tulpesöhne sinders

Diskussionen rund um den FCB.
badcop
Erfahrener Benutzer

tulpesöhne sinders

Beitrag von badcop »

absolut lächerlich was der holländische mob an support in unserem tempel mitgebracht haben. 2 bengalen zu beginn und das wars...keine stimmung, rein gar nichts...verdammte hurensöhne, aber unsere stadt kurz und klein schlagen wie die dummen. hass den scheiss holländern, war das peinlichste was eine auswärtsmannschaft je in basel geboten hat.

danke und an unsere mk für di hammermässige choreo und pyroshow...

holland sucks...... :mad:

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

dass sie aber die beide bengale im ganze sektor ummegäh hänn hanni no e luschtigi idee gfunde :D

sunscht saggschwach

Gustavo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gustavo »

badcop hat geschrieben:holland sucks...... :mad:
Definitiv! :mad:
B6X & Durchschnittsuser 2004

Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

badcop hat geschrieben:absolut lächerlich was der holländische mob an support in unserem tempel mitgebracht haben. 2 bengalen zu beginn und das wars...keine stimmung, rein gar nichts...verdammte hurensöhne, aber unsere stadt kurz und klein schlagen wie die dummen. hass den scheiss holländern, war das peinlichste was eine auswärtsmannschaft je in basel geboten hat.

Chani so absolut unterschribe ... bi sehr entüscht gsi vo de Holländer ... nid nume vo de Fans sondrn au vo de Spiiler (aber was wotsch bi dere Usgangslag vo Feyenoord scho erwarte) ...! Schwach ..! D Fans hett me öppe 10 minute lang köhrt (5 min vorem spiil und 5 minute während) und das isches au gsi ... sünscht hend si sich schön ins Bild vo de "A-Bsuecher" igreiht ..! (Bis uf 2-3 wo chli hend wele mit dr Stadionsecurity pöble und 2 mol gittr rüttle) ...

Kaeskoepp ... IHR SEID SO LÄCHERLICH ...
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

plutokennedy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von plutokennedy »

badcop hat geschrieben:nichts...verdammte hurensöhne, aber unsere stadt kurz und klein schlagen wie die dummen. hass den scheiss holländern, war das peinlichste was eine auswärtsmannschaft je in basel geboten hat.

Wieso peinlich,einige Holländer waren aus auf Gewalt und haben sie bekommen
Es gäbe da ja so eine Strategie,präventiv-repressiv vorher gleich mal alle einzubuchten,aber die ist in Basel wohl momentan nicht en vogue.
Derweil befriedigt die Gutmenschin aus Zürich weit entrückt von den Gesetzen des Triebes Mensch ihre Ideale von Rechtsstaatlichkeit und individueller Freiheit und wettert wie alle Linken gegen den Staat,der es ja so böse mit uns meint.
Ich meine,ich habe selber so meine Probleme mit Autoritäten und den konventionellen Formen unseres Gesellschaftssystemes,aber diese vergeistigten 68er-Ideologen,welche gegen das System hetzen und sich so furchtbar wichtig nehmen,sollten ab und zu vielleicht mal mit der Realität Bekanntschaft machen.
'Der Zugüberfall' (oder so ähnlich) titelt die WOZ,ich wünsche niemandem,dass er wirklich mal überfallen wird,so wie die Holländer uns gestern eine unangenehme+furchteinflössende Ahnung davon gegeben haben.

xgate
Neuer Benutzer

Beitrag von xgate »

plutokennedy hat geschrieben:Wieso peinlich,einige Holländer waren aus auf Gewalt und haben sie bekommen
Es gäbe da ja so eine Strategie,präventiv-repressiv vorher gleich mal alle einzubuchten,aber die ist in Basel wohl momentan nicht en vogue.
Derweil befriedigt die Gutmenschin aus Zürich weit entrückt von den Gesetzen des Triebes Mensch ihre Ideale von Rechtsstaatlichkeit und individueller Freiheit und wettert wie alle Linken gegen den Staat,der es ja so böse mit uns meint.
Ich meine,ich habe selber so meine Probleme mit Autoritäten und den konventionellen Formen unseres Gesellschaftssystemes,aber diese vergeistigten 68er-Ideologen,welche gegen das System hetzen und sich so furchtbar wichtig nehmen,sollten ab und zu vielleicht mal mit der Realität Bekanntschaft machen.
'Der Zugüberfall' (oder so ähnlich) titelt die WOZ,ich wünsche niemandem,dass er wirklich mal überfallen wird,so wie die Holländer uns gestern eine unangenehme+furchteinflössende Ahnung davon gegeben haben.
Was wotsch? :eek:

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

brewz_bana hat geschrieben:dass sie aber die beide bengale im ganze sektor ummegäh hänn hanni no e luschtigi idee gfunde
Das sah wirklich noch witzig aus. Support konnte ich ansonsten (ausser bei Spielbeginn) keinen feststellen. Sehr schwach.

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

badcop hat geschrieben:...verdammte hurensöhne, aber unsere stadt kurz und klein schlagen wie die dummen. hass den scheiss holländern
man merke: in zi!rü wiete und randaliere isch cool - wär's in basel woggt, isch e h'sohn! :rolleyes:

Ikarus
Neuer Benutzer

Beitrag von Ikarus »

baslerstab hat geschrieben:man merke: in zi!rü wiete und randaliere isch cool - wär's in basel woggt, isch e h'sohn! :rolleyes:
was bisch denn du für ein? .. chami nid an szene in zirü erinnere wos eso usgartet isch wiä gest! hauptsach me hets us de medie gläse ..

keini griess

Sänz
Benutzer

Beitrag von Sänz »

badcop hat geschrieben:absolut lächerlich was der holländische mob an support in unserem tempel mitgebracht haben. 2 bengalen zu beginn und das wars...keine stimmung, rein gar nichts...verdammte hurensöhne, aber unsere stadt kurz und klein schlagen wie die dummen. hass den scheiss holländern, war das peinlichste was eine auswärtsmannschaft je in basel geboten hat.

Würde diesen Auftritt nicht als peinlich bezeichnen, ich glaube nicht das Pyro das Mass aller Dinge ist....

-Vize-
Erfahrener Benutzer
Beitrag von -Vize- »

Ikarus hat geschrieben:was bisch denn du für ein? .. chami nid an szene in zirü erinnere wos eso usgartet isch wiä gest! hauptsach me hets us de medie gläse ..

keini griess
Hm, do muess ich em Baslerstab doch rächt geh. Was gäg dr FCZ im Vorfäld gloffe isch, das cha me wirklich grad so guet mit dämm vergliche, wo geschd in unsere scheene Stadt passiert isch. Ok, die händ no Läde usgraubt und Bengale ins City Disc gworfe. Aber remember, es sind vo uns au scho Bengale in ZH Trämmli zündet worde und in LU scho Büss azunde worde. Dr einzig Unterschied isch, dass mir immer vo de Bulle mit Wasserwärfer, Tränegas und Gummi gjagt wärde...

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Sänz hat geschrieben:Würde diesen Auftritt nicht als peinlich bezeichnen, ich glaube nicht das Pyro das Mass aller Dinge ist....
aber villicht bitz meh als ca 5 minute während em match smuul uff mache und die eigeni mannschaft unterstütze!

Veeegeeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Veeegeeli »

@Sänz
Bisch au gege du2019Hearts im Joggeli gsi? Das isch e geile Support gsi (au ohni Fackle) und das vo dä Holländer geschter isch peinlich gsi.

Hank Hoover
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hank Hoover »

ha no e frog. weiss öper was mit de holländer nachem spiel passiert isch???

Hän die no müesse im stadio dinne bliibe???

Und wär isch bi der Trammli aktion vo de basler bulle au no drbii gsi?
GO CANUCKS GO

Sänz
Benutzer

Beitrag von Sänz »

Veeegeeli hat geschrieben:@Sänz
Bisch au gege du2019Hearts im Joggeli gsi? Das isch e geile Support gsi (au ohni Fackle) und das vo dä Holländer geschter isch peinlich gsi.
d Holländer hän ganz e anderi Fan Kultur dört wird nit soviel gsunge. Und wenn kurz und kraftvoll. Und vor allem beschtoht d Fankultur dört praktisch nur us Erlebnissorientierte.......

Veeegeeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Veeegeeli »

Kurz und Kraftvoll sin si aber au nit gsi und dorum isch es e schwache Uftritt gsi. Weiss nit warum dass du das willsch schön rede?!? Ha nit eimol was vo denä Holländer ghört usser vorem Apfiff wo mer sälber no rächt ruhig gsi sin.

Na ja, egal. Hauptsach Sieg und si sin Untergange. Isch alles ok für mi :cool: :)

Keano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keano »

die holländer hätten nach 5. min das stadion verlassen können, und keiner hätte es bemerkt :/

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Sänz hat geschrieben:d Holländer hän ganz e anderi Fan Kultur dört wird nit soviel gsunge. Und wenn kurz und kraftvoll. Und vor allem beschtoht d Fankultur dört praktisch nur us Erlebnissorientierte.......
es isch... leidr überhaubt nüt gsi ....

... wär in Gelsenkirchen gsi isch weiss was "churz und chraftvoll" heisst!
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

Hank Hoover
Erfahrener Benutzer

Hartson hat geschrieben:die holländer hätten nach 5. min das stadion verlassen können, und keiner hätte es bemerkt :/
was ???

eh nit

wo sind denn die hi gange???

ich ha eso keini holländer meh in dr stadt gseh.

dbulle hän glaubs au no grächnet, dassi ind stadt gön. vo dr steine bis zum märtplatz all 200 meter e bulle kaschte wage :cool:
GO CANUCKS GO

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

und wir pissen in den Rhein-
und ihr müsst's trinken
und wir pissen in den Rhein-
und ihr müssts trinken!

*sing*

(Melodie: Wir haben ein Idol)
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

Hank Hoover hat geschrieben:was ???

eh nit

wo sind denn die hi gange???

ich ha eso keini holländer meh in dr stadt gseh.

dbulle hän glaubs au no grächnet, dassi ind stadt gön. vo dr steine bis zum märtplatz all 200 meter e bulle kaschte wage :cool:
Am Claraplatz hets vereinzelt e paar kah, aber sunscht het me au nüm viel gseh. Wobii, im Trämli Richtig Aescheplatz hets no viel vo dene kah...sin wahrschinlich an Bahnhof und heim...oder so!
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

Hank Hoover
Erfahrener Benutzer

also ich bi immne tram gsi wo se bit anderscht zue und här gange isch ...
GO CANUCKS GO

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Der Gästeblock gestern war wirklich auf Thun oder Wil-Niveau. Wenig zu hören, und nach dem 0:1 war Totenstille. Schwach.

Über die Dinge in der Stadt werde ich mich nicht äussern. Es steht einem Basler mE nicht an, über solche Dinge zu jammern.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

Hank Hoover hat geschrieben:also ich bi immne tram gsi wo se bit anderscht zue und här gange isch ...
Erklärig?! Bi mir im Tram hän sie no chli luschtig gsunge und immer wieder Mol d Handbräms zoge...aber sunscht isch nit viel vorgfalle...
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

Hank Hoover
Erfahrener Benutzer

Ich nd ein paar Kollegen stiegen in einen 14er Richtung Aeschenplatz - Bahnhof SBB. An der nächsten Haltestelle (Zeughaus) wurde das Tram , von der Polizei angehalten. Sie hatten es umstellt und wir mussten alle
aussteigen. Die Polizei hatte uns richtig eingekesselt; auf der einen Seite die Häuserwand, vis-a-vis das Tram vorne und hinten alles Bullen mit Pfäffersprays usw... und quergestellte bullenkastenwägen verhinderten den Ausweg. Nach etwa 10-15min konnten wir dann alle heraus laufen und zu Fuss den Weg zum Aeschenplatz fortsetzen.

Fotos kann euch Eckfahne oder dai-basel liefern
GO CANUCKS GO

FabiAhn
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FabiAhn »

Fire of Basle hat geschrieben:Erklärig?! Bi mir im Tram hän sie no chli luschtig gsunge und immer wieder Mol d Handbräms zoge...aber sunscht isch nit viel vorgfalle...
Also wenn är im gliche Tram gsi isch wie ich, denn het är au miesse bim Züghuus jede einzeln usstiige. Dört het uns d'Bolizei e Gässli gmacht. Ha scho gmeint, jetzt chunnt denn e "Bullewand" und mir dörfe grad gradus ins Züghus ihne... Die wo denn dört bi dr Bulle stoh bliibe sind und e chli "Hurra, Hurra...." gsunge händ sind denn schiins no ygchesslet worde.

Wie's wyter gange isch chani nit beurteile, will i nit scho wider ha welle e Gfängnis vo inne gseh (obwohl, so wyt isch es (hoffentlich und glaub) nit cho, oder?).

Edith: OK, dr Hank Hoover isch schnäller gsi als ich und anschiinend im gliiche Tram. Obwohl, wo ich usgstiige bi, hesch no oder wider chönne duurelaufe ohni grosse Stress....)

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Über die Dinge in der Stadt werde ich mich nicht äussern. Es steht einem Basler mE nicht an, über solche Dinge zu jammern.
:) :) :) :) (Zehn Zeichen)

fcb_1973
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb_1973 »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Über die Dinge in der Stadt werde ich mich nicht äussern. Es steht einem Basler mE nicht an, über solche Dinge zu jammern.
wie recht du hast!!! 100 punkte
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!

Sänz
Benutzer

Beitrag von Sänz »

Veeegeeli hat geschrieben:Kurz und Kraftvoll sin si aber au nit gsi und dorum isch es e schwache Uftritt gsi. Weiss nit warum dass du das willsch schön rede?!? Ha nit eimol was vo denä Holländer ghört usser vorem Apfiff wo mer sälber no rächt ruhig gsi sin.

Na ja, egal. Hauptsach Sieg und si sin Untergange. Isch alles ok für mi :cool: :)
Dr Match isch dä Holländer eh am Arsch vrbi gange. Si hänn ihre Spass vorher gha.

Veeegeeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Veeegeeli »

Vo "Churz und Kraftvoll" uff "dr Match isch ne eh am Arsch vrbi gange".

Alles klar! Immerno Peinlich! :p

Antworten