Yeah in dr schwiiz nur Disses und Striit!!

Der Rest...
Antworten
Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Yeah in dr schwiiz nur Disses und Striit!!

Beitrag von Nino Brown »

http://www.pfund500.ch

ab uf Downloads und d Tracks vom Sulaya und Branhaerd abelade...

BL vs. SH

sulaya isch e freshe mcee...brandhaerd het e freshe mcee...ka jo nur geil si...

leidr kanis sälbr nonig loose, bi aber so lieb und posts mol do iine...

PUNKS das das no niemerts gmerggt het...

:confused:

in dütschland rumorts au heftig...

hässlicher ekrem gege dr räscht...

vil spass bim ràtselroote :o

peiice

ingrit

Beitrag von ingrit »

Nino Brown hat geschrieben:...brandhaerd het e freshe mcee...
HAAAAAASSSSSSSS !!! HAAAAAAAAAASSSSSSSSS !!!

:mad: :D ;)

Bandito
Neuer Benutzer

Beitrag von Bandito »

[quote="ingrit"]HAAAAAASSSSSSSS !!! HAAAAAAAAAASSSSSSSSS !!!

:mad: :D ]

hasss!!!!!! :cool:

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

lönd euri perseenlige fehde mol uf dr siite und losed tracks!!!

:D

HASS

housestyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von housestyle »

Gsehn ich das richtig das im allgemeine Brandhärd nid so beliebt isch??? Was hett das für Gründ? Wohn leider scho lang nüm in Basel und bin drum au nümi so informiert... :( (usser das Brandhärd schiins e Song uf em neue "Inferno Basel 2" - Video abspiilt, oder?)

danggschön für d`Informatione

housestyle

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

housestyle hat geschrieben:(usser das Brandhärd schiins e Song uf em neue "Inferno Basel 2" - Video abspiilt, oder?)
falsch!

Der Text, den Sie eingegeben haben, ist zu kurz. Bitte erweitern Sie den Text auf die minimale Länge von 10 Zeichen.

nidganzbache
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nidganzbache »

Denke das liegt daran, dass man sich bei der radikalen "alles wo nid vode strosse isch, isch scheisse" Jugend unbeliebt macht mit Aktionen à la "Brandherd-Woche" auf Viva und dergleichen!

Ich denke, auch viel Neid ist dabei... Die Jungs machen ihre Sache gut, und das nicht erst seit gestern!

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

naja homies...

Beitrag von Nino Brown »

jo nai ich has brandhaerd will si sin sovil uf viva und hän dr tschubaira ans fudi glängt..mann höred doch uf...

brandhaerd isch abr au kai kuehräp wills vom bl kunnt wies d aightgenossen in irem forum so toll propagiere...man die hän doch eifach kai ahnig...

dr sulaya he wieni gläse ha au bar geili punches "lueg uf mini uhr du buur" usw.

ka d tracks nonig loose dorum urteili sicher nit, aber find beidi thight...sulaya isch lustig und b-haerd rockt eifach...öb niid oder nit, dä söt me uf dr siite loh...

respekt an b-haerd...ha nit umsunst nit nur "fLächebrand" deheim (die het nämlig dr vasil) :D :rolleyes:

nur disses u striit...ghörsch bombe btsch

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

eibahn: mann mann ganz abartig was dr fetch uuseloht!!!! uebere eigene ganz geile düstere beat, harti punches und jo dr fetch halt...aber so hanen no nie gört...

boom

freeway: muahahaha, ich lach immerno...dä tüp isch eifach zu hart...witzigi lines, ab und zue eifach z fest g-style für mi...aber vrdammt geil...minuspunggt kei eigene beat...

