Sonntag kein Fussball Italien??

Alles über Fussball, ausser FCB.
l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Sonntag kein Fussball Italien??

Beitrag von l'antimilan »

laut gazzetta wird am Sonntag nicht gespielt.

scheint mir auch verständlich.
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

B@$u20ACL
Erfahrener Benutzer

Beitrag von B@$u20ACL »

toll, ganzgeil

:D

alduccio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alduccio »

Es wäre das minimum im Falle das der Papst es nicht schafft......

.....aber.... leider ist das kommerzielle Druck zu stark, um es durch zu ziehen..!

:( :( :(

176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

alduccio hat geschrieben:Es wäre das minimum im Falle das der Papst es nicht schafft......
verstehe ich dich richtig? wegen des allfälligen (mittlerweile wohl wahrscheinlichen) todes des papstes sollte man alle spiele der runde absagen?

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

176-671 hat geschrieben:verstehe ich dich richtig? wegen des allfälligen (mittlerweile wohl wahrscheinlichen) todes des papstes sollte man alle spiele der runde absagen?
in einem Land wie Italien durchaus denkbar

Gizmo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gizmo »

Das verstand ich nid so ganz. Dr Papst ischs Oberhaupt vo dr katholische Kirche, nid vo Italie. Jo är het dört gläbt, aber eigentlich sötte jo jetzt alli Katholike truure und denn sött me sämtliche Fuessball absage, nid nur in Italie.
Wenn am Sunntig grad s Begräbnis isch, wärs nodürlig öbbis anders.
Stand up, for the Socceroos!

São Paulino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von São Paulino »

Gizmo hat geschrieben:Das verstand ich nid so ganz. Dr Papst ischs Oberhaupt vo dr katholische Kirche, nid vo Italie. Jo är het dört gläbt, aber eigentlich sötte jo jetzt alli Katholike truure und denn sött me sämtliche Fuessball absage, nid nur in Italie.
ich understütze de erschti Teil vo dinere Meinig au. sorry, aber, ja... wo isch da genau d'connection zwüsche Papscht und Serie A?
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)

176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

Gizmo hat geschrieben:Das verstand ich nid so ganz. Dr Papst ischs Oberhaupt vo dr katholische Kirche, nid vo Italie. Jo är het dört gläbt, aber eigentlich sötte jo jetzt alli Katholike truure und denn sött me sämtliche Fuessball absage, nid nur in Italie.
worum söll dä fuessball ussetze, wells oberhaupt vu dä chirche stirbt? hät doch nix mit enand z'tue?

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

Huch, und ich Naivling glaubte noch, alle Menschen seien gleich...

schnauz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schnauz »

seit wann wohnt der papst in italien ?????????????

vatikan-staat ist ein eigenes land !
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !

Gizmo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gizmo »

schnauz hat geschrieben:seit wann wohnt der papst in italien ?????????????

vatikan-staat ist ein eigenes land !
Das weisi scho au. Eifach mitte in Italie. Ich sehs jo au nid ganz ih wieso dass dr Fuessball sött ussetze...
Stand up, for the Socceroos!

Celtic Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Celtic Basel »

Begriffs eh nie wirglig in so Situatione, as alles soett schtoppe. Ha scho nid gschnallt, dass nachdaem s d Di, die dumm Schlampe, gege der Pfoschte knallt het, oder nachem neinileven, Schportaalaess abxeit worde sinn. Koenne jo vor mir uss mit Truurflor schpiile und d Faaane uff Halbmascht weie loo...

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

mE Unsinn. Genauso wie 2001, als man aus fadenscheinig-verlogener Pseudopietät Spiele absagte wg 9-11.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Den Tod des Papstes kann man nicht mit 9/11 oder ähnlichem vergleichen. In Italien spielt Religion eine wesentlich grössere Rolle als hierzulande, ich denke dass auch viele der Spieler, wie auch der Fans hinter einer Absage der Runde stehen würden, im Falle des Ablebens des Pontifex maximus...

Bei uns in der Schweiz ist die durchmischung der Religionen grösser, der Anteil der Nicht-Katholiken wesentlich höher und auch die Bindung zur Kirche generell viel weniger stark als in Italien.

Sprich: Wenn Italien die Fussballrunde verschieben würde, würde dies in Italien wohl grösstenteils auf Verständnis oder Einverständnis stossen, hierzulande selbstverständlich nicht

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

Ich spreche ja auch aus meiner Optik und nicht aus der eines Italieners ;)
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

[quote="Gevatter Rhein"]Ich spreche ja auch aus meiner Optik und nicht aus der eines Italieners ]

scho klar ;)

Aus meiner Optik könnte man die Serie A eh gleich ganz stilllegen :D

Adidas
Neuer Benutzer

Beitrag von Adidas »

176-671 hat geschrieben:worum söll dä fuessball ussetze, wells oberhaupt vu dä chirche stirbt? hät doch nix mit enand z'tue?
Was söll die Arroganz? Dr Papst isch nit s`Oberhaupt vo dä Kirche, höchstens vo dä katholischä, es git jo no anderi Konfessione/Glaubensrichtige wo dä de Typ eso schnuppe isch.
Dreit sich eigentli dr Glaube uff dr Wält nume ums Christetum besser gseith nume um d Katholike oder was, das es sone Uffpauschig in de Medie giht, verstoh das nit...

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

panda hat geschrieben:Aus meiner Optik könnte man die Serie A eh gleich ganz stilllegen :D
Damit diese ganzen elenden Schwalbenkönige und 0-0 - 1-0 Betoncatenaccio-Idioten die attraktiven Ligen von Deutschland, Spanien und England infiltrieren mit ihrem Scheiss ? Bitte nicht :p

[/CENTER]

joggeliwurscht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggeliwurscht »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Damit diese ganzen elenden Schwalbenkönige und 0-0 - 1-0 Betoncatenaccio-Idioten die attraktiven Ligen von Deutschland, Spanien und England infiltrieren mit ihrem Scheiss ? Bitte nicht :p
WORD!!! :D ich lach mich weg :D Hat aber leider was wahres dran...

176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

Adidas hat geschrieben:Was söll die Arroganz? Dr Papst isch nit s`Oberhaupt vo dä Kirche, höchstens vo dä katholischä, es git jo no anderi Konfessione/Glaubensrichtige wo dä de Typ eso schnuppe isch.
Dreit sich eigentli dr Glaube uff dr Wält nume ums Christetum besser gseith nume um d Katholike oder was, das es sone Uffpauschig in de Medie giht, verstoh das nit...
naja, ich mach mir halt aus gar keinem glauben irgendwas, darum hab ich den papst wohl auch nicht richtig definiert. wayne...?

fcb is my life
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcb is my life »

So etwas finde ich einfach nur lächerlich. Es sterben 100erte Leute an einem Tag (sicher nicht so bekannt), aber wegen dem einen solchen Aufstand zu machen? :rolleyes:

Natürlich ist es in Italien anders mit dem Glauben, als bei uns, dass ist mir schon bewusst, aber ich verstehe das Ganze trotzdem nicht...
:cool: Mir stöhn immr hintr dir, eeFFeeCee Basel, d Muttänzerkurve die esch do, eeeegaal wooo :cool:

DasRasenschacharovding
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DasRasenschacharovding »

Könnte ich verstehen die Entscheidung, nicht spielen zu lassen. Ich denk mal, dass die zumeist sehr katholischen Italiener mit ihren Gedanken nicht unbedingt auf dem Platz wären. Zumindest in Rom wäre es seltsam, einerseits Jubel im Stadion, andererseits Trauer und Gebete einige Kilometer entfernt auf dem Petersplatz.

alduccio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alduccio »

Gizmo hat geschrieben:Das weisi scho au. Eifach mitte in Italie. Ich sehs jo au nid ganz ih wieso dass dr Fuessball sött ussetze...
Ich weiss nit wie alt du bisch ....aber viel in däm Forum sind warschinlich
Jünger als sini Amtzyt.
In einem katholische Land isch es glaubi das minimum vo me für dr Oberhaupt
vo dr katholishe Kirche kah mache.... :(

alduccio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alduccio »

fcb is my life hat geschrieben:So etwas finde ich einfach nur lächerlich. Es sterben 100erte Leute an einem Tag (sicher nicht so bekannt), aber wegen dem einen solchen Aufstand zu machen? :rolleyes:

Natürlich ist es in Italien anders mit dem Glauben, als bei uns, dass ist mir schon bewusst, aber ich verstehe das Ganze trotzdem nicht...
Du muesch es jo au nit verstoh du läbsch in dr Schwyz......

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

alduccio hat geschrieben:Du muesch es jo au nit verstoh du läbsch in dr Schwyz......
wollt ich auch grad schreiben...

@Gevatter: so wit han i nid überlegt, hesch natürlig rächt ;)

fcb is my life
Erfahrener Benutzer

alduccio hat geschrieben:Du muesch es jo au nit verstoh du läbsch in dr Schwyz......
Ich würde es aber gerne verstehen ;)
Naja jeder glaubt an das was er will....
:cool: Mir stöhn immr hintr dir, eeFFeeCee Basel, d Muttänzerkurve die esch do, eeeegaal wooo :cool:

alduccio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alduccio »

[quote="fcb is my life"]Ich würde es aber gerne verstehen ]

Sicher...!! und wäge däm soll di das au nit störe, den Nati A ...spielt witer.
;)

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

und bitte legt dann einen Extra-Spieltag ein wenn Berlusconi stirbt...
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

fcb is my life
Erfahrener Benutzer

[quote="alduccio"]Sicher...!! und wäge däm soll di das au nit störe, den Nati A ...spielt witer.
]

Tut es mich eig. auch nicht, finde es nur lächerlich!!!
Aber lassen wir das ;)

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Alles andere als e Seria A-stop wär in Italie e Skandal gse. Die katholischi Religion isch in Italie sehr verankeret und nid numme so komischi spitzigi Gebäude wo vill Platz bruuche wome stattdesse liebere e Bordell wür aanestelle... I bi offiziell au Kath. aber wäder wirklich gläubig und scho gar nid praktikant ha aber doch e gwüsse respäkt für gwüssi lütt. Ich bewundere dä Papscht als Mensch, für si Wille und sini Kraft sich eso durezsetze är wird vo villne dr "Che Guevara" vo dr Kirche gnennt... är hett probiert vill z'ändere, är isch dr erschti gse wo sich jemols für alli beschämende Tate vo dr Kath. Kirche entschuldigt het (es änderet nütt aber es zeigt si wille und wie leid es im tuet, keine vor Ihn hetts für nötig ghalte ka), ör hett alles probiert um alli Wältreligione sowytt wie möglich aaz'nöchere, eine vo sine Lieblingssätz isch gse "Gerächtigkeit kunnt erscht an 2. Stell wenns um e Wältfriede goht, an 1. Stell kunnt d'Liebi", wenn hütte sogar Muslime, d'Jude und d'Buddischte um Ihn truure wirds scho e Grund ha...

P.S.: Es isch nid numme d'Serie A wo nid spielt hütt sondern alli offizielle Meischterschafte vo allne Sportarte (Basket, Volley, usw.) und nid numme die jewilige "nati a" sonder aabe bis zu allne Juniore ebeni. Hütt finde in Italie keini offizielle Sportverastaltige statt.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Antworten