M.Yakin nicht zum FC. Köln

Diskussionen rund um den FCB.
Antworten
Fladymir
Benutzer

M.Yakin nicht zum FC. Köln

Beitrag von Fladymir »

Der 1. FC Köln und Murat Yakin haben sich am späten Nachmittag in einem abschließenden Gespräch darauf verständigt, kein Vertragsverhältnis einzugehen. Darauf einigten sich der Spieler sowie die sportliche Leitung des 1. FC Köln, Trainer Uwe Rapolder und Manager Andreas Rettig, nachdem Yakin sich am Mittwoch und Donnerstag zu ärztlichen Untersuchungen sowie Beratungen in Köln aufgehalten hatte. Murat Yakin kehrt mit sofortiger Wirkung zum FC Basel zurück u2013 der 1. FC Köln wird von weiteren Verhandlungen absehen. FC-Manager Andreas Rettig: u201EWir bedauern, dass es nunmehr wider Erwarten nicht zu einer abschließenden Einigung gekommen ist und wünschen dem Spieler für seine sportliche Zukunft alles Gute.u201C Das Ende der Bemühungen um eine Verpflichtung des Schweizer Nationalspielers liegt auch im privaten Bereich des Spielers begründet.

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

Hee hee heeeeeee... du bisch der geilschti !! :D

e klaine tipp !

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

guy mathez
Benutzer

Beitrag von guy mathez »

Gott sei Dank!!!!!! Bi huerefroh, dä Abgang hät mi grausam gnärvt.
Aber es wird sicher immer no gnueg Deppe im Stadion ghä vo ihn uspfiffe.

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

guy mathez hat geschrieben:Aber es wird sicher immer no gnueg Deppe im Stadion ghä vo ihn uspfiffe.
Was erwartest du denn, dass man ihm Blumen und Teddys zuschmeisst?

04051994
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 04051994 »

Jawohl!!!!!

(Wars am Schluss doch nur ein Spielchen
von Murat?)

skraggy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von skraggy »

Balisto hat geschrieben:Was erwartest du denn, dass man ihm Blumen und Teddys zuschmeisst?
Nai, numme Reschpäggt.

fcb_1973
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb_1973 »

guy mathez hat geschrieben:Gott sei Dank!!!!!! Bi huerefroh, dä Abgang hät mi grausam gnärvt.
Aber es wird sicher immer no gnueg Deppe im Stadion ghä vo ihn uspfiffe.
recht so....!!!
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

skraggy hat geschrieben:Nai, numme Reschpäggt.
Respekt wovor? Meinst du jenen, den ihm der Verein ein Jahr lang entgegengebracht hat?

skraggy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von skraggy »

Balisto hat geschrieben:Respekt wovor?
Vor däm wo är für dr Verein alles gmacht het z.B.?

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

skraggy hat geschrieben:Vor däm wo är für dr Verein alles gmacht het z.B.?
Wann genau war das?

skraggy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von skraggy »

Balisto hat geschrieben:Wann genau war das?
Das weisch sälber.

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Gute Leistungen vor X-jahren interessieren mich wenig. Was het är den für dä Verein gmacht???

Smokey
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Smokey »

skraggy hat geschrieben:Nai, numme Reschpäggt.
Respäkt muess me sich verdiene (das het er definitiv gmacht!). Respäkt chame aber au widder verliere (das het er bi mir def. au gmacht). Sorry, er het dr fcb verarscht (noch 3/4 joor verletzig eifach welle vereise). Wenn köln dr muri wirklich hät wölle wär er gange. 100 %

Halt widder e tüpische yakin-running gag wienis befürchtet ha
hander kei ahnig was bedüted krieg un was bedüt schlegle chander vo mir heere. ich bin in krieg gsi, ich han alles eläbt, ichchan böwise wönder luege lueg, schtoleschuss, bombesplitter ichhan alles eläbt

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

skraggy hat geschrieben:Das weisch sälber.
Da hast du recht! Yakin ist ein sehr guter Fussballer und Basel hat einiges profitiert von ihm. Aber verdammt nochmal, der gute Mann wurde jetzt 1 Jahr lang aufgepäppelt. Aber kaum kann er wieder gerade stehen steckt er im Trainingsanzug von Köln!

Bitte wacht auf!

fcb_1973
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb_1973 »

Smokey hat geschrieben:Respäkt muess me sich verdiene (das het er definitiv gmacht!). Respäkt chame aber au widder verliere (das het er bi mir def. au gmacht). Sorry, er het dr fcb verarscht (noch 3/4 joor verletzig eifach welle vereise). Wenn köln dr muri wirklich hät wölle wär er gange. 100 %

Halt widder e tüpische yakin-running gag wienis befürchtet ha
hakan oder murat, beide gleich dumm..., was sie nicht von der fähigkeit schützt sehr gute fussballer zu sein.

aber bei mir hats nach hakan (letztes jahr) nun auch murat verspielt. bei seinem comback im frühling verurteilte ich die pfiffe gegen murat. aber im spiel gegen zürich kann ich jeden einzelnen pfeifer verstehen.
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!

Raul_22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raul_22 »

war ein guter poker von murat.. i mein si vertrag lauft bald us und er isch 1.nümm dr jüngst und 2. isch sie gsundheitszuestand au nid grad dr best.. also würd i schwer meine dass das e clevere schachzug vo ihm gsi isch.. nichts destotrotz verdangge mir ihm sicher einiges vo de erfolg i de letzte johre!

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

Fladymir hat geschrieben:Das Ende der Bemühungen um eine Verpflichtung des Schweizer Nationalspielers liegt auch im privaten Bereich des Spielers begründet.
Nette Umschreibung für jemand, der bei den Tests durchgefallen ist...

Was machen wir jetzt mit einem frustrierten Abwehrchef???
[CENTER].
.

FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Raul_22 hat geschrieben:war ein guter poker von murat.. i mein si vertrag lauft bald us und er isch 1.nümm dr jüngst und 2. isch sie gsundheitszuestand au nid grad dr best.. also würd i schwer meine dass das e clevere schachzug vo ihm gsi isch.. nicht fetotrotz verdangge mir ihm sicher einiges vo de erfolg i de letzte johre!
Versteh ich jetzt nicht ganz. Nur weil er mit Köln anbandelte, gibt im Basel einen besseren Vertrag? Poker aber mächtig in die Hose gegangen.

Smokey
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Smokey »

Balisto hat geschrieben:Versteh ich jetzt nicht ganz. Nur weil er mit Köln anbandelte, gibt im Basel einen besseren Vertrag?
Denke auch nicht dass er jetzt "noch" mehr kohle bekommt. Schliesslich wollte basel muri gar nicht unbedingt halten. Sonst hätten sie die Ablösesumme schon höher angesetzt. Muri hat vermutlich gedacht basel würde um ihn kämpfen und ihm sofort einem neuen vertrag anbieten. Da hat er sich wohl gewaltig verpokert
hander kei ahnig was bedüted krieg un was bedüt schlegle chander vo mir heere. ich bin in krieg gsi, ich han alles eläbt, ichchan böwise wönder luege lueg, schtoleschuss, bombesplitter ichhan alles eläbt

Somnium
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Somnium »

Häts gärn xe, wenn de Muri gangä wär. e fuule und überbezahltä Sagg weniger im Team, hät mi nid gstört. in Köln hät er halt müessä "schaffä", da wärs nüt me xi mit modllä im KL und Rollenä in Kebab-Clips.

bescht Isatz vom Muri i de letschtä 2 Joor: Wärbespot für Sporttip.
„Ich bin nicht links, ich bin nicht rechts, ich bin Punk."

Tief im Herzen wartet jeder auf das Ende der Welt. (Haruki Murakami)

skraggy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von skraggy »

Smokey hat geschrieben:Respäkt muess me sich verdiene (das het er definitiv gmacht!). Respäkt chame aber au widder verliere (das het er bi mir def. au gmacht). Sorry, er het dr fcb verarscht (noch 3/4 joor verletzig eifach welle vereise). Wenn köln dr muri wirklich hät wölle wär er gange. 100 %
Momänt mol, dr FCB hätti ihn jo offebar au wäggäh. Usserdäm het dr Murat nie gseit, dass är unbedingt wäg will und dass är sich ä Agebot uss dr BL z'erscht mol aloost, isch numme verschtändlich.

Numme dass mir uns richtig verschtöhn, minere Meinig noch wär's für alli Beteiligte s'beschte gsi, wenn dä Deal klappt hätti, aber ich kah eifach die "Jedes Halbjoor ä neue Sündebogg"-Mentalität do z'Basel nümme ha...

Smokey
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Smokey »

skraggy hat geschrieben:Momänt mol, dr FCB hätti ihn jo offebar au wäggäh. Usserdäm het dr Murat nie gseit, dass är unbedingt wäg will und dass är sich ä Agebot uss dr BL z'erscht mol aloost, isch numme verschtändlich.

Numme dass mir uns richtig verschtöhn, minere Meinig noch wär's für alli Beteiligte s'beschte gsi, wenn dä Deal klappt hätti, aber ich kah eifach die "Jedes Halbjoor ä neue Sündebogg"-Mentalität do z'Basel nümme ha...
Mir wärs au lieber es hät klappt. Wiso hät en dr fcb ächt wäggäh? Well er dr messias isch? Dänk eher die hän au langsam checkt das er nümm die form wird erreiche woner zu cl-zyte gha het. Und au die wärde gseh dass er eher an e alass in züri goht als si eigeni mannschaft im uefa-cup zunterstütze.