1:0 härd...

muess mr no dr astoss aka lügner geh....

messi winne für die cede wo dr sulaya in sim car blastet!!! :cool:

nidganzbache
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nidganzbache »

Eibahn ganz stark!
"i würd dr nid mol d'hand ge wennd mi schwanz wärsch"

housestyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von housestyle »

nidganzbache hat geschrieben:Eibahn ganz stark!
"i würd dr nid mol d'hand ge wennd mi schwanz wärsch"
das isch wirgligg e ganz geile Satz :D Find "Einbahn" au ganz geil (Was Sulaya, du figsch mit em Brandhärd, ich sag dir nur eins man, du wählsch dr falsch wäg, den das isch e Eibahn... ;) )

Aber was sind denn das für Chindr (Sulaya & Pfund 500)??? "... ich glaub de 50 Cent wird säge, das du für dä Shit blüete muesch..." Zerscht söll dä Wicksr doch mol luege das me ihn kennt... Booeehhh, är hett e Knarre??? Bisch abr ganz stark!!!

Dr Bligg hett früener au rächt dissed gege d`Bündner??? Weiss do öpper öpis meh, ws do gloffe isch?

Schlafstadt
Neuer Benutzer

Beitrag von Schlafstadt »

Alltag im Schweizer Hip Hop Kindergarten?

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

d ziit wo dr bligg disst het isch vrbi - dr bligg wird disst!!! sowieso ha gmeint losisch house????

und vo wäge Kinder...kash so rappe wie dr sulaya?? ich finds vrdammt lustig, meh muess halt nit alles so ärnscht neh...Lügner isch au e geile track, aber dr diss gege b-haerd völlig unnötig will dr fetch sowieso s gliiche sait in "rap isch reinigung"...

aber bringt früsche wind ins biz...und nix kindergarte...wo wotsch ane ka jo nit jede e Schlofstadt si...

"mini homies hän gsait...dr fifty wür sägä...min homie sait...du hesch kai sean carter schueh wie ich..du hesch jo nitemol e knarre du arscloch ich ha eini ufem shirt welcome to da hood" dä tüp bringt mi eifach zum lache!!!

Schlafstadt
Neuer Benutzer

@Nino Brown wo stoht das ich House los? ;)

Ich will gar nid Rappe chönne sicher es git luschtigi Rhymes nur nähme gwüssi zuehörer die zue ärnscht und wäge däm wierds züm Chindergarte.

Aja seit wann ist Hip Hop ein Biz?

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

@ schlafstadt:

so jetz ischs vrständlich...nit dr ganz biitrag obe isch für di g
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

@ schlafstadt:

so jetz ischs vrständlich...nit dr ganz biitrag obe isch für di gsi, nur dä teil mitm kindergarte...

was klar isch, das dr b-haerd nit hät "miesse" uf dr ersti track vom sulaya antworte...will die line woner bringt zimlich billig isch, do dr fetch jo eh sait..."rap isch mi heiligtum, rap isch reinigung"..aber das nochär het sho e antwort vrdient...usserdem zeigt das "battle" mol e anderi siite vom fetch!! findi geil und kai kindrgarte... ;)

zum 2.: HipHop isch e biz siit dr bligg lieder mit dr emel macht, siits au in dr schwiiz chicks im video git und s lüt git wo nur wägem cash rappe... ;)

frohes fest

Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T

Schlafstadt
Neuer Benutzer

Tja schad das dr CH HipHop so en schritt in richtig kommerz macht wie dr Ami HipHop.

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

s git immer beidi siite vo dr medaille....

s git d Mos Defs und s git d Fifty Cents...

es git d Bligg's und s git d Black Tigers (bitz komischs bispil, aber s lauft ufs richtige uuse)

es git d Blumentopfs und d Aggroberlins...

entscheide muesch sälbr

einzig und ellei gfalle muesses dr... :cool:

im momänt losi grad alli disstracks in dr ändlosschlaufe inkl. eko "abrechnung" und am illmatic sini komik-antwort!!! ich verreg drbi vor lache und ghör no geili beats..

"ja hallo hier ist dj easy von den vorstadtpoeten...eko du wichsa...wenn du noch ein wort gegen costa sagst!!! ... ich komm mit meinen ganzen vorstadtpoeten vorbei bei dier...dann zieh ich dir par..ich zieh dir ein par auf die fresse!!! DU WICHSA"

toleranz, akzeptanz, ignoranz, kantönligeischt, dialägt,usw. alles cooli wörter he?? ;)

Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T

sek. Milieu
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sek. Milieu »

looset nid ufe nino de schwarzafrikaner het eh kei
plan was lauft und was abgoht in dr schwiiz...er
het kei ahnig vo hass und disses...d stross läbt
und dr nino brown fehlt...burkina faso street posse...
harhar...

b-härd zu schwul....sulaya sowieso ich hass das pack!!

baby wenn kunsch zrugG???
gib e figg uf alles und jede...

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

alles uss basel verdient support!!!!

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

:D also über dä sulaya seich kanni nume lache, kame das Ärnscht nä?
het abr zum Teil no witzigi Sache drinn

I bi nit unbedingt Brandhärd fan, si sage mr e bitz zwenig us in ihrne Tegscht abr dä Track Eibahn isch uf jede Fall no geil, ha garnit gwüsst das dr Fetch sone böse cha si ( ,,du Kind vo Inzescht'' :D )
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

Vasil Levski
Erfahrener Benutzer

muah....die looser....

Beitrag von Vasil Levski »

Wer fahrt mit uf SH?

:eek:
S.P.Q.R.

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

"ich binen dög sitem daag won ich boxxershorts ahan...dini ueli fäns händ ja nit mal boxxershorts a mann!"

@ sek. milieu: du waisch gar nit wases do für ghettos git...schnauze tief homie!!!! "du häsch kai sean carter schueh wie ich ich zeig dr was füre ueli bisch..."

lached doch mol!!!

Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T

|{i||er
Erfahrener Benutzer
Beitrag von |{i||er »

Grüsse an Nino Brown, frünnt!

housestyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von housestyle »

Vasil Levski hat geschrieben:Wer fahrt mit uf SH?

:eek:
bin drbiii!!!

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

@winneschatz:

"mir blästed s fuck off tape luut im car und fahred durch d sidäi sidäi
will mir händ im vrgliich zu dir much much love für dinei sidäi..."

Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T

Bandito
Neuer Benutzer

Beitrag von Bandito »

Nino Brown hat geschrieben:@winneschatz:

"mir blästed s fuck off tape luut im car und fahred durch d sidäi sidäi
will mir händ im vrgliich zu dir much much love für dinei sidäi..."

du dasch jo eh afrikanische räpper!! :) :cool:
yo mittenza maschine, gib den nomols date dure wenn du zrugg bisch....

airport-J like hkv-place!
aaight! :cool:

daffy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von daffy »

griot diss vo somene bündner (name vrgässe)

"du wotsch so real sii bisches nid, du bische glaini dummi bitch..." :cool:

housestyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von housestyle »

NEWS BRANDHÄRD BEEF - SURVIVAL OF THE HARTNÄCKIGSCHT-.
Es ist in den letzten Tagen viel über die Differenzen von Brandhärd mit einem Unbekannten Rapper, den wir im folgenden als u201EESu201C benennen werden, geredet worden.. wir werden nun einige Sachen klarstellen.

1.)u201EEsu201C brüstete sich damit, uns im Orient(Konzertlokal) u201Eauseinandergenommenu201C zu haben, obwohl "ES" sich damals nicht zu zeigen getraut hatte, und platzierte Anspielungen in gewissen im Internet veröffentlichten Tracks. Deshalb beschlossen wir, Ihm eine persönliche Mitteilung zukommen zu lassen. Zu diesem Zweck gab Fetch seinem DJ an der Bounce Cypher 3 den Track u201EEinbahnu201C in die Hand, weil es um eine persönliche Sache zwischen Ihm und uns ging. Es lag uns nichts daran diesen Track im Netz zu veröffentlichen, weil es uns dabei nicht um Promotion oder die Suche nach Anerkennung ging.
Es haben sich jedoch unsere Vermutungen bestätigt und u201EESu201C bewies, das es jedoch ihm bei der ganzen Sache nur um Promotion und Anerkennung eines Unbekannten ging, und u201EESu201C stellte unseren und seinen eigenen Track ins Internet: Der Tummelplatz der richtigen Gangster heutzutage..

