Heute vor 10 Jahren (24.04.2002)

Diskussionen rund um den FCB.
Nummer 34
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 155
Registriert: 07.12.2004, 15:03
Wohnort: C5 Balkon, sunscht dehai...

Heute vor 10 Jahren (24.04.2002)

Beitrag von Nummer 34 »


Benutzeravatar
ivan
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1021
Registriert: 19.04.2011, 08:49

Beitrag von ivan »

Der Beginn einer Ära...
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."

Benutzeravatar
Graf vo Leuebärg
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 673
Registriert: 12.08.2008, 15:59
Wohnort: Deheim

Beitrag von Graf vo Leuebärg »

Absolut unvergessliche Momente...
für mich mit der darauffolgenden CL-Saison die emotionalste Zeit mit dem FCB
B A S E L

Benutzeravatar
Dr.No
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 339
Registriert: 07.12.2004, 18:02

Beitrag von Dr.No »

Unvergässli dr Spontani Auto Corso vo Bärn uff dr Autobahn uff Basel....
extrem viel Laschtwäge mit BE LU ZH VS Nummere wo unserem Hup konzärt by gstüürt hand...
e eimoligs erläbniss nach 1980 wo ich als 12 Jööhrige erläbt ha....
22 Joor vo dr Schmach.... in Beleidigunge... im Disse vo dr räscht vo dr Schwyz miesse dure setzte..usswärtsfahrte in d Pampas vo dr Schwyz.....
und Jetzt...alles das erläbe.... wahnsinn..
gniessets alli... es ka au wieder anderscht ko .... (was so extrem nit wird passiere..)
Fahne Rot und Blau.....

Benutzeravatar
Brausebad
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1692
Registriert: 18.08.2011, 11:00
Wohnort: Basel

Beitrag von Brausebad »

haha, dr psychobasler vo hintertuggige wo bim yt-Kommentar schribt: auf schwarzem grund ein weisser Stab.... Vollpfoschde

Ich ha dr FCB nie uffeme abstyygende Aschd erläbt. Vo dr NLB dr Uffstyyg in d'NLA, in dr NLA e weneeli umepimplet, irgendwenn glaub s'erschte internationale Spiil gege Sheffield (oder isch es hearts gsi) bis 2002 die besagti Maischdersaison, und denn isch es no wyter uffe gange mit dr CL, dissjoor dr Häddrigg etc etc!

Aber stimmt, scho 10 Joor här! Unbeschryyblig gsi dä Momänt. Ich hoff mir könne 2022 wieder so glasse zrugg luege und saage, weisch no dr Tittelhäddrigg in dere Katastrophesaison... :p
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988

Blackmore
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 4116
Registriert: 13.05.2008, 21:07

Beitrag von Blackmore »

Brausebad hat geschrieben: Aber stimmt, scho 10 Joor här! Unbeschryyblig gsi dä Momänt. Ich hoff mir könne 2022 wieder so glasse zrugg luege und saage, weisch no dr Tittelhäddrigg in dere Katastrophesaison... :p
Du meinst nach dreimaligem gewinn der Champions League hintereinander? :cool:

Chrisixx
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 10777
Registriert: 31.05.2011, 17:25

Beitrag von Chrisixx »

Blackmore hat geschrieben:Du meinst nach dreimaligem gewinn der Champions League hintereinander? :cool:
Nachdem wir den 25. Meistertitel gehollt haben? ;)

sergipe
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 7383
Registriert: 07.12.2004, 08:09

Beitrag von sergipe »

Brausebad hat geschrieben:irgendwenn glaub s'erschte internationale Spiil gege Sheffield (oder isch es hearts gsi)
1995 gege Sheffield Wednesday im Intertoto-Cup, kum Lüt im Joggeli ka.

Benutzeravatar
Pothead
Benutzer
Beiträge: 52
Registriert: 05.07.2005, 14:29

Beitrag von Pothead »

sergipe hat geschrieben:1995 gege Sheffield Wednesday im Intertoto-Cup, kum Lüt im Joggeli ka.
LaPlaca! Bicicletta ins chrüz! 5:0! loht mi mi gedächnis im stich oder isch das tatsächlich das spiel gsi?

Benutzeravatar
Brausebad
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1692
Registriert: 18.08.2011, 11:00
Wohnort: Basel

Beitrag von Brausebad »

sergipe hat geschrieben:1995 gege Sheffield Wednesday im Intertoto-Cup, kum Lüt im Joggeli ka.
Ich bi drbii gsi. :D Das isch e Highlight gsi dr erschdi Match gege e internationale Verein (mol abgseh vom 100 Joor Jubiläumsspiil gege d'Preusse...

Friehner sind mir no mit weniger zfriide gsi, hyt muess es scho ManU oder so sy... :p
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988

PrOv
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 513
Registriert: 01.11.2007, 15:22
Wohnort: Banlieu Basel

Beitrag von PrOv »

Brausebad hat geschrieben:Ich bi drbii gsi. :D Das isch e Highlight gsi dr erschdi Match gege e internationale Verein (mol abgseh vom 100 Joor Jubiläumsspiil gege d'Preusse...

