Logisch sött Thun verliere und Punkt abgä im Renne umme Maischtertitel, aber als Bebbi GC d Duume drugge... das fallt mr sehr schwer!!!
Wie gohts euch bi däm Match, zu wäm hebet ihr?

[/CENTER]Zitat aus Grounding:
Du bisch Zürcher, dir glaube sy eh nid.
Ich dängg mer das s'Spiel vo dr näggschte Rundi gmeint isch:B@$u20ACL hat geschrieben:hm redemer eigentligg vom spiil vo hütt? will dasch dr fcz und nid gc...![]()
nach somene lauf hend die nid nach einere (kanter-) niederlag kei sälbstbewusstsi meh...panda hat geschrieben:Ich bin primär FCB-Fan, deshalb hoff ich auf eine vernichtende Niederlage Thuns, damit denen jegliches Selbstvertrauen genommen wird
Na ja,im geopolitischen Zusammenhang sicher,aber für einen elften Titel müssen endlich Thuner Verlustpunkte her.Ernesto hat geschrieben:Ausgang der Begegnung ist eigentlich scheissegal
Hmm jetzt muess mi scho sälber zitiereB@$u20ACL hat geschrieben:hm redemer eigentligg vom spiil vo hütt? will dasch dr fcz und nid gc...![]()
Runde 31:*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Zwickmüüli Thun-GC
Ha bitz e Gfühlschaos wenni an das Spiel dängg...
Hmmm... aso Demietigung tönt jo guet, aber grad 5:0...roberto hat geschrieben:Wenns jetzt die letzte Runde wäre und Basel könnte nur noch bei einer Niederlage von Thun Meister werden, dann und nur dann würde ich mir einen GC Sieg wünschen. So aber hoffe ich auf eine saftige Demütigung der Zürcher -> 5:0 für Thun *hoff*.
Genau, wemer abhängig sind vo andere, den hämers würkli nit verdient...Mir händs jo jetzt no sälber in dr hand...rotoloso hat geschrieben:Scheissegal, wennmr verdienti Meischter wänn wärde denn müemer Thun dähei schloh und wennmr das mache denn simmer au Meischter und sunscht hänn sie's au verdient, lueget emol was die in de letschte 3 Spiel gleischtet hänn...