NBA Playoffs 2005
NBA Playoffs 2005
http://www.blick.ch
[FONT=Georgia]Cleveland oder New Jersey?
CLEVELAND - Eine Entscheidung steht in der Regular Season der NBA noch aus: Schaffen die Cleveland Cavaliers oder die New Jersey Nets die Playoffs?
Beide Teams haben je 41 Siege und 40 Niederlagen auf dem Konto: Cleveland gewann sein Heimspiel gegen Boston dank 32 Punkten von Superstar LeBron James mit 100:86.
New Jersey seinerseits gaben sich gegen die Washington Wizards keine Blösse u2013 109:101. In der letzten Runde treten die Cavaliers bei den Toronto Raptors an und müssen darauf hoffen, dass New Jersey sein Heimspiel gegen die Boston Cavaliers verliert.
Zu einem persönlichen Rekord kam der Deutsche Dirk Nowitzki: Beim 101:96 seiner Dallas Mavericks gegen die Seattle Supersonics gelangen ihm 21 Punkte u2013 und knackte damit zum zweiten Mal nach 2003 (2011 Punkte) in seiner Karriere die 2000er-Schallgrenze in einer Saison (total 2016 Punkte).[/font]
CLEVELAND - Eine Entscheidung steht in der Regular Season der NBA noch aus: Schaffen die Cleveland Cavaliers oder die New Jersey Nets die Playoffs?
Beide Teams haben je 41 Siege und 40 Niederlagen auf dem Konto: Cleveland gewann sein Heimspiel gegen Boston dank 32 Punkten von Superstar LeBron James mit 100:86.
New Jersey seinerseits gaben sich gegen die Washington Wizards keine Blösse u2013 109:101. In der letzten Runde treten die Cavaliers bei den Toronto Raptors an und müssen darauf hoffen, dass New Jersey sein Heimspiel gegen die Boston Cavaliers verliert.
Zu einem persönlichen Rekord kam der Deutsche Dirk Nowitzki: Beim 101:96 seiner Dallas Mavericks gegen die Seattle Supersonics gelangen ihm 21 Punkte u2013 und knackte damit zum zweiten Mal nach 2003 (2011 Punkte) in seiner Karriere die 2000er-Schallgrenze in einer Saison (total 2016 Punkte).[/font]
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer
New Jersey wirds packe. sitdäm "air canada" und jason kidd zämespiele sin die abartig!Error 30 hat geschrieben:http://www.blick.ch
em J. LeBron sini zyt wird eeh no cho...
final dänggi Miami-Phoenix
stimmt's für di???
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
wieso diskutieren wir eigentlich nicht über gv's hallenhalma-turniere????Konter-chröne hat geschrieben:New Jersey wirds packe. sitdäm "air canada" und jason kidd zämespiele sin die abartig!
die rhönrad-em findet momentan übrigens auch statt. ich hoffe schwer, die emmentalerin tanja dreier wird den kaukasischen favoritinnen den meister zeigen.
was glaubt ihr?
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Schliess mi dir ah! Dr Assists-King Jason Kidd und dr Vince Carter sin zämme wirglich cool druff und wärde d Playoffs erreiche.Konter-chröne hat geschrieben:New Jersey wirds packe. sitdäm "air canada" und jason kidd zämespiele sin die abartig!
Dr LeBron isch scho diä Season genial gsi, leider sin ihm sini Mitspieler nur mittelmass!
Final wird si: Miami Heat - San Antonio Spurs
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
I glaub d Anna Kutznezkovitschka wirds mache...baslerstab hat geschrieben:wieso diskutieren wir eigentlich nicht über gv's hallenhalma-turniere????
die rhönrad-em findet momentan übrigens auch statt. ich hoffe schwer, die emmentalerin tanja dreier wird den kaukasischen favoritinnen den meister zeigen.
was glaubt ihr?

baslerstab hat geschrieben:wieso diskutieren wir eigentlich nicht über gv's hallenhalma-turniere????
was glaubt ihr?

Hän halt nit alli diä gliche Interesse !!!
-
- Benutzer
mir chönne au über merkwürdigi föteli uf tilllate vom sixty diskutiere...baslerstab hat geschrieben:wieso diskutieren wir eigentlich nicht über gv's hallenhalma-turniere????
was glaubt ihr?

stimmt's für di???
-
- Benutzer
san antonio isch scho stark. mag se aber nid... und ha die au nie möge...Error 30 hat geschrieben:Schliess mi dir ah! Dr Assists-King Jason Kidd und dr Vince Carter sin zämme wirglich cool druff und wärde d Playoffs erreiche.
Dr LeBron isch scho diä Season genial gsi, leider sin ihm sini Mitspieler nur mittelmass!
aber wie immer isch es halt im weste scho spannender...
dallas-houston z.B.
was dänggsch wär mvp wird?
stimmt's für di???
-
- Benutzer
Iverson wird kei Chance ha --> Playoff Out gege d Pistons (cha also nüm viel bewirke)Konter-chröne hat geschrieben:wär au für eh wade gsi!
aber au dr amare stoudemire, mc grady, iver-sohn und dirk hän eh mega saison kha!
Dirk --> Nur e Chance wenn Dallas ins Final chunt (het e Nochteil dass är e Dütsche isch)
Mc Grady --> Playoff Out gege d Mavs (kei grosse Ifluss meh)
Stoudemire --> Beschti Karte von denne wo du gseit hesch
Sehsch das anderscht?
-
- Benutzer
pistons sin stargg, aber eh andere wichtige faktor bi de 76ers isch dr Chris webber. dä het no lang nonig uff sinnere höchi gspielt... die würdi nonig abschriebe, obwohl ihri bangg nid so dr hit isch.Error 30 hat geschrieben:Iverson wird kei Chance ha --> Playoff Out gege d Pistons (cha also nüm viel bewirke)
Dirk --> Nur e Chance wenn Dallas ins Final chunt (het e Nochteil dass är e Dütsche isch)
Mc Grady --> Playoff Out gege d Mavs (kei grosse Ifluss meh)
Stoudemire --> Beschti Karte von denne wo du gseit hesch
Sehsch das anderscht?
Houston - mavs schätzi glich stargg ih. mc grady cha spiel ellei entscheide. dr dirk zwar au... aber unterem chorb wird dr y.ming alles abruume.
wobi d'mavs sit em avery J. ändlich au gueti defense spiele chönne
dirk schätzi nid als ärnsthafte mvp ahwärter ah... ebbe, will är dütsche isch. ha nur gmeint, das ebbe die eigentlich au eh riese saison kha hän.
stimmt's für di???
Es wird sehr spannendi Plyoffs gäh, dass isch jetzt scho sicher.
Vorallem bi ich gspannt uf s Duell zwüsche de Rockets und dä Mavs!
Yao Ming (au e verdammt gueti Season) isch sicher e mega Spieler, wo herrvoragend dure Tracy MC Grady ergänzt wird.
Jedoch dänk ich dass dr Finley und dr Dirk das Zügs richte wärde für d Mavs!
Sie sin im Moment konstant und chönne dr Heimvorteil sicher nutze!
Also ich hoff dass sich d Mavericks chönne durre setze! Aber um e Titel chönne beidi nit ganz mitrede!
Yao Ming (au e verdammt gueti Season) isch sicher e mega Spieler, wo herrvoragend dure Tracy MC Grady ergänzt wird.
Also ich hoff dass sich d Mavericks chönne durre setze! Aber um e Titel chönne beidi nit ganz mitrede!
-
- Benutzer
scho... aber d'mavs sin uswärts stärker als deheime.Error 30 hat geschrieben:Es wird sehr spannendi Plyoffs gäh, dass isch jetzt scho sicher.
aber s'geilschte: kobe und L.A. wo???

so... schöne obe. hau's jetzte
stimmt's für di???
- STEVIE GERRARD
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
blablablablaError 30 hat geschrieben:Schliess mi dir ah! Dr Assists-King Jason Kidd und dr Vince Carter sin zämme wirglich cool druff und wärde d Playoffs erreiche.
die suns kommen im final.. ein guter kollege von mir wohnt in phoenix (arizona), und er war bei jedem HS dabei.. die suns haben sehr viele junge hungrige spieler und auch in Amerika ist man der Meinung, der MEister kann nur Phoenix heissen...
Aber lassen wir uns mal überraschen
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
d'Lakers händ vorgeschter in Oakland en schöni Schlappe bezoge (99:126 gäge d'Warriors - geil!!)Konter-chröne hat geschrieben:scho... aber d'mavs sin uswärts stärker als deheime.
aber s'geilschte: kobe und L.A. wo???![]()
so... schöne obe. hau's jetzte
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
-
- Neuer Benutzer
-
- Benutzer
ha jo gseit, dass d'rockets rüüd sin (wenn alli fit)Error 30 hat geschrieben:Dallas verliert scho zum 2. mol![]()
Rockets 113 : 111 Mavericks
Yao Ming mit 33 Pünkt
Tracy McGrady mit 28 Pünkt (und 10 Assists!!)
Nowitzki mit 26 Pünkt
und dallas deheim halt nid so überzügt...
d'mavs simr zwar sympathisch, aber d'rockets hämi scho immer gflesht.
unvergässlich d'best of seven serie (93 od. 94?) gäge d'knicks wo sie dr 1. titel gholt hän...
hakeem the dream gäg dr ewing... hammer!
stimmt's für di???
-
- Benutzer
[quote="salegh"]94ig... dr sweeeeeeeeep!
edit: 91-92-93 bulls 94-95 rockets 96-97-98 wiedrum da unbeata BULLS ]
sweep isch im 2. joor gsi... gäge d'magic mit em damals sehr junge shaq!
gäge d'knicks isch glaub erscht im 7spiel d'entscheidig gfalle... damals hän sie no d'finals immer live zeigt...
edit: 91-92-93 bulls 94-95 rockets 96-97-98 wiedrum da unbeata BULLS ]
sweep isch im 2. joor gsi... gäge d'magic mit em damals sehr junge shaq!
gäge d'knicks isch glaub erscht im 7spiel d'entscheidig gfalle... damals hän sie no d'finals immer live zeigt...
stimmt's für di???
- STEVIE GERRARD
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer