Unterschrift vom Jimmy
Unterschrift vom Jimmy
Het öbber vo euch e Unterschrift vom Jimmy (z.B. vonere Autogrammkarte), wo är ins Forum inestelle kann, isch wichtig!!
CHEERS
CHEERS
-
- Erfahrener Benutzer
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
- Snowy
- Erfahrener Benutzer
SIn schön offe... und sie läse "KLOTEN" ... im Zämmehang mit ere dümmliche Ammache gege dr RAle fahrsch nit grad Sympathiepünkt bi mir.
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
Im Baslerbuech vom Michael Flume isch im Jimmy si Unterschrift (plus Steckbrief und Chinderfötteli) dinne...RALE BALE hat geschrieben:ihr sind mir jo e Riesehilf
goht dorum, dass mir e Abschiedsgschänk mache fir öbber und mit em Jimmy unterschribe, ich weiss isch nid grad dä Gag aber immerhin
http://www.baslerbuch.ch