I ha mr no überlegt evl zweimol hinterenander "Spiel des Jahres " z'mache... Würd das evl funktioniere? I muess eifach unbedingt zweimol gwünne und bi für Tipps sehr dankbar...

Kei doch emol dini Bewärtige vo de letschte Spiil und die vo de Gegner ine, denn cha me das emol aluege...Roonaldo hat geschrieben:Ich bruech Hilf vo euch im Uffstiegskampf! Bi momentan Punktglich mit em 2. uff Rang 3. Jetzt hani Morn e schwers Spiel woni unbedingt mues gwünne und ha dorum welle uff "Spiel des Jahres" oder so ähnlich istelle... Jetzt frog an alli Hattrick-Expärte: Im übernägschte und somit letschte Spiel vo de Saison würd mini Mannschaft jo denn schwächer Spiele? I ha dört aber e rächt schlächte Gegner und dorum dänkt dass es au mit halber Backe würd gege dä länge.... Was meinet ihr wie söll i vorgoh?
I ha mr no überlegt evl zweimol hinterenander "Spiel des Jahres " z'mache... Würd das evl funktioniere? I muess eifach unbedingt zweimol gwünne und bi für Tipps sehr dankbar...![]()
Im letschte Spiel muesch sowieso MOTS mache, usser du hesch no Relegationsspiel ... spielt jo kei Rolle, do d'Teamstimmig eh resettet wird uff die neui Saison.Roonaldo hat geschrieben:Ich bruech Hilf vo euch im Uffstiegskampf! Bi momentan Punktglich mit em 2. uff Rang 3. Jetzt hani Morn e schwers Spiel woni unbedingt mues gwünne und ha dorum welle uff "Spiel des Jahres" oder so ähnlich istelle... Jetzt frog an alli Hattrick-Expärte: Im übernägschte und somit letschte Spiel vo de Saison würd mini Mannschaft jo denn schwächer Spiele? I ha dört aber e rächt schlächte Gegner und dorum dänkt dass es au mit halber Backe würd gege dä länge.... Was meinet ihr wie söll i vorgoh?
I ha mr no überlegt evl zweimol hinterenander "Spiel des Jahres " z'mache... Würd das evl funktioniere? I muess eifach unbedingt zweimol gwünne und bi für Tipps sehr dankbar...![]()
MOTS ist immer so ne sache. grundsätzlich kannst du davon ausgehen, dass du nach dem MOTS-spiel einen formschwund im team erleben kannst. je nach trainer bzw. dessen FQ werden sich die spieler 1-2 stufen in der form verschlechtern, bei guter FQ des trainers sich aber auch relativ rasch wieder erholen. die stimmung im team verschlechtert sich unter umständen auch (?)Roonaldo hat geschrieben:Ich bruech Hilf vo euch im Uffstiegskampf! Bi momentan Punktglich mit em 2. uff Rang 3. Jetzt hani Morn e schwers Spiel woni unbedingt mues gwünne und ha dorum welle uff "Spiel des Jahres" oder so ähnlich istelle... Jetzt frog an alli Hattrick-Expärte: Im übernägschte und somit letschte Spiel vo de Saison würd mini Mannschaft jo denn schwächer Spiele? I ha dört aber e rächt schlächte Gegner und dorum dänkt dass es au mit halber Backe würd gege dä länge.... Was meinet ihr wie söll i vorgoh?
hast du nach dem MOTsen nicht das nexte Spiel gepict?Oralapostel hat geschrieben:ich habe in der 6. runde dieser saison MOTS gespielt um eine mögliche tabellenführung zu erlangen. das war allerdings der grösste fehler... habe dieses spiel zwar gewonnen, seitdem kam jedoch die stimmung innerhalb des teams nie wieder höher als auf 'irritiert', selbstvertrauen blieb auf 'gering' und ich hab spiel um spiel verloren, und steig jetzt mit grosser wahrscheinlichkeit in die 7. liga ab.
spielte damals im anschluss direkt gegen den dritten, PIC war zu grosses risiko und somit hab' ich mir wohl die saison versautLuke hat geschrieben:hast du nach dem MOTsen nicht das nexte Spiel gepict?
Hab auch gemotst in einer Runde, hatte danach n leichten Gegner und hab gepickt. Danach war die Stimmung wieder ruhig und das Selbstvertrauen stark.
i nimm a es isch das:Oralapostel hat geschrieben:stärnli-bewärtig seit nüt über d'stärki vo dim team us! d'stärnlis zeige lediglich uf, wie guet dr jewiligi spieler innerhalb vo sine skills gspielt het.
wichtig sin HT-stats-bewärtige.
