Sonntag kein Fussball Italien??
-
- Erfahrener Benutzer
Sonntag kein Fussball Italien??
laut gazzetta wird am Sonntag nicht gespielt.
scheint mir auch verständlich.
scheint mir auch verständlich.
gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
Das verstand ich nid so ganz. Dr Papst ischs Oberhaupt vo dr katholische Kirche, nid vo Italie. Jo är het dört gläbt, aber eigentlich sötte jo jetzt alli Katholike truure und denn sött me sämtliche Fuessball absage, nid nur in Italie.
Wenn am Sunntig grad s Begräbnis isch, wärs nodürlig öbbis anders.
Stand up, for the Socceroos!
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
ich understütze de erschti Teil vo dinere Meinig au. sorry, aber, ja... wo isch da genau d'connection zwüsche Papscht und Serie A?Gizmo hat geschrieben:Das verstand ich nid so ganz. Dr Papst ischs Oberhaupt vo dr katholische Kirche, nid vo Italie. Jo är het dört gläbt, aber eigentlich sötte jo jetzt alli Katholike truure und denn sött me sämtliche Fuessball absage, nid nur in Italie.
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
worum söll dä fuessball ussetze, wells oberhaupt vu dä chirche stirbt? hät doch nix mit enand z'tue?Gizmo hat geschrieben:Das verstand ich nid so ganz. Dr Papst ischs Oberhaupt vo dr katholische Kirche, nid vo Italie. Jo är het dört gläbt, aber eigentlich sötte jo jetzt alli Katholike truure und denn sött me sämtliche Fuessball absage, nid nur in Italie.
- schnauz
- Erfahrener Benutzer
seit wann wohnt der papst in italien ?????????????Gizmo hat geschrieben:Das verstand ich nid so ganz. Dr Papst ischs Oberhaupt vo dr katholische Kirche, nid vo Italie. Jo är het dört gläbt, aber eigentlich sötte jo jetzt alli Katholike truure und denn sött me sämtliche Fuessball absage, nid nur in Italie.
vatikan-staat ist ein eigenes land !
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !
als dr FCB und schwizer Geld !
- Celtic Basel
- Erfahrener Benutzer
Begriffs eh nie wirglig in so Situatione, as alles soett schtoppe. Ha scho nid gschnallt, dass nachdaem s d Di, die dumm Schlampe, gege der Pfoschte knallt het, oder nachem neinileven, Schportaalaess abxeit worde sinn. Koenne jo vor mir uss mit Truurflor schpiile und d Faaane uff Halbmascht weie loo...
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
mE Unsinn. Genauso wie 2001, als man aus fadenscheinig-verlogener Pseudopietät Spiele absagte wg 9-11.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
Den Tod des Papstes kann man nicht mit 9/11 oder ähnlichem vergleichen. In Italien spielt Religion eine wesentlich grössere Rolle als hierzulande, ich denke dass auch viele der Spieler, wie auch der Fans hinter einer Absage der Runde stehen würden, im Falle des Ablebens des Pontifex maximus...
Bei uns in der Schweiz ist die durchmischung der Religionen grösser, der Anteil der Nicht-Katholiken wesentlich höher und auch die Bindung zur Kirche generell viel weniger stark als in Italien.
Sprich: Wenn Italien die Fussballrunde verschieben würde, würde dies in Italien wohl grösstenteils auf Verständnis oder Einverständnis stossen, hierzulande selbstverständlich nicht
Bei uns in der Schweiz ist die durchmischung der Religionen grösser, der Anteil der Nicht-Katholiken wesentlich höher und auch die Bindung zur Kirche generell viel weniger stark als in Italien.
Sprich: Wenn Italien die Fussballrunde verschieben würde, würde dies in Italien wohl grösstenteils auf Verständnis oder Einverständnis stossen, hierzulande selbstverständlich nicht
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Ich spreche ja auch aus meiner Optik und nicht aus der eines Italieners 

[/CENTER]
[/CENTER]
Was söll die Arroganz? Dr Papst isch nit s`Oberhaupt vo dä Kirche, höchstens vo dä katholischä, es git jo no anderi Konfessione/Glaubensrichtige wo dä de Typ eso schnuppe isch.176-671 hat geschrieben:worum söll dä fuessball ussetze, wells oberhaupt vu dä chirche stirbt? hät doch nix mit enand z'tue?
Dreit sich eigentli dr Glaube uff dr Wält nume ums Christetum besser gseith nume um d Katholike oder was, das es sone Uffpauschig in de Medie giht, verstoh das nit...
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Damit diese ganzen elenden Schwalbenkönige und 0-0 - 1-0 Betoncatenaccio-Idioten die attraktiven Ligen von Deutschland, Spanien und England infiltrieren mit ihrem Scheiss ? Bitte nichtpanda hat geschrieben:Aus meiner Optik könnte man die Serie A eh gleich ganz stilllegen![]()

[/CENTER]
[/CENTER]
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
naja, ich mach mir halt aus gar keinem glauben irgendwas, darum hab ich den papst wohl auch nicht richtig definiert. wayne...?Adidas hat geschrieben:Was söll die Arroganz? Dr Papst isch nit s`Oberhaupt vo dä Kirche, höchstens vo dä katholischä, es git jo no anderi Konfessione/Glaubensrichtige wo dä de Typ eso schnuppe isch.
Dreit sich eigentli dr Glaube uff dr Wält nume ums Christetum besser gseith nume um d Katholike oder was, das es sone Uffpauschig in de Medie giht, verstoh das nit...
- fcb is my life
- Erfahrener Benutzer
So etwas finde ich einfach nur lächerlich. Es sterben 100erte Leute an einem Tag (sicher nicht so bekannt), aber wegen dem einen solchen Aufstand zu machen?
Natürlich ist es in Italien anders mit dem Glauben, als bei uns, dass ist mir schon bewusst, aber ich verstehe das Ganze trotzdem nicht...

Natürlich ist es in Italien anders mit dem Glauben, als bei uns, dass ist mir schon bewusst, aber ich verstehe das Ganze trotzdem nicht...

-
- Erfahrener Benutzer
Könnte ich verstehen die Entscheidung, nicht spielen zu lassen. Ich denk mal, dass die zumeist sehr katholischen Italiener mit ihren Gedanken nicht unbedingt auf dem Platz wären. Zumindest in Rom wäre es seltsam, einerseits Jubel im Stadion, andererseits Trauer und Gebete einige Kilometer entfernt auf dem Petersplatz.
Ich weiss nit wie alt du bisch ....aber viel in däm Forum sind warschinlichGizmo hat geschrieben:Das weisi scho au. Eifach mitte in Italie. Ich sehs jo au nid ganz ih wieso dass dr Fuessball sött ussetze...
Jünger als sini Amtzyt.
In einem katholische Land isch es glaubi das minimum vo me für dr Oberhaupt
vo dr katholishe Kirche kah mache....

Du muesch es jo au nit verstoh du läbsch in dr Schwyz......fcb is my life hat geschrieben:So etwas finde ich einfach nur lächerlich. Es sterben 100erte Leute an einem Tag (sicher nicht so bekannt), aber wegen dem einen solchen Aufstand zu machen?![]()
- fcb is my life
- Erfahrener Benutzer
- fcb is my life
- Erfahrener Benutzer
Alles andere als e Seria A-stop wär in Italie e Skandal gse. Die katholischi Religion isch in Italie sehr verankeret und nid numme so komischi spitzigi Gebäude wo vill Platz bruuche wome stattdesse liebere e Bordell wür aanestelle... I bi offiziell au Kath. aber wäder wirklich gläubig und scho gar nid praktikant ha aber doch e gwüsse respäkt für gwüssi lütt. Ich bewundere dä Papscht als Mensch, für si Wille und sini Kraft sich eso durezsetze är wird vo villne dr "Che Guevara" vo dr Kirche gnennt... är hett probiert vill z'ändere, är isch dr erschti gse wo sich jemols für alli beschämende Tate vo dr Kath. Kirche entschuldigt het (es änderet nütt aber es zeigt si wille und wie leid es im tuet, keine vor Ihn hetts für nötig ghalte ka), ör hett alles probiert um alli Wältreligione sowytt wie möglich aaz'nöchere, eine vo sine Lieblingssätz isch gse "Gerächtigkeit kunnt erscht an 2. Stell wenns um e Wältfriede goht, an 1. Stell kunnt d'Liebi", wenn hütte sogar Muslime, d'Jude und d'Buddischte um Ihn truure wirds scho e Grund ha...
P.S.: Es isch nid numme d'Serie A wo nid spielt hütt sondern alli offizielle Meischterschafte vo allne Sportarte (Basket, Volley, usw.) und nid numme die jewilige "nati a" sonder aabe bis zu allne Juniore ebeni. Hütt finde in Italie keini offizielle Sportverastaltige statt.
P.S.: Es isch nid numme d'Serie A wo nid spielt hütt sondern alli offizielle Meischterschafte vo allne Sportarte (Basket, Volley, usw.) und nid numme die jewilige "nati a" sonder aabe bis zu allne Juniore ebeni. Hütt finde in Italie keini offizielle Sportverastaltige statt.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]