Champions Leaque Auslosung (3. Quali Runde)
Champions Leaque Auslosung (3. Quali Runde)
Am 29. Juli werden also die Auslosungen für die 3. Quali Runde vorgenommen. Mögliche Gegner könnten sein:
- FC Villareal
- Manchester United
- Liverpool
- FC Everton
- Inter Mailand
- Werder Bremen
- AS Monaco
- Sportin Lissabon
- Panatinaikos Athen
- Ajax Amsterdam
- Glasgow Rangers
- Celtic Glasgow
- FC Brügge
- Anderlecht
- Rosenborg
Diese Liste ist zwar nicht ganz komplett, aber umfasst die vermutlich im Topf enthaltenen Namen der besser klassierten (gesetzten) Vereine.
Was meint ihr ?
- wer ist der Gegner
- wie sind die Chancen
- FC Villareal
- Manchester United
- Liverpool
- FC Everton
- Inter Mailand
- Werder Bremen
- AS Monaco
- Sportin Lissabon
- Panatinaikos Athen
- Ajax Amsterdam
- Glasgow Rangers
- Celtic Glasgow
- FC Brügge
- Anderlecht
- Rosenborg
Diese Liste ist zwar nicht ganz komplett, aber umfasst die vermutlich im Topf enthaltenen Namen der besser klassierten (gesetzten) Vereine.
Was meint ihr ?
- wer ist der Gegner
- wie sind die Chancen
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
aus persönlichem interesse: inter, da ich in dieser zeit in italien weilerory hat geschrieben:Am 29. Juli werden also die Auslosungen für die 3. Quali Runde vorgenommen. Mögliche Gegner könnten sein:
- FC Villareal
- Manchester United
- Liverpool
- FC Everton
- Inter Mailand
- Werder Bremen
- AS Monaco
- Sportin Lissabon
- Panatinaikos Athen
- Ajax Amsterdam
- Glasgow Rangers
- Celtic Glasgow
- FC Brügge
- Anderlecht
- Rosenborg
Was meint ihr ?
- wer ist der Gegner
- wie sind die Chancen
nur, ob sie diesen gegner packen? wohl schwierig.
FREYSTAATBASEL 2003
- DonCorleone
- Erfahrener Benutzer
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
- FC Villareal (15%)
- Manchester United (20%)
- Liverpool (5%)
- FC Everton (15%)
- Inter Mailand (10%)
- Werder Bremen (25%)
- AS Monaco (12,5%)
- Sportin Lissabon (23%)
- Panatinaikos Athen(50%)
- Ajax Amsterdam (40%)
- Glasgow Rangers (40%)
- Celtic Glasgow (30%)
- FC Brügge (40%)
- Anderlecht (45%)
- Rosenborg (50%)
- Liverpool (5%)
- FC Everton (15%)
- Inter Mailand (10%)
- Werder Bremen (25%)
- AS Monaco (12,5%)
- Sportin Lissabon (23%)
- Ajax Amsterdam (40%)
- Glasgow Rangers (40%)
- Celtic Glasgow (30%)
- FC Brügge (40%)
- Anderlecht (45%)
- Rosenborg (50%)
ha gmeint everton isch nid gsetzt?rory hat geschrieben:Am 29. Juli werden also die Auslosungen für die 3. Quali Runde vorgenommen. Mögliche Gegner könnten sein:
- FC Villareal
- Manchester United
- Liverpool
- FC Everton
- Inter Mailand
- Werder Bremen
- AS Monaco
- Sportin Lissabon
- Panatinaikos Athen
- Ajax Amsterdam
- Glasgow Rangers
- Celtic Glasgow
- FC Brügge
- Anderlecht
- Rosenborg
Was meint ihr ?
- wer ist der Gegner
- wie sind die Chancen
voll geil fänd i werder usehaue (denn heisst nümme "who the fuck...") abr am meiste chance werde mir gege rosenborg ha. weiss au nid, abr bi dem feld gits vieli mannschafte wo i nid richtig cha ischätze. zb. d belgier und d holländer, odr d schotte. odr ebbe au werder, athen, monaco, lissabon. wüsst nid wie die duell würde usecho
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Ich glaub Rosenborg wird do kräftig unterschätzt... die sin praktisch jedes Joor in dr CL...
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Ha au widrmol Luscht uff wyssi Pommes-Frites mit Mayo-Ketchup *schüttel*Bodesurri hat geschrieben:Ich au das sind Kult Begegnige gsi frühner.

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
die sind abr au numme no jedes joor derbi gsi, well si in norwege kei gegner gha händ und bi dr uslosig gsetzt gsi sind und losglück gha händ. die letschte CL-uftritt sind nid so berauschend gsi und letscht saison händ si au numme knapp gege valerenga dr titel gholt, die saison sind si glaub sehr schlecht gstartet-> kei dominator meDiggi_Eier hat geschrieben:Ich glaub Rosenborg wird do kräftig unterschätzt... die sin praktisch jedes Joor in dr CL...
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Das han-y jetzt nid gwüsst, messi. Das Losglück könnt uns das Joor au hold syy.edge hat geschrieben:die sind abr au numme no jedes joor derbi gsi, well si in norwege kei gegner gha händ und bi dr uslosig gsetzt gsi sind und losglück gha händ. die letschte CL-uftritt sind nid so berauschend gsi und letscht saison händ si au numme knapp gege valerenga dr titel gholt, die saison sind si glaub sehr schlecht gstartet-> kei dominator me
weiss nid so recht, glaub d grieche werde recht unterschätzt. und everton so stark ischätze... villareal isch viel stärker und manu isches au stärker würd i meinerepplyfire hat geschrieben:- FC Villareal (15%)
- Liverpool (5%)
- FC Everton (15%)
- Inter Mailand (10%)
- Werder Bremen (25%)
- AS Monaco (12,5%)
- Sportin Lissabon (23%)
- Ajax Amsterdam (40%)
- Glasgow Rangers (40%)
- Celtic Glasgow (30%)
- FC Brügge (40%)
- Anderlecht (45%)
- Rosenborg (50%)
und das schaffhuse spil söll bitte nid so überbewertet werde... meine dir dr gross und d mannschaft selber lönd/ spiele mit dere istellig? bis jetzt sind si immer parat gsi bi wichtige spil, vor allem bi de erste spil.
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
Bi nit so überzügt vo d Griechischä Meischterschaft. Daher schätz ich mol mir hätte gege die gueti Chance.edge hat geschrieben:weiss nid so recht, glaub d grieche werde recht unterschätzt. und everton so stark ischätze... villareal isch viel stärker und manu isches au stärker würd i meine
Gege ManU wäri au no "raltiv" zueversichtilch. Eifach so wills wider mol e Club vo d Insle wär und die lige uns guet.
Spanischi Clubs wäre scheisse, würdemer kei Chance ha.
- redblue-calvin
- Erfahrener Benutzer
würde auch die rangers stärker einschätzen!edge hat geschrieben:weiss nid so recht, glaub d grieche werde recht unterschätzt. und everton so stark ischätze... villareal isch viel stärker und manu isches au stärker würd i meine
und das schaffhuse spil söll bitte nid so überbewertet werde... meine dir dr gross und d mannschaft selber lönd/ spiele mit dere istellig? bis jetzt sind si immer parat gsi bi wichtige spil, vor allem bi de erste spil.
http://fcbforum.magnet.ch/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=219257now can come what want
redblue-calvin alias Nachmacher X im Schatten der Ersten!
EHC BASEL
redblue-calvin alias Nachmacher X im Schatten der Ersten!
EHC BASEL
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
Vergiss nid SLAVIA PRAG! PRO PRAG ALS GEGENER in dr CL!rory hat geschrieben:Am 29. Juli werden also die Auslosungen für die 3. Quali Runde vorgenommen. Mögliche Gegner könnten sein:
- FC Villareal
- Manchester United
- Liverpool
- FC Everton
- Inter Mailand
- Werder Bremen
- AS Monaco
- Sportin Lissabon
- Panatinaikos Athen
- Ajax Amsterdam
- Glasgow Rangers
- Celtic Glasgow
- FC Brügge
- Anderlecht
- Rosenborg
Was meint ihr ?
- wer ist der Gegner
- wie sind die Chancen
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
Dazu kommt noch Lokomotive Moskau.- FC Villareal
- Manchester United
- Liverpool
- FC Everton
- Inter Mailand
- Werder Bremen
- AS Monaco
- Sportin Lissabon
- Panatinaikos Athen
- Ajax Amsterdam
- Glasgow Rangers
- Celtic Glasgow
- FC Brügge
- Anderlecht
- Rosenborg
Diese Liste ist zwar nicht ganz komplett ...
Am Liebsten hötte ich Rosenborg. Danach die Belgier.
.
.
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
jo, mir hän in thun 4:1 verlorä, und uns denn gegä celtic ä 0:8 klatschä igfangä do thun jo viel schwächer isch als celtic.badcop hat geschrieben:leider hat dr fcb gegen keine mannschaft eine reele chance. man bedenke u.a. dass schaffhausen nur mit mühe besiegt wurde....![]()
au würd gc locker italiänischä meischter wärdä, do mir juve putzt hän und gegä gc 4 taag schpöter nur 2:2 gschpylt hän.
fazit: europacup und nationali meischterschaft sin 2 völlig unterschidligi gebiät, mit dänä milchmarächnigsverglych ka mä nid argumentiärä.
abr wieso isch denn eigentli luzern abgstige und nid ind cl cho? die händ uns doch 3:2 gschlage, dasch doch unlogisch...the kaiser. hat geschrieben:jo, mir hän in thun 4:1 verlorä, und uns denn gegä celtic ä 0:8 klatschä igfangä do thun jo viel schwächer isch als celtic.
au würd gc locker italiänischä meischter wärdä, do mir juve putzt hän und gegä gc 4 taag schpöter nur 2:2 gschpylt hän.
fazit: europacup und nationali meischterschaft sin 2 völlig unterschidligi gebiät, mit dänä milchmarächnigsverglych ka mä nid argumentiärä.