Etymologie vo Blätzbums, Schwellheim etc.
Etymologie vo Blätzbums, Schwellheim etc.
Weiss öbber, wohär d Usdrügg wie Blätzbums, Schwellheim, Tschoppehof etc. chömme?
Und welli anderi Ort vo dr Region hän au no Übernäme? (bines paar weiss ich, dass ich se weiss, abr sie falle mir ums Verrecke nid iih..)
Und welli anderi Ort vo dr Region hän au no Übernäme? (bines paar weiss ich, dass ich se weiss, abr sie falle mir ums Verrecke nid iih..)
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
- Haltestelle
- Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
im laufetal hinde hett fascht jedes kaff so e ibername ...
hobel,grindel,beibel,erschpel etc ...
hobel,grindel,beibel,erschpel etc ...
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
- drummerbhoy
- Erfahrener Benutzer
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
als alte blätzbumser kanni dir das scho sage
dr usdruck blätzbums kunnt no us dr zyt wos friehner dr flughafe im stärnefäld gäh hett, s blätz kunnt vom wort flugplatz unds bums kunnt vom grüsch oder eher vom lärm wod flugzüg bi dr landig gmacht hänn...
das isch die offizielli version.
------
obwohl die vo mim grossvater gfallt mr besser dä hett immer gseit dases in birsfälde e huffe fälder gäh hett und me dämm blätz gseit het und hejo was kamme in somene fäld ächt au no mache??? vo dört käms wort bums
aber ebbe das isch e opa gschicht

dr usdruck blätzbums kunnt no us dr zyt wos friehner dr flughafe im stärnefäld gäh hett, s blätz kunnt vom wort flugplatz unds bums kunnt vom grüsch oder eher vom lärm wod flugzüg bi dr landig gmacht hänn...
------
obwohl die vo mim grossvater gfallt mr besser dä hett immer gseit dases in birsfälde e huffe fälder gäh hett und me dämm blätz gseit het und hejo was kamme in somene fäld ächt au no mache??? vo dört käms wort bums

aber ebbe das isch e opa gschicht
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
tschoppehof isch dr übername vo liedertswil.Rankhof hat geschrieben:Tschoppehof
das isch e ganz e kleins kaff wenn me hinde dure in richtig oberdorf fahrt. nur circa e kurve lang

dr name chunnt vo däm, will friener dört d "tschopps", also dr buur tschopp und sini famiele und die ganz sippe dört gwohnt hän und erscht spöter us dem denn e eigeni gmeind worde isch... also sisch eigetnlich wie e wiler.
------
obwohl die vo mim grossvater gfallt mr besser dä hett immer gseit dases in birsfälde e huffe fälder gäh hett und me dämm blätz gseit het und hejo was kamme in somene fäld ächt au no mache??? vo dört käms wort bums ]
Mini Version isch mir als "offizielli" Version verkauft worde...aber ebbe, mr weiss jo nie, was genau stimmt??!

------
obwohl die vo mim grossvater gfallt mr besser dä hett immer gseit dases in birsfälde e huffe fälder gäh hett und me dämm blätz gseit het und hejo was kamme in somene fäld ächt au no mache??? vo dört käms wort bums ]
Mini Version isch mir als "offizielli" Version verkauft worde...aber ebbe, mr weiss jo nie, was genau stimmt??!
naja...
blätzbums heisst so, will friehner, wos stadt-tor( Dalbetor namentlich) übernacht gschlosse worde isch, hän sich die ganze händlerzüg und etc. gstaut bis uff birsfälde...und will d'nutte das gwüsst hänn, sinn si halt uff blätz go bumse und hänn cash gmacht...C.R.E.A.M...so laufz!!!!
und usserdäm isch eh nur sletschte gsindel z4127 deheime, so wayne....
blätzbums heisst so, will friehner, wos stadt-tor( Dalbetor namentlich) übernacht gschlosse worde isch, hän sich die ganze händlerzüg und etc. gstaut bis uff birsfälde...und will d'nutte das gwüsst hänn, sinn si halt uff blätz go bumse und hänn cash gmacht...C.R.E.A.M...so laufz!!!!
sorry...do hani aifach problem drmit!!!
Glaub dini isch absolut DIE VERSION, hehe...zitral hat geschrieben:naja...
alles Gsindel... mit wieschte gsichter..
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer