danke und an unsere mk für di hammermässige choreo und pyroshow...
holland sucks......

Chani so absolut unterschribe ... bi sehr entüscht gsi vo de Holländer ... nid nume vo de Fans sondrn au vo de Spiiler (aber was wotsch bi dere Usgangslag vo Feyenoord scho erwarte) ...! Schwach ..! D Fans hett me öppe 10 minute lang köhrt (5 min vorem spiil und 5 minute während) und das isches au gsi ... sünscht hend si sich schön ins Bild vo de "A-Bsuecher" igreiht ..! (Bis uf 2-3 wo chli hend wele mit dr Stadionsecurity pöble und 2 mol gittr rüttle) ...badcop hat geschrieben:absolut lächerlich was der holländische mob an support in unserem tempel mitgebracht haben. 2 bengalen zu beginn und das wars...keine stimmung, rein gar nichts...verdammte hurensöhne, aber unsere stadt kurz und klein schlagen wie die dummen. hass den scheiss holländern, war das peinlichste was eine auswärtsmannschaft je in basel geboten hat.
holland sucks......![]()
Wieso peinlich,einige Holländer waren aus auf Gewalt und haben sie bekommenbadcop hat geschrieben:nichts...verdammte hurensöhne, aber unsere stadt kurz und klein schlagen wie die dummen. hass den scheiss holländern, war das peinlichste was eine auswärtsmannschaft je in basel geboten hat.
holland sucks......![]()
Was wotsch?plutokennedy hat geschrieben:Wieso peinlich,einige Holländer waren aus auf Gewalt und haben sie bekommen
Es gäbe da ja so eine Strategie,präventiv-repressiv vorher gleich mal alle einzubuchten,aber die ist in Basel wohl momentan nicht en vogue.
Derweil befriedigt die Gutmenschin aus Zürich weit entrückt von den Gesetzen des Triebes Mensch ihre Ideale von Rechtsstaatlichkeit und individueller Freiheit und wettert wie alle Linken gegen den Staat,der es ja so böse mit uns meint.
Ich meine,ich habe selber so meine Probleme mit Autoritäten und den konventionellen Formen unseres Gesellschaftssystemes,aber diese vergeistigten 68er-Ideologen,welche gegen das System hetzen und sich so furchtbar wichtig nehmen,sollten ab und zu vielleicht mal mit der Realität Bekanntschaft machen.
'Der Zugüberfall' (oder so ähnlich) titelt die WOZ,ich wünsche niemandem,dass er wirklich mal überfallen wird,so wie die Holländer uns gestern eine unangenehme+furchteinflössende Ahnung davon gegeben haben.
Würde diesen Auftritt nicht als peinlich bezeichnen, ich glaube nicht das Pyro das Mass aller Dinge ist....badcop hat geschrieben:absolut lächerlich was der holländische mob an support in unserem tempel mitgebracht haben. 2 bengalen zu beginn und das wars...keine stimmung, rein gar nichts...verdammte hurensöhne, aber unsere stadt kurz und klein schlagen wie die dummen. hass den scheiss holländern, war das peinlichste was eine auswärtsmannschaft je in basel geboten hat.
holland sucks......![]()
Hm, do muess ich em Baslerstab doch rächt geh. Was gäg dr FCZ im Vorfäld gloffe isch, das cha me wirklich grad so guet mit dämm vergliche, wo geschd in unsere scheene Stadt passiert isch. Ok, die händ no Läde usgraubt und Bengale ins City Disc gworfe. Aber remember, es sind vo uns au scho Bengale in ZH Trämmli zündet worde und in LU scho Büss azunde worde. Dr einzig Unterschied isch, dass mir immer vo de Bulle mit Wasserwärfer, Tränegas und Gummi gjagt wärde...Ikarus hat geschrieben:was bisch denn du für ein? .. chami nid an szene in zirü erinnere wos eso usgartet isch wiä gest! hauptsach me hets us de medie gläse ..
keini griess
d Holländer hän ganz e anderi Fan Kultur dört wird nit soviel gsunge. Und wenn kurz und kraftvoll. Und vor allem beschtoht d Fankultur dört praktisch nur us Erlebnissorientierte.......Veeegeeli hat geschrieben:@Sänz
Bisch au gege du2019Hearts im Joggeli gsi? Das isch e geile Support gsi (au ohni Fackle) und das vo dä Holländer geschter isch peinlich gsi.
es isch... leidr überhaubt nüt gsi ....Sänz hat geschrieben:d Holländer hän ganz e anderi Fan Kultur dört wird nit soviel gsunge. Und wenn kurz und kraftvoll. Und vor allem beschtoht d Fankultur dört praktisch nur us Erlebnissorientierte.......
was ???Hartson hat geschrieben:die holländer hätten nach 5. min das stadion verlassen können, und keiner hätte es bemerkt :/
Am Claraplatz hets vereinzelt e paar kah, aber sunscht het me au nüm viel gseh. Wobii, im Trämli Richtig Aescheplatz hets no viel vo dene kah...sin wahrschinlich an Bahnhof und heim...oder so!Hank Hoover hat geschrieben:was ???
eh nit
wo sind denn die hi gange???
ich ha eso keini holländer meh in dr stadt gseh.
dbulle hän glaubs au no grächnet, dassi ind stadt gön. vo dr steine bis zum märtplatz all 200 meter e bulle kaschte wage![]()
Also wenn är im gliche Tram gsi isch wie ich, denn het är au miesse bim Züghuus jede einzeln usstiige. Dört het uns d'Bolizei e Gässli gmacht. Ha scho gmeint, jetzt chunnt denn e "Bullewand" und mir dörfe grad gradus ins Züghus ihne... Die wo denn dört bi dr Bulle stoh bliibe sind und e chli "Hurra, Hurra...." gsunge händ sind denn schiins no ygchesslet worde.Fire of Basle hat geschrieben:Erklärig?! Bi mir im Tram hän sie no chli luschtig gsunge und immer wieder Mol d Handbräms zoge...aber sunscht isch nit viel vorgfalle...
wie recht du hast!!! 100 punkteGevatter Rhein hat geschrieben:Über die Dinge in der Stadt werde ich mich nicht äussern. Es steht einem Basler mE nicht an, über solche Dinge zu jammern.
Dr Match isch dä Holländer eh am Arsch vrbi gange. Si hänn ihre Spass vorher gha.Veeegeeli hat geschrieben:Kurz und Kraftvoll sin si aber au nit gsi und dorum isch es e schwache Uftritt gsi. Weiss nit warum dass du das willsch schön rede?!? Ha nit eimol was vo denä Holländer ghört usser vorem Apfiff wo mer sälber no rächt ruhig gsi sin.
Na ja, egal. Hauptsach Sieg und si sin Untergange. Isch alles ok für mi![]()
![]()