letztes Spiel
- Entertainer
- Erfahrener Benutzer
letztes Spiel
weiss jemand schon verbindlich wann das letzte spiel der saison ist, bezw. ist die fcb homepage noch aktuell???
Eins steht fest: Alles ist relativ! Werner Mitsch 1936
-
- Erfahrener Benutzer
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
-
- Neuer Benutzer
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Laut D1 Balkonhocker nicht, da das die 2.letzte Runde ist und alle gleichzeitig spielen müss(t)en!Kann aber auch sein dass es SAT.1 schafft eine ganze Runde Ende Mai auf einen Sonntag zu verschieben...Anggeweggli hat geschrieben:wird gc-basel vom 21. mai ächt no ufe sunntig verschobe, weiss das öbber? das wär mega wichtig für mi zum wüsse!

- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Das erwart ich schwer, dass s letschte Spiel (mit aschliessende Meischterfiir) am 28. Mai stattfindet...wehe wenn nit! (Dr Flug isch scho buecht...SCAR hat geschrieben:Laut D1 Balkonhocker nicht, da das die 2.letzte Runde ist und alle gleichzeitig spielen müss(t)en!Kann aber auch sein dass es SAT.1 schafft eine ganze Runde Ende Mai auf einen Sonntag zu verschieben...!Aber ich denke es wird so bleiben(glaube SAT.1 überträgt keine der letzten Runden mehr, war meiner Meinug auf jeden Fall so bisher..)und im Anschluss an dieses Spiel die inoffizielle Meisterfeier stattfinden...
![]()

Usserdaem daenk ich au nit, dass sie s GC-Spiel verschiebe...s wird wohl eher vom SF2 uebertreit, do s letschte Hardturm-Spiel sicherlich via TV gseh wird sii...oder isches doch nonig s letschte?!

FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
[quote="Fire of Basle"]Das erwart ich schwer, dass s letschte Spiel (mit aschliessende Meischterfiir) am 28. Mai stattfindet...wehe wenn nit! (Dr Flug isch scho buecht... ]
Dr Gäz isch au wieder mol am Start
...Sale!Alles waagrächt?Gueti Überlegig, dass me s letschte Spiel live über SF2 übertrait, aber schiins bliibts jetzt doch bis in Herbst ine stoh...Zuedäm muess jo schiins nomol abgstumme wärde..
, cha do mol ein mälde was dört jetzt 100% lauft?
Dr Gäz isch au wieder mol am Start

- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
[quote="SCAR"]Dr Gäz isch au wieder mol am Start ]
Ha scho daenggt dass me mitem Bagger areise kah und grad mithilft bim Abriss...hmm...denn haen sie wenigschtens no chli Zyt fuer d Abstimmig...me weiss jo nie, aber sie haen wahrschinlig nit glernt sit dr letschte Abstimmig...s git sicher sonigi wo Iispruch erhebe, durch dr Abriss koennt eim jo d Sunne blaende...
Ha scho daenggt dass me mitem Bagger areise kah und grad mithilft bim Abriss...hmm...denn haen sie wenigschtens no chli Zyt fuer d Abstimmig...me weiss jo nie, aber sie haen wahrschinlig nit glernt sit dr letschte Abstimmig...s git sicher sonigi wo Iispruch erhebe, durch dr Abriss koennt eim jo d Sunne blaende...

- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Fire of Basle hat geschrieben:s git sicher sonigi wo Iispruch erhebe, durch dr Abriss koennt eim jo d Sunne blaende...![]()

- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Easy...SCAR hat geschrieben: So hanis no nie agluegt.. !Aber grundsätzlich unmöglich, denn du weisch jo Über Basel lacht die Sonne über Zürich die ganze Welt...jo, i weiss isch usglutscht, het aber grad perfekt passt !

Uebrigens hanis do fantastisch...geils Chaetzli im Gschaeft (Pariserin...

Bisch zAarau wieder im Piss gstande?
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Besser im Piss stoh, als im ToiToi Hüüsli z ligge...Fire of Basle hat geschrieben: Bisch zAarau wieder im Piss gstande?

Nach dem aktuellen Spielplan wäre Thun in der letzten Runde spielfrei. Dies wäre allenfalls ein grosser Vorteil für den FCB, weil er wüsste, welches Resultat er gegen Xamax erzielen müsste, um Meister zu werden.
Ich rechne damit, dass der Spielplan noch umgestellt wird, und bin gespannt, wann der Verband reagiert ...
Ich rechne damit, dass der Spielplan noch umgestellt wird, und bin gespannt, wann der Verband reagiert ...
(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten
- Entertainer
- Erfahrener Benutzer
Gopferglemmi
1x im Johr ka ich nitt amene Samschtig zoobe an e Match und was isch denn...waseliwas....hejo, s'letschte Maischterschaftsspiel und anschliessend viellicht au no d'Maischterfyyr....dammisiech!

1x im Johr ka ich nitt amene Samschtig zoobe an e Match und was isch denn...waseliwas....hejo, s'letschte Maischterschaftsspiel und anschliessend viellicht au no d'Maischterfyyr....dammisiech!

(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
- Entertainer
- Erfahrener Benutzer