Goht vo mir us gseh gar nit drum e sündebock zsueche. Für was au? S lauft jo au ohni muri. S goht vil mehr drumm das er basel au kei respäkt gegeüber bringt (Würd ich soöpis in unserem gschäft bringe miesst ich mi nümm blicke loh).

Silent Bob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Silent Bob »

YEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!

Danke Muri!

Das isch doch e gueti Nochricht! Hätt ebbis gfehlt, wenn plötzlich kai Yakin me bim FCB wär...
[CENTER]░░██████████████████████████████████████████████████████░░
░░██████████████████████████████████████████████████████░░
░░██████████████████████████████████████████████████████░░[/CENTER]

skraggy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von skraggy »

Smokey hat geschrieben: Goht vo mir us gseh gar nit drum e sündebock zsueche. Für was au? S lauft jo au ohni muri. S goht vil mehr drumm das er basel au kei respäkt gegeüber bringt (Würd ich soöpis in unserem gschäft bringe miesst ich mi nümm blicke loh).
Naja, aber das mä all halb Joor ä neue usspfifft het in Basel scho öppis zwanghafts.
Hoffe mir eifach, dass es dr Murat allne nomol zeigt, will eins isch klar, ä Murat in gueter Verfassig cha bim FCB keine ersetze...

shady
Erfahrener Benutzer

Beitrag von shady »

sorry, aber au dr massimo hätt die möglichkeit köln prüeft wenn er si gha hätti. es isch jo nid so gsi, dass dr muri sich abote het, er het jetzt bi uns au nid e bessere vertrag becho.....also isches doch völlig legitim..

wenn ich an rossi däng wo seit er will weg und sich selber z italie abietet.....oder dr jimmi...aber ebbe isch halt kein yakin sondern e liebling do bewärtet me das ganze andersch..

für mich isch die entscheidig wie en us- oder iwechslig vom petric.....null emotione, weder positiv no negativ.

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Welcher gottverdammte Fussballer kann es sich leisten nur 1.5Jahre auf Top- Niveau zu spielen und sich dann auf seinem Ego oder Lorbeeren auszuruhen, als ob er bereits wegen einer hervorragenden Championsleague- Saison in der Hall of Fame wäre??? Nicht mal Oberfaulpelz Beckham hatte diese Frechheit!
Raul_22 hat geschrieben: war ein guter poker von murat.. i mein si vertrag lauft bald us und er isch 1.nümm dr jüngst und 2. isch sie gsundheitszuestand au nid grad dr best.. also würd i schwer meine dass das e clevere schachzug vo ihm gsi isch.. nicht fetotrotz verdangge mir ihm sicher einiges vo de erfolg i de letzte johre!
Er hat doch noch gar keinen neuen Vertrag....... somit ist es kein cleverer Schachzug gewesen, weder ein erfolgreicher Poker... ich denke Köln hat nach all den Sachen, die Yakins und Co. abgezogen haben Lunte gerochen und ihm ein wenig Dampf gemacht bezüglich einer Ratifizierung eines Vertrags. Pech für Muri, dass es nicht wie verabredet bis Wochenschluss ging, bis eine Entscheidung fiel.... Wenn der FCB will, so ist er ab nächstes Jahr arbeitslos.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Corleone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Corleone »

Ich bin mir fast sicher, dass Murat nicht wirklich zu den Geissböcken wollte. Diese privaten Gründe sind ja vermutlich nicht erst seit gestern vorhanden. Das ganze macht wirklich nur als Vertragspoker Sinn.

Ich hatte zwar nichts gegen einen Wechsel einzuwenden, bin aber irgendwie trotzdem zufrieden, dass er bleibt. Ich traue ihm immer noch einiges zu.

skraggy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von skraggy »

Diggi_Eier hat geschrieben:Welcher gottverdammte Fussballer kann es sich leisten nur 1.5Jahre auf Top- Niveau zu spielen und sich dann auf seinem Ego oder Lorbeeren auszuruhen, als ob er bereits wegen einer hervorragenden Championsleague- Saison in der Hall of Fame wäre??? Nicht mal Oberfaulpelz Beckham hatte diese Frechheit!
Einehalb Joor?
Und wär redet denn vo "uff dä Lorbeere ussruehe"? Dass dr Murat nit grad dr flissigschti isch, wüsse mir alli, aber über sin langi Verletzigspause chönne mir jo nit wirklich öppis ussage, oder?
Und dervo ihm ä goldigi Schtatue vorem Joggeli z'baue het au niemerts gredet...
Und zu gueter Letscht würd's mi wundernäh, wie du druff kunnsch, dr Beckham als Oberfuulpelz z'bezeichne. Machsch dr amme dini Urteil rächt schnäll, oder?

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Und Herr Yakin, so erst rumlaufen, wenn alles unterschrieben ist... Macht sich nicht wirklich gut.

Bild

Also ich an seiner Stelle hätte Mühe mit zurück kommen.

Antworten