Dr 12i Maa !
-
- Neuer Benutzer
Dr 12i Maa !
HÜT MUESS S GANZE STADION WIE E WAND HINTER JEDEM (!) SPIELER VO UNSERER MANNSCHAFT STOH !
(Es bringt nüt gwüssi Spieler usszpfyffe - hüt scho gar nid!)
FCB MIR STÖHN HINTER DIR!
-
- Neuer Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
ich bi sowiso defür in so wichtigä spiel, wie au im rückstand keini spieler uszpfiffä (inkl. anti-support) aso lönd hüde dr petric sii & au sunsch d spieler in friedä!! mir miend zu 100% hinter dr mannschaft stoh, wänn mir se hüd zum sieg bringe...
FORZA FCB!
FORZA FCB!
------------------------* Basel_City *-----------------------
--------------" Hip_Hop & Fan Hauptstadt "----------------
--------------------------fyr ymmer-------------------------
--------------" Hip_Hop & Fan Hauptstadt "----------------
--------------------------fyr ymmer-------------------------
wenn ich dann noch kann, meine nervosität ist schlimmer als gegen celtic und meine magennerven spielen achtibahnSpaalebärg hat geschrieben:HÜT MUESS S GANZE STADION WIE E WAND HINTER JEDEM (!) SPIELER VO UNSERER MANNSCHAFT STOH !
wird ein gutes omen sein( denn nicht einmal das bier schmeckt mir )

- SHELLibaum
- Erfahrener Benutzer
Lägg, scho am suffe ?tanner hat geschrieben:wenn ich dann noch kann, meine nervosität ist schlimmer als gegen celtic und meine magennerven spielen achtibahn
wird ein gutes omen sein( denn nicht einmal das bier schmeckt mir )![]()

Najo, mir goht's änlig... ha zwar am Celtic Spiel nid chönne drby si, aber i gha's im Momänt nüm ruhig do hogge...
Sportler sterben gesünder
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
naja, ganz so einfach würd ich's mir da schon nicht machen, die Jungs tragen ihren Teil der Verantwortung dafür was abgeht!!!RED&BLUE hat geschrieben:dr funke muess vo de FANS uff d'mannschaft springe u. nit umgekehrt !!
P.S: für einisch kei Geschunkel, do schlofts Stadion ii drbi und unsri Defense regelmässig grad drzue

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
I zapple do im Gschäft ummenander und krieg nüt so richtig ahne.SHELLibaum hat geschrieben:Lägg, scho am suffe ?![]()
Najo, mir goht's änlig... ha zwar am Celtic Spiel nid chönne drby si, aber i gha's im Momänt nüm ruhig do hogge...
I hau hüt ab am 4i schiss druff. Ich will ändlig zum Joggeli, denn wirds besser...
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
So.
Ich spiel jetzt emol dr Spielverderber....
...worum gitt's vor eme CL Spiel immer wieder Threads vo wäge 'Mir mien d'Jungs füürepeitsche', 'hütt muess s'Stadion broodle' etc etc etc
Sötts denn eso nitt an jedem Spiel sy? Es sött sich viellicht jede emol an dr eigene Nase näh und bimene SH-Spiel oder Yverdon-Spiel genau glyych supporte wie amene CL-Spiel.....mei das gäbt Stimmig....
BTW: ich bi au nervös und hässig will schaffe muess bis am 6i und jetzt scho d'Nase voll ha....
Ich spiel jetzt emol dr Spielverderber....
...worum gitt's vor eme CL Spiel immer wieder Threads vo wäge 'Mir mien d'Jungs füürepeitsche', 'hütt muess s'Stadion broodle' etc etc etc
Sötts denn eso nitt an jedem Spiel sy? Es sött sich viellicht jede emol an dr eigene Nase näh und bimene SH-Spiel oder Yverdon-Spiel genau glyych supporte wie amene CL-Spiel.....mei das gäbt Stimmig....
BTW: ich bi au nervös und hässig will schaffe muess bis am 6i und jetzt scho d'Nase voll ha....

- Toni Montana #6
- Benutzer
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
definitivaidemo hat geschrieben:

PS: organisier mer e ticket

- Erfahrener Benutzer
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
hoffe mir das uns dä ...maradoo hat geschrieben:"ein bisschen spass muss sein..."

dr spass nytt versaut ...
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
- redblue-calvin
- Erfahrener Benutzer
petric raus!
http://fcbforum.magnet.ch/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=219257now can come what want
redblue-calvin alias Nachmacher X im Schatten der Ersten!
EHC BASEL
redblue-calvin alias Nachmacher X im Schatten der Ersten!
EHC BASEL