Ok mag si, in de Hirundi sin mr im Mittelfäld öppe ähnlig gsi... Mi Wärt isch glaub au dorum so schlächt will i e neue Spieler igsetzt ha und dä isch zwar vo de Fähigkeite dr Hammer (zumindescht uff mim Niveau...) hett aber grad e Formkrise...Oralapostel hat geschrieben:di gegner vo morn het e relativ bessers mittelfäld. falls ihr beidi 3-5-2 spieled gohsch ohni MOTS unter, behaupt ich mol![]()
jo, aber wenn d'teamstimmig schlächt isch, isch dr trainingseffekt schlächter was doch uf d'form uswirkige gha ha?Grga Mali hat geschrieben:MOTS het mines Wüssens nur uf d Teamstimmig e ifluss und nid uf d Form vo de einzelne Spiler.
Ich würd in dämfall eh MOTS spile morn, wie du seisch, gege dä letschti kriegsch denn scho nomol e Sieg ane und wenn nid hesch es wenigschtens probiert. Wenn du morn scho verliersch isch dr Fall jo eh klar.
Nei Trainingseffekt het nüt mit dr Stimmig z tue, die Trainiere immer glich guet oder schlächt, das chunnt nur u f d Trainerfähigkeit a...Oralapostel hat geschrieben:jo, aber wenn d'teamstimmig schlächt isch, isch dr trainingseffekt schlächter was doch uf d'form uswirkige gha ha?
Gohts e chli genauer?Roonaldo hat geschrieben:Das bringt mi grad no zue ere ander Frog: Lieber dr Mittelfäldspieler mit de schlächte Form isetzte wo aber die guete Fähigkeite hett, oder dr eher durchschnittlichi wo aständig in Form isch?
y wurd in d'jugend konsequänt 40'000 inveschtiere. mit e weneli glügg holsch e ganzi saison inveschtition wieder use, wenn du e guete junior ziehsch und dä uf em transfermarkt kasch useloh. ha bis jetzt 2 mol eigene juniore mit über 2000 TSI zoge, und das het 2 mol mehr als 1 million gäh.Scönling hat geschrieben: none frog vo mir, wie bechum ich mini finanze am beschde in griff?
-kei inveschdizione ind jugend
ich nimm a, du bisch scho rächt tief verschuldet (s. Zinsaufwendungen)Scönling hat geschrieben:sneschde schbiil isch klar, schbil des jahres und bim letschde würdi s au ihstelle, abr vorallem würdi bi däm morn dis team sinere taktik abassd schbiile lo.
none frog vo mir, wie bechum ich mini finanze am beschde in griff?
-ha 3 finanzberater und 3 pr manager
-numme no 18 lüd in dr mannschaft
Diese Woche
Einnahmen Ausgaben
Zuschauer 43 690 Stadionunterhalt 14 200
Sponsoren 47 315 Spielergehälter 30 056
Zinserträge 8 400 Zinsaufwendungen 26 872
Sonstiges 840 Sonstiges 6 000
Trainerstab 36 000
Jugend 0
Gesamteinnahmen 100 245 Gesamtausgaben 113 128
Erwarteter Gewinn/Verlust -12 883
Vorwoche
Einnahmen Ausgaben
Zuschauer 654 Stadionunterhalt 14 200
Sponsoren 46 585 Spielergehälter 30 056
Zinserträge 8 200 Zinsaufwendungen 24 327
Sonstiges 240 Sonstiges 2 000
Trainerstab 36 000
Jugend 0
Gesamteinnahmen 55 679 Gesamtausgaben 106 583
Gewinn/Verlust in Vorwoche -50 904
ich stegg finanziell au im sumpf:Scönling hat geschrieben:jo 537'000.
vo dämhär frogi mi öb das mit de junge wirklich au e lösig isch für mis broblem wo churzfrischdig setti glöst wärdä.
mit em 4e platz holi mr denne no 60'000 bonus, abr dasch zweni.
Quelle: hattriX-filesScönling hat geschrieben:sneschde schbiil isch klar, schbil des jahres und bim letschde würdi s au ihstelle, abr vorallem würdi bi däm morn dis team sinere taktik abassd schbiile lo.
none frog vo mir, wie bechum ich mini finanze am beschde in griff?
-ha 3 finanzberater und 3 pr manager
-numme no 18 lüd in dr mannschaft
Diese Woche
Einnahmen Ausgaben
Zuschauer 43 690 Stadionunterhalt 14 200
Sponsoren 47 315 Spielergehälter 30 056
Zinserträge 8 400 Zinsaufwendungen 26 872
Sonstiges 840 Sonstiges 6 000
Trainerstab 36 000
Jugend 0
Gesamteinnahmen 100 245 Gesamtausgaben 113 128