nicht....Faktion Basel hat geschrieben:Wer vo Euch isch alles scho mol go Stroffarbeite?
Was händ ihr so gmacht?
Ein zweites mal durfte ich helfen Bäume schneiden. Juhui. War das bisher einzige mal dass ich (richtig) gearbeitet habe in meinem Leben....
CR7 Fanboy
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
lass mich die ärzte zitieren:Bobberli hat geschrieben:![]()
die nächtlichen sind okee....
die zur tageszeit (07.00 Uhr Arbeitsbeginn...meine Fresse, normale Menschen schlafen doch noch zu dieser Zeit..) jedoch weniger. aber egal, lass mich BAP zitiern.
denn seh ich schneeweisses Haar, ja dann lauf ich Gefahr
mich vor Liebe und Sehnsucht fast zu vergessen
Noch nie... wie wird man eigentlich zu Straffarbeiten verdonnert?
Muss ja fast von einem Gericht kommen, denn eine Schule hat da ja nichts zu melden. Das mit dem Schwarzfahren macht Sinn als Einigung, aber ich wuerd lieber 100.- zahlen. als einen Nachmittag (oder gar einen ganzen Tag) irgendetwas putzen...
Muss ja fast von einem Gericht kommen, denn eine Schule hat da ja nichts zu melden. Das mit dem Schwarzfahren macht Sinn als Einigung, aber ich wuerd lieber 100.- zahlen. als einen Nachmittag (oder gar einen ganzen Tag) irgendetwas putzen...
Meistens geht es um kleinere bis mittlere Delikte wie Diebstahl (zB s Bravo am Kiosk) Sachbeschädigung (zB ein Veloschloss) und anderen. Wenn man noch nicht Strafmündig ist heisst es dann halt "ab and Säck"Soriak hat geschrieben:Noch nie... wie wird man eigentlich zu Straffarbeiten verdonnert?
Der Jugendstaatsanwalt verdonnert dich dazu. Gelle Herr Bass
CR7 Fanboy
Ha mol dörfe wäg mim frisierte döffli go trämli putze. Isch aber scho rächt lang här. Am Afang hets mi gruusig agschisse. Aber dr Chief wo mr dört zueteilt worde isch isch voll gemütlich gsi. Dä hets nit igseh das ich wägem döffli mues go putze. Het immer gseit "muesch numme do und do putze. Dört wot nit anechunsch putzt dr ander denn". Ha au immer friener chöne vereise.
Sin so die erschte arbeitserfahrige gsi. E luschtigi zit
Sin so die erschte arbeitserfahrige gsi. E luschtigi zit
hander kei ahnig was bedüted krieg un was bedüt schlegle chander vo mir heere. ich bin in krieg gsi, ich han alles eläbt, ichchan böwise wönder luege lueg, schtoleschuss, bombesplitter ichhan alles eläbt