Bierlauf ! Wie kommt das raus?
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
Bierlauf ! Wie kommt das raus?
Ganz einfach, so:

-
- Erfahrener Benutzer
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
ich kenn die wo gwunne hän. bim iilaade sin paar zeckene mit ihrne harraasse verbi gloffe und denn het dr einti gsait är soll se abgäh und denn het er nei gsait und denn ischs irgendwenn zuenere masseschlägerei ko, sin die maischte aber scho gange gsi...
bi sälber nit drbi gsi und ka au kaini details gäh
naja. Masseschlegerei isch übertriibe. Paar spastis wo dr alk nit verdrage. Isch halb so wild gsi.neosaeres hat geschrieben:ich kenn die wo gwunne hän. bim iilaade sin paar zeckene mit ihrne harraasse verbi gloffe und denn het dr einti gsait är soll se abgäh und denn het er nei gsait und denn ischs irgendwenn zuenere masseschlägerei ko, sin die maischte aber scho gange gsi...
Dr lauf isch wie immer ganz geil gsi
hander kei ahnig was bedüted krieg un was bedüt schlegle chander vo mir heere. ich bin in krieg gsi, ich han alles eläbt, ichchan böwise wönder luege lueg, schtoleschuss, bombesplitter ichhan alles eläbt
Nie im läbe!!!Schranz hat geschrieben:hehe bisch bi dr gwünner bschisser truppe gsi?![]()

Gemütlich am ca. 16.45 idrudled. Do wird nit gschresst. Hän no fett grilliert unterwägs
hander kei ahnig was bedüted krieg un was bedüt schlegle chander vo mir heere. ich bin in krieg gsi, ich han alles eläbt, ichchan böwise wönder luege lueg, schtoleschuss, bombesplitter ichhan alles eläbt
jojo ka scho si...het mer e kolleg verzellt wo gsi isch. s sige schiins aber scho 25 stück gsiSmokey hat geschrieben:naja. Masseschlegerei isch übertriibe. Paar spastis wo dr alk nit verdrage. Isch halb so wild gsi.
Dr lauf isch wie immer ganz geil gsi

naja scheissegal...isch eifach schaad, dass so voll idiote dr harrasselauf jetzt für so scheiss usnütze...
Mein glaub e anderi szene. Ha au no so paar am usestresse gseh. Aber nur so 10 stück grad ufem hügel. Scho druurig das so lüt an harasselauf chömeneosaeres hat geschrieben:jojo ka scho si...het mer e kolleg verzellt wo gsi isch. s sige schiins aber scho 25 stück gsi![]()
naja scheissegal...isch eifach schaad, dass so voll idiote dr harrasselauf jetzt für so scheiss usnütze...
-
- Erfahrener Benutzer