Friehner sind mir no mit weniger zfriide gsi, hyt muess es scho ManU oder so sy... :p
Bini au am start gse. Obwohl i den chle enttüscht gse be wensmr recht isch wel Sheffield hauptsächlich mit dr 2te Garde ufglofe isch.. Aber elei scho gege e englische Verein spile international isch dazumal e Traum gse.. Wer isch no in dere Gruppe gse (isches überhaput e gruppe gse)? Ha gmeint mr hän au gege Gornik Zabrze, Aarhus.. etc gspilt dazumal?

Benutzeravatar
Zuffi
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1564
Registriert: 24.07.2008, 08:52
Wohnort: Ost-Gundeldingen

Beitrag von Zuffi »

Was für ein emotionaler Titel. War eigentlich die Zusammenfassung der Saison im Joggeli auf der Leinwand auch in dieser Saison? Totenstille im Joggeli... Gänsehaut. Und in der Stadt gefühlt 5x so viel Leute als heutzutage.

sergipe
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 7383
Registriert: 07.12.2004, 08:09

Beitrag von sergipe »

PrOv hat geschrieben:Bini au am start gse. Obwohl i den chle enttüscht gse be wensmr recht isch wel Sheffield hauptsächlich mit dr 2te Garde ufglofe isch.. Aber elei scho gege e englische Verein spile international isch dazumal e Traum gse.. Wer isch no in dere Gruppe gse (isches überhaput e gruppe gse)? Ha gmeint mr hän au gege Gornik Zabrze, Aarhus.. etc gspilt dazumal?
und KSC

Benutzeravatar
Fanti
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 160
Registriert: 10.12.2004, 08:47

Beitrag von Fanti »

und KSC
Yep. Sälle Match isch sogar live im ZDF koo, bi aber nadierlig im Stadion gsii wie gääge Sheffield Wed. au.

Zem aigetlige Fred: e abselut unvergässlige Oobe!!! Noch em Hooch in de Siibzer, em Abstuurz in de Achzger und em haarzige Start noch Wiederuffstiig in de Nyynzger Joor ain vo de emozionaalschte Momänt in mynere "Fan-Karriere".

nicolmo
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 110
Registriert: 15.02.2008, 12:49

Beitrag von nicolmo »

Ych bi dert in Bärn am schluss faahneschwingend durchs plexiglas-dach vo dr Ersatzbangg broche. Und ha denn dert unde im Graabe voor Schmärz diräggt miesse breggli lache :o .

Benutzeravatar
Master
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 5785
Registriert: 11.12.2004, 17:40
Wohnort: 4054

Beitrag von Master »

Zuffi hat geschrieben:Was für ein emotionaler Titel. War eigentlich die Zusammenfassung der Saison im Joggeli auf der Leinwand auch in dieser Saison? Totenstille im Joggeli... Gänsehaut. Und in der Stadt gefühlt 5x so viel Leute als heutzutage.
Nein, die Zusammenfassung war ein Jahr danach, nach den CL-Auftritten und dem (knapp) verpassten Titel gegen GC.

Feiern hin oder her, ich hoffe sehr darauf, dass die Verantwortlichen bei Basel ebenfalls einen Film (evtl. mit ein paar Leuten, die bereits im Internet damit auftrumpfen konnten?) am Ende der Saison präsentieren können. Das war für mich damals auch ein extrem emotionaler Moment.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Benutzeravatar
Sean Lionn
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1683
Registriert: 17.04.2011, 13:25

Beitrag von Sean Lionn »

Da kommen einem fast die Tränen, wie schnell doch die Zeit vergeht...

Ein unbeschreiblicher Moment - auch noch zehn Jahre danach.
[RIGHT]«In den 1980er-Jahren war es noch ein Lebensziel, so viel zu arbeiten, dass man eines Tages nicht mehr arbeiten muss. Dieser Tag ist längst eingetreten, aber mit der Arbeit aufgehört hat niemand.»
Franzobel[/RIGHT]

alatariel
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 2747
Registriert: 29.11.2011, 18:44

Beitrag von alatariel »

top fcb moment überhaupt.

Benutzeravatar
BloodMagic
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 7794
Registriert: 06.12.2004, 19:29
Wohnort: nicht mehr BS

Beitrag von BloodMagic »

Es isch s geilschte gsi ufem Barfi ... so vill lüt hani no nie uf eim Huffe gseh ... Chöme mr widr Träne wenis gseh
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

Benutzeravatar
BloodMagic
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 7794
Registriert: 06.12.2004, 19:29
Wohnort: nicht mehr BS

Beitrag von BloodMagic »

Zuffi hat geschrieben:Was für ein emotionaler Titel. War eigentlich die Zusammenfassung der Saison im Joggeli auf der Leinwand auch in dieser Saison? Totenstille im Joggeli... Gänsehaut. Und in der Stadt gefühlt 5x so viel Leute als heutzutage.
Hör mr uf mi an so Sache z erinnere ... s lauft mr grad widr chalt dr rugge drab
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

Benutzeravatar
Joggeligool
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 2473
Registriert: 12.11.2006, 05:03
Wohnort: Basel

Beitrag von Joggeligool »


Benutzeravatar
Zuffi
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1564
Registriert: 24.07.2008, 08:52
Wohnort: Ost-Gundeldingen

Beitrag von Zuffi »

Master hat geschrieben:Nein, die Zusammenfassung war ein Jahr danach, nach den CL-Auftritten und dem (knapp) verpassten Titel gegen GC.