Fazit: Toy

2.) Unser Track bestand aus Raps von Fetch, Cuts von Johny Holiday und einem Beat von Fierce. u201EEsu201C hatte aber schon lange die Angewohnheit nur noch über bereits bestehende Instrumentals von G Unit oder Azad zu rappen. Bei der Antwort auf Einbahn griff es aber ganz tief in die Trickkiste und benutzte einenbisher unveröffentlichten Beat von Ja Rule um zu kaschieren, dass u201EESu201C nicht in der Lage war jemand aufzutreiben, der einen halbwegs gut klingenden Beat basteln konnte. u201EESu201C hatte gehofft, es merkt niemand, doch Pech gehabt.

3.)Es ist cool wenn ein Rapper harte Freestyles droppt, es ist jedoch traurig wenn man nachher feststellen muss, dass es sich dabei um auswendig gelernte Texte handelt und man in der Mitte sogar noch aus dem Text fällt. u201EESu201C ist leider so ein Fall.. Wer es nicht glaubt, der vergleiche doch einmal die Texte auf diversen Internettracks seines Dju2019s mit den Texten von u201EESu201C an der Bounce Cypher 3..

4.)Es ist cool wenn ein Ghettorapper, der es geschafft hat, auch im Erfolg und im Reichtum noch zu seinen ehemaligen Homies und seiner Familie steht und mit ihnen zusammensein möchte, es ist jedoch sehr uncool wenn ein schweizer Wohlstandbubi wie u201EESu201C sich so benimmt, als wollte es ins Ghetto, und dabei seine Herkunft und seine Familie verleugnet.

5.)Ein richtiger Gangster hört persönlich kein gangsta Rap, denn wer schon in seinem Alltag nur Leid und Elend erlebt, der braucht sicher nicht auch noch Musik die ihm alles immer vor Augen führt. Die Konsumenten bestehen also aus dem weissen Mittelstand, der fasziniert ist von Dingen die in seinem Alltag nie passieren.

- Zitat Boo Ya Tribe

6.)u201EESu201C war nicht immer so böse und cool, früher rappte es noch ganz brav und war auch schon mit u201EBauernu201C aus der Schweiz auf Tour. Doch als dann Sido und Azad und Bushido in der Bravo erschienen, und auch die kleinen Mädchen plötzlich Gangbang wollten, da wusste u201EESu201C, dass seine Zeit geschlagen hatte. Seit dann lebt u201EESu201C auf den Strassen des Internets, und hofft das sein Trend lange bestehen bleibt.

7.)Wir haben uns bei Einbahn auf das Niveau von u201EESu201C heruntergelassen, um uns zu amüsieren und Ihm in seiner Sprache unsere Meinung mitzuteilen. Wenn u201EESu201C uns nun batteln will, dann soll es doch einen Song herstellen, der uns entspricht. Kann u201EESu201C nicht..? Wär hätte das gedacht..

Diese Liste würde sich wahrscheinlich ewig weiterführen lassen, aber es ist nicht in unserem Sinn, zu viel Zeit an u201EESu201C zu verschwenden. Falls ihr Euch fragt, wer denn u201EESu201C nun sei, macht euch keine Mühe, ihr braucht es nicht zu wissen. u201EESu201C hat keine Beachtung verdient, und wird sie auch nicht durch uns bekommen.

Falls nun noch fragen offen sind, so kauft Euch doch u201ESurvival of the Hartnäckigschtu201C unsere neue Maxi, Vinyl only.. welche sich genau mit dieser Art Typen beschäftigt und checkt regelmässig unsere Hompage..

Schöne Weihnachten und bis bald

euer Härd

et von am 23.12.2004
gepostet von am 23.12.2004
gepostet von am 24.12.2004

von: brandhaerd.ch

:D nid schlächts Statement vo Brandhärd. Supr Sach, do gseht me wär chli me Grips hett :p Wiitr so, Brandhärd (...und alles wo vo Basel chunt isch unterstützenswärt...)

Schlafstadt
Neuer Benutzer

Falls nun noch fragen offen sind, so kauft Euch doch u201ESurvival of the Hartnäckigschtu201C unsere neue Maxi, Vinyl only.. welche sich genau mit dieser Art Typen beschäftigt und checkt regelmässig unsere Hompage..

Ä Statement mit wärbig ;) naja züm glück nur uff vinyl ;) nid jede Teenie cha öbis mit vinyl afoh trotztdäm find die disserei total chindisch naja nid mis metier.

Antworten