wollte mal nachfragen wo ihr in den ausgang geht

geheimtips, geile partys, schöne locations usw.

Schofseggel. Hesch au scho mol mitgriegt, dass Usgans-Localitäte sich immer wieder verändere und es neu oder paar nümme git? Grad in Basel wos eigentlich gar nüt rächts git.Pioneer hat geschrieben:Scheiss thread, der x-te zu diesem thema. Suchfunktion anwenden, du affe!
Seit 2008 registriert...nit grad e NeulingDjox87 hat geschrieben:die suchfunktion kennen die neuen mitglieder oft nicht..kein grund beleidigend zu werden.![]()
Dann muss man aber nicht extra einen neuen Thread erstellen, sondern kann sein Anliegen in einen bereits bestehenden posten. Du schofseggelSharky hat geschrieben:Schofseggel. Hesch au scho mol mitgriegt, dass Usgans-Localitäte sich immer wieder verändere und es neu oder paar nümme git? Grad in Basel wos eigentlich gar nüt rächts git.
Wennde gern 08/15 klubs mit Musik usde charts und Wodka-redbull partyvolk hesch, ischs fame sicher ersti wahl.adriano91 hat geschrieben:Fame Club ish no recht easy und billig.
Muesch aber e Frau drbi ha, süsht heissts "Kommste net rein"![]()
Ja, wirklich alles...bis hin zu motzenden BesserwissernZuffi hat geschrieben:Hier drin hats ja wirklich alles - vom Fame-Tussi, über den Death Metal-Freak bis hin zum Drum'and'Bass-Pillenkopf...
klar ischs abschätzig gmeint.Laufi hat geschrieben:Ja, wirklich alles...bis hin zu motzenden Besserwissern
@Fankultur...klingt nid nur abschätzend, isch sicher auch so g'meint gsi!!! D'n'B-Heads sin die friedlichschte, wo ich je an Partys erläbt ha...gang sit 20 Joor an Breakbeat-Partys und han nid ei grösseri Hauerei mitbekoh!
ach nicht? Was denn? Isch doch nur e Inhaltsstoff vo Ecstasy oder.Fankultur hat geschrieben:pillenkopf ?
klingt abschätzend.
1) mdma ist nicht gleich ecstasy
2) ich geh jede wette mit dir ein, dass ich auf mdma klarer denken kann, meiner Handlung mehr bewusst bin, mich besser unter kontrolle habe und besser artikulieren/gestikulieren kann als jeder, der ab 2 uhr morgens indr steine anzutreffen ist.
abgesehn davon, wer wirklich regelmässig mdma/ecstasy nimmt... naja. auch nicht mein style. ist immer eine frage der verhältnismässigkeit![]()
ich bi einisch vor 2 Johr drin gsi (weiss gar nümm was mi dört ahne verschlage hett - isch jo eigentlich unterschti) - aber luschtig isch gsi, dass sie gseh händ, dass dört 3-4 chöme wo über 25 sind und uns grad dur dr VIP Igang gschleust händ und dusse sind öppe 50 Lütt agstandeadriano91 hat geschrieben:Fame Club ish no recht easy und billig.
Muesch aber e Frau drbi ha, süsht heissts "Kommste net rein"![]()
ecstasy bestoht indr regel zu 40-50 % us gepunche. das goht vo koffein über schmärzmittel bis zu crack.Sharky hat geschrieben:ach nicht? Was denn? Isch doch nur e Inhaltsstoff vo Ecstasy oder.![]()
Geile siech alte, nimmsch e geili droge! Big up für di und mach no biz mehr wärbig drfür im internet! Dases au dr letschti 13-jährigi will usprobiere, me ka nid frieh gnueg drmit ahfo!Fankultur hat geschrieben:ecstasy bestoht indr regel zu 40-50 % us gepunche. das goht vo koffein über schmärzmittel bis zu crack.
wenn du mdma kristal nimmsch, hesch du sozsaage de reini wirkstoff vom ecstasy. du hesch di voll undr kontrolle und am nägschde daag hesch keini näbewirkige. allefalls s gfühl vomene gaaaaaanz lichte kater.
has halt bitz falsch formuliert.
e ford isch e auto. e auto isch nid zwangsläufig e ford