Feiern hin oder her, ich hoffe sehr darauf, dass die Verantwortlichen bei Basel ebenfalls einen Film (evtl. mit ein paar Leuten, die bereits im Internet damit auftrumpfen konnten?) am Ende der Saison präsentieren können. Das war für mich damals auch ein extrem emotionaler Moment.
Würde mich sehr freuen. Mit Abschied Beni und Chippy eingebaut im Video.

Benutzeravatar
uranus3
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 405
Registriert: 09.12.2004, 14:10
Wohnort: Kleinbasel

Beitrag von uranus3 »

Und das beste war die Paëlla morgens um halb zwei auf dem Barfi.

Und das Baz-Extrablatt, welches kurz darauf dort auch noch verteilt wurde.

Ah ja, und "we are the champions", mitten in der Nacht, mitten in Basel, Freude... :o

Einfach alles

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1999
Registriert: 07.12.2004, 08:20

Beitrag von BS-Supporter »

Unglaubliche emotionale, ja unvergessliche Momente. Die Autofahrt von Bern zurück nach Basel. Ein einziges unfassbares Fest. Im Bölchentunnel mit etwa 50kmh Hupkonzerte ohne Ende. Franzosen, deutsche, holländer, schweizer Autos aus allen Kantonen, einfach alle machten mit! Man hatte das Gefühl einfach ALLE waren sich bewusst was in diesen Minuten geschehen ist. In Basel angekommen, ein einziges Freudenfest, Menschen liegen sich in den Armen, Pyros überall, Freudentränen, Gesänge an jeder Ecke.

Einfach u n v e r g e s s l i c h !!!

Mir sin dr FCB!

tanner
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 15083
Registriert: 19.03.2005, 18:24

Beitrag von tanner »

Master hat geschrieben:Nein, die Zusammenfassung war ein Jahr danach, nach den CL-Auftritten und dem (knapp) verpassten Titel gegen GC.

Feiern hin oder her, ich hoffe sehr darauf, dass die Verantwortlichen bei Basel ebenfalls einen Film (evtl. mit ein paar Leuten, die bereits im Internet damit auftrumpfen konnten?) am Ende der Saison präsentieren können. Das war für mich damals auch ein extrem emotionaler Moment.
do hanni ghült wie ne schlosshund

Benutzeravatar
SponoLoccos
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 290
Registriert: 15.08.2011, 19:45

Beitrag von SponoLoccos »

afangs zyte as fcb fän büble..

irgendwie 42000 zuschauer basel : gc natürlich hani nüt gseh wen alles so riese vor mir stönde.

s hammer gool vom zuffi gege lausanne bim 5-0 sieg, vo spitzem winkel.

d notbrems vom steff hueber im letschte spiel gege Lugano nach em abbruch oder besser gseit vor dr ära schützematte..

in Thun simmer Maister worde e gool vom herve tum dumm dumm dumm :-)
was für e fest in dem Zug was für e stimmig uf em Barfi..was füüüür e medie rummel..

d stadt läbt...und symmer ehrlich jede titel isch geil.. egal wie me meister wird! und au kei CC cha das irgend emol stope.. na dann bis am Sunntig!
Ich bi kai Schournalist!

Hajdin

Beitrag von Hajdin »

die guete alte Zyte...

i ka mi no genau erinnere...wieni die kurze Hose vo Atouba gfange ha :D

Benutzeravatar
Éder de Assis
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 4057
Registriert: 18.02.2005, 22:06
Wohnort: Samba in der Westentasche

Beitrag von Éder de Assis »

sergipe hat geschrieben:1995 gege Sheffield Wednesday im Intertoto-Cup, kum Lüt im Joggeli ka.
War auch am start.
Verbrachte die halbe Zeit beim Vergleichen des Matchblattes mit den
tatsächlich mitgereisten Feldspielern, ob da nicht doch ein gewisser
Chris Waddle seine Kreise zieht. :cool:
Leider nein, wurde verletzungshalber aus Kader gestrichen. :(
Hesch Depeche-Tix? :cool:


Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."


César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Benutzeravatar
stacheldraht
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 6355
Registriert: 11.08.2008, 23:15
Wohnort: 4052

Beitrag von stacheldraht »

ivan hat geschrieben:Der Beginn einer Ära...
..isch dr Ufstig gsi. Isch mr persöhnlich nöcher gange. Aber dä Titel blibt unvergässlig.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

Benutzeravatar
Master
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 5785
Registriert: 11.12.2004, 17:40
Wohnort: 4054

Beitrag von Master »

stacheldraht hat geschrieben:..isch dr Ufstig gsi.
...isch dr Neubau vom Joggeli gsi!
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Antworten