cantona hat geschrieben:Was Kollege vo dir hän Fründinne wo immer am Wuchenänd fremd gönd? Wie mache sy denn das? Immer in Club go abstürze? Odr bewusst sich mit anderne Männer träffe?
I mim Umfäld gits das praktisch nid. Äntwäder me isch inre Beziehig odr nid. Und wenn mes isch, denn lost me s anderi au sy und zwor komplett.
Also i kenn einigi Fründine vo Kollege/Bekannte und seh die oft im Usgang. Ladies-Oobe mit viel Alk, mit Männer am tanze, knutsche und ha scho par gseh wo
denn au zämme hei sind.
denn hanni mr grat dänkt...
Sisch halt oft eso dass me getrennt in Usgang goht. Jo es sind nit emol Clubs, Piwis, Paddys, Redrocks...in däm Gedränge ide Raucherrüümli oder vor de Bar foht me schnäll emol afo schnurre
Es wär glaub kei Problem wenn d Frau eifach klar und dütlichi Zeiche geh würd, dass sie inere Beziehig isch oder dass sie nüt wott...aber die meischte sehni eifach flirte und d Männer verfolge se denn de ganz oobe.
Flirte isch zwar nit verbote aber wenni weiss dass e Frau e Fründ/Maa het, denn benimmi mi au anders als Maa.
Letschtens isch au eini zu mir cho wo mir gsait het, dass sie am Weekend voll däne gsi isch und mit öpperm im Bett glandet isch.
Und neggscht Tag het sie gmeint, dass sie mit mir zämmecho wott
E Frau wo sich jedes Weekend d Kante git und weissgott wieviel One-Night-Stands ka het, isch sicherlich kei optimali Basis für e gueti Beziehig

isch jo klar dass sie witrhin jedes Weekend wott go stürze...
Jetz isch se beleidigt willi ihre mini Meinig gsait ha

quasi...ihre ischs egal was anderi Männer über sie dänke.
Tja...abr villich ischs ihrem zuekünftige Fründ nit egal, dass sie e Matratze gsi isch.