Was macht e Disko uss?
-
Läggerlifreak
- Erfahrener Benutzer
Was macht e Disko uss?
Schriebt emol uff was euch so yfallt , was macht e gueti disko uss :
-Gutes Ambiente
-Die Leute, die drinn verkehren (keine Stressköpfe, keine Kids, Frauenanteil min. 50%)
-Coole Einrichtung
-Gute Musik, nicht zu laut.
-Gute Bedienung (vorteilhaft sind freundliche sexy Barkeeperinnen)
-Geräumig, kein Rauchloch
-Saubere Toiletten
...
-Die Leute, die drinn verkehren (keine Stressköpfe, keine Kids, Frauenanteil min. 50%)
-Coole Einrichtung
-Gute Musik, nicht zu laut.
-Gute Bedienung (vorteilhaft sind freundliche sexy Barkeeperinnen)
-Geräumig, kein Rauchloch
-Saubere Toiletten
...
B6X & Durchschnittsuser 2004
Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!
- Celtic Basel
- Erfahrener Benutzer
- PincoPallino
- Erfahrener Benutzer
-
Schlafstadt
- Neuer Benutzer
- Dr.Guderian
- Erfahrener Benutzer
-
Schlafstadt
- Neuer Benutzer
Aber definitiv! Alles so Gym'ler wo s'1. Mol im Läbe im Usgang gsi sind...Dome hat geschrieben:boah dä Fritig isch verschisse voll gsi
Und vil z'voll ischs äu wider mol gsi. Aber jo...
@ Schlafstadt: Stimmt eigentlich, aber das traurige daran ist, dass das Fame etwa die beste Disco in Basel ist ... (jedenfalls ist es mindestens unter der Top 3).
@Dome:
Sind au mega viel Gym-Schieler det gsi wo so Abschlusskacke gfiert händ. Jo isch rächt miehsam gsi...

Sind au mega viel Gym-Schieler det gsi wo so Abschlusskacke gfiert händ. Jo isch rächt miehsam gsi...
Jo aber in Basel kenni ich kei Disco wo minni Kriterie für "e gueti Disco" besser erfülle als FameSchlafstadt hat geschrieben:LOL sFame isch au ä 0815 Disco mit em ständig gliche mainstream Programm.
如果你能读这你是蠢货
-
Schlafstadt
- Neuer Benutzer
Ja klar aber irgendwie nutze sie ihri chance nid.
i mein eimol im monet chönt me scho en Star Dj Bueche.
Najo mis chleine stammlokal blibt s Escape döt chasch gmietlich feschte fründlichi bedienig wirklich suuber und wen nid nume tanze wilsch chasch au mol en Billiard obe oder eifach gmietlich an dr Bar hocke mir gfallt die Kombination noi mit Freizitcenter und Disco.
Najo mis chleine stammlokal blibt s Escape döt chasch gmietlich feschte fründlichi bedienig wirklich suuber und wen nid nume tanze wilsch chasch au mol en Billiard obe oder eifach gmietlich an dr Bar hocke mir gfallt die Kombination noi mit Freizitcenter und Disco.
Jo klar sind Dj's dett Sackschlächt zum Teil..Schlafstadt hat geschrieben:Ja klar aber irgendwie nutze sie ihri chance nid.
aber es isch ebe s'geile dra das nie numme ei Musikrichtig lauft, sondern vu de Jackson 5 bis Aventura alles echli debi.. und e Star DJ isch meischtens uff ei richtig usglegt.. I mein wenn die ganz Zitt House würd laufe würdi sicher nümm so viel dett ahne goh..
如果你能读这你是蠢货
Wägem Star-DJ chani mi am Nas aaschliesse ... e ganze Obe House oder Trance würdi nid ushalte. Aber ab und zue ischs scho no cool.Schlafstadt hat geschrieben:Ja klar aber irgendwie nutze sie ihri chance nid.
Dr Star-DJ chönnte sie am Samaschtig mol bueche, denn isch jo dört immer tote Hose...
Und s'Escape, naja... Lauft mir zu vil Trance dört. Und het halt gnueg Kiddies.
S Fame muess aifach uffpassen ass me nit der glyych Fääler macht wie d Kupple vor e baar Joor und sich d Ü18/20 verabschiidet wells numme no Kindergarte het. Anderersyts findet jede "Bekannte" wo me dört aahaut denn aifach: "Jo y finds jo au e Saich, aber was willsch denn sunscht mache..." - 5Lyber lässt grüssen, aber mee als aimool im Monet ka me sich das ächt nit aadue.
@ Platini:
@ Platini:
OléOlé, Vollschinggen Olé
Disco woni vom style her am beschte gfunde ha isch ganz klar s titos in palma!
zimli wit obe, grad bim stadthafe mittemene panoramablick über die ganz hafealag! (eifach zimli tür) http://www.titosmallorca.com/
sunscht:
St.trope (lloret de mar)
mega arena, paradies (el arenal)
für mi isches sunscht eigentli egal was, wie, wo e disco isch.
s mind eifach di richtige lüd döte si den chunt das scho guet.
zimli wit obe, grad bim stadthafe mittemene panoramablick über die ganz hafealag! (eifach zimli tür) http://www.titosmallorca.com/
sunscht:
St.trope (lloret de mar)
mega arena, paradies (el arenal)
für mi isches sunscht eigentli egal was, wie, wo e disco isch.
s mind eifach di richtige lüd döte si den chunt das scho guet.
- Vincent Vega
- Erfahrener Benutzer
- Günschtigs Bier
- Guete Sound (kei R&B, House, Trance, billige Chart Pop), sondern guete Hip Hop, Drum&Bass, Electronic, Indie oder vo mir us au mol Punk
- Günschtigs Bier
- Cooli Lüt (kei Poser, Stresschöpf, Chinder, alti Glüschtler)
- Günschtigs Bier
- Gnueg Platz zum au mol chille
- Günschtigs Bier
- Hübschi Fraue
- Günschtigs Bier
- Guete Sound (kei R&B, House, Trance, billige Chart Pop), sondern guete Hip Hop, Drum&Bass, Electronic, Indie oder vo mir us au mol Punk
- Günschtigs Bier
- Cooli Lüt (kei Poser, Stresschöpf, Chinder, alti Glüschtler)
- Günschtigs Bier
- Gnueg Platz zum au mol chille
- Günschtigs Bier
- Hübschi Fraue
- Günschtigs Bier
- Hoellenhund
- Benutzer
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Benutzer
- Hoellenhund
- Benutzer