Ich ha es chlises Problem mit mim Realplayer. Wenn de e längeri zit bi mir lauft denn hängt er sich mängisch uf. aso so öbbe nachere stund oder so. das goht jo no aber denn stuerzt mängisch dr ganz pc mit ab.
passiert das anderne au? und an was chönt das ligge?
RealPlayer
- DerZensor
- Erfahrener Benutzer
Jez im ärnscht - RealPlayer isch eifach dr MOST lame MEDIAPLAYER ever, loss d'Finger vu däm FuckMED hat geschrieben:Ich ha es chlises Problem mit mim Realplayer. Wenn de e längeri zit bi mir lauft denn hängt er sich mängisch uf. aso so öbbe nachere stund oder so. das goht jo no aber denn stuerzt mängisch dr ganz pc mit ab.
passiert das anderne au? und an was chönt das ligge?
nimm für Videos dr VLC
und für Sound iTunes od. WinAmp
Zuletzt geändert von DerZensor am 26.12.2023, 17:08, insgesamt 1-mal geändert.
Und für RealMedia-Livestreams?DerZensor hat geschrieben:Jez im ärnscht - RealPlayer isch eifach dr MOST GAY MEDIAPLAYER ever, loss d'Finger vu däm Fuck
nimm für Videos dr VLC
und für Sound iTunes od. WinAmp

Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
- woodpecker
- Benutzer
ja würde mich auch wundernehmenRankhof hat geschrieben:Und für RealMedia-Livestreams?![]()

übrigens, winamp kann auch für videos gebraucht werden.
ich persönlich habs aber auch getrennt, also winamp für sound, WMP für videos und natürlich RP für die dazugehörigen streams... nur schade ist dass der realplayer immer wenn ich ihn gebrauche immer tut er immer die realshed.exe oder so ähnlich (ist glaube ich ein updatechecker) in den autostart, das nervt mich....
Download-Links?Stormy hat geschrieben:Real Alternative & Tara Plugin für Winamp
Oder: Real Alternative & Media Player Classic
Funktioniert beides bestens.
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
Real AlternativeRankhof hat geschrieben:Download-Links?
Tara Plugin
Media Player Classic
Winamp
MPC ist bei Real Alternative schon dabei.