Schtellevermittligsbüros
Schtellevermittligsbüros
bi uf jobsuechi und ha zumne schtellevermittligsbüro welle...wär isch schomol gsi und cha äins empfähle? wo luxe si äim wieviel gäld ab?
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Branche?medele hat geschrieben:bi uf jobsuechi und ha zumne schtellevermittligsbüro welle...wär isch schomol gsi und cha äins empfähle? wo luxe si äim wieviel gäld ab?
Der Text, den Sie eingegeben haben, ist zu kurz. Bitte erweitern Sie den Text auf die minimale Länge von 10 Zeichen.
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- redangel
- Erfahrener Benutzer
Aso grundsätzlich luxe die DIR kei Gäld ab. Füre Stellesuechende koschtet das nüd. Für d Firma wo du denn anevermittlet wurdsch wärde, für die koschtets denn eweng öbbis.medele hat geschrieben:bi uf jobsuechi und ha zumne schtellevermittligsbüro welle...wär isch schomol gsi und cha äins empfähle? wo luxe si äim wieviel gäld ab?
Chunnt no druf aa in welere Branche de öbbis suechsch und ob de eher e Tempistell oder e Duurstell wotsch.
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Bim märtplatz hets eins was sehr guet isch! ich weis leider nüm wie das heisst aber du sehsch es sehr guet isch im 1. stock und d fenster sind agschriebe!
ich bin dört gsi und die hätte mir zwei stelle inerhalb vo 2 mönet chöne abiete und au mini schwöster het sehr schnell über das büro e stell becho.
zahle muesch dänk nüd das kostet d firmene nid dich, mini erharig isch eifach gsi, dass d firmene das nid gärn mache und ich mich den mit dr einte druf geinigt han, dass ich nid über s stellevermittligsbüro de job becho hätt defür meh lohn. also bössgseit d stelevermittlig hintergange für mis eigene säckli
ich bin dört gsi und die hätte mir zwei stelle inerhalb vo 2 mönet chöne abiete und au mini schwöster het sehr schnell über das büro e stell becho.
zahle muesch dänk nüd das kostet d firmene nid dich, mini erharig isch eifach gsi, dass d firmene das nid gärn mache und ich mich den mit dr einte druf geinigt han, dass ich nid über s stellevermittligsbüro de job becho hätt defür meh lohn. also bössgseit d stelevermittlig hintergange für mis eigene säckli

Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
Gang schnäll zur ADECCO am Barfi.....
Link:
http://www.adecco.ch/
Link:
http://www.adecco.ch/
[CENTER]Fisch ><(((*> stinkt.[/CENTER]
[quote="Dark Coyote"]Bim märtplatz hets eins was sehr guet isch! ich weis leider nüm wie das heisst aber du sehsch es sehr guet isch im 1. stock und d fenster sind agschriebe!
zahle muesch dänk nüd das kostet d firmene nid dich, mini erharig isch eifach gsi, dass d firmene das nid gärn mache und ich mich den mit dr einte druf geinigt han, dass ich nid über s stellevermittligsbüro de job becho hätt defür meh lohn. also bössgseit d stelevermittlig hintergange für mis eigene säckli ]
CPS Personal AG
binni au gsi... händ mir innerhalb vo 1 monet au die passendi stell gfunde
zahle muesch dänk nüd das kostet d firmene nid dich, mini erharig isch eifach gsi, dass d firmene das nid gärn mache und ich mich den mit dr einte druf geinigt han, dass ich nid über s stellevermittligsbüro de job becho hätt defür meh lohn. also bössgseit d stelevermittlig hintergange für mis eigene säckli ]
CPS Personal AG
binni au gsi... händ mir innerhalb vo 1 monet au die passendi stell gfunde
Leck mich am Arsch
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer