...wenn das so isch denn loss d Finger vo anderne!Heaven Underground hat geschrieben:Ich habe folgendes Problem. Ich bin glücklich verheiratet, habe aber dieses süsse Girl am Wochenende im Ausgang kennengelernt (1x im Monat gehe ich aleine weg) Nun, geschlafen haben wir nicht miteinander, aber sonst wie wild miteinander rumgemacht. Nun ist sie natürlich über beide Ohren in mich verliebt, sie weiss aber nicht, dass ich verheiratet bin. Ich habe Morgennachmittag frei gemacht wegen ihr. Eigentlich möchte ich mich aber nicht mehr mit ihr treffen. Hätte den jemand interesse, diese süsse Maus Morgenmittag kennenzulernen ? DENN ICH LIEBE MEINE FRAU
Aso i ha se gseh, isch nid übel, aber do ich glücklig vergää bi und noch dr Biible läb (wärs glaubt...) kumm ich nid in FroogHeaven Underground hat geschrieben:1.) Mi Frau will vo Computer gar nüd wüsse.
2.) Bild isch bi mir sichtbar, weiss nid worum bi euch nid.
3.) Und wie Heidi Klum gseht sie au nid us. Kei Fotimodell, aber au kei Mauerblümchen.
4.) 23 jg
5.) Kund usem Dütsche, vo Murg
du bist ein blöder vollidiot.Heaven Underground hat geschrieben:Ich bin glücklich verheiratet, habe aber dieses süsse Girl am Wochenende im Ausgang kennengelernt haben wie wild miteinander rumgemacht. ICH LIEBE MEINE FRAU![]()
Schluckt sie?Heaven Underground hat geschrieben:Vielen Dank für den Hinweis, ich han sie jo dört inne kenneglernt...... Sie het gseit sie sig no öfters dört. Das heisst: ICH KANN NIE MEHR INS FAME GEHEN!![]()
genau ungfär eso..*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Worum denn grad so aggro,
ka doch jedem mol passiere,
är isch au nur e Mensch,
dörf au mol e Fähler mache,
s tuet em au sicher unändlig leid,
und sowieso isches nur e körperlichi Sach gsi...![]()
![]()
![]()