weiss eine grad wo das Graffiti isch.
Ich weiss ich ha das Bild scho mol gseh, aber ich chum nüm druf wo...
eine e Ahning?

woher hesch denn das Foti? Viellicht findsch jo vo dere Quelle meh use?Dome hat geschrieben:bini mit Google Maps "abgfahre" kei passendi Stell gfunde...
weder Bruderholz, no Studio Basel, no Leimgruebewäg....
gopeloni
ich sag au nei...well döt laufi jede daag dureBlutengel hat geschrieben:Evtl dört bi dr Firma Sauter an dr Tramlinie 6? Wenn vo Riehe här kunnsch ei Haltstell vorem Badische Bahnhof?
Edit: Hirzbrunnen/Claraspital heisst d Haltstell
Edit2: Street view seit nei![]()
Dört hani vorhär au grad gluegt aber nüt erkennt. Vorem Kiosk stön jo no so Sammelcontainer ume. Und im Bild miest au e Plakatsüüle si und das Blau hän alli vo dr Kiosk AG. S Trottoir isch do viel z Breit. I nimm a meinsch dä:Dome hat geschrieben:ich sag au nei...well döt laufi jede daag dure
es isch doch Breiti....
Merci Lobo.
das isch dr Kiosk grad näbe dr Migros...
in Streetview het er zwar no chli meh blau an dr ränder, aber das dörfti evt. chli erblasst si, oder s isch eifach e schlächti kamera, aber seht scho us wie dä
jetzt verglich beidi Bilder nommol...Blutengel hat geschrieben:Dört hani vorhär au grad gluegt aber nüt erkennt. Vorem Kiosk stön jo no so Sammelcontainer ume. Und im Bild miest au e Plakatsüüle si
Dr Teck (oder wie mr das schribt) uf dim Bild (link oberhalb vom Kläber) gsesch bi Street View au nit. Zudäm isch s Tram uf dim Bild grad näb dr Hecke. An dr Zürcherstroos hesch no 2 Autospure drzwüsche. Die miestisch ufem Bild zwüschem Tram und dr Hecke gseh. Die kasch nit use schnide. Zudäm kämme d Heck grad an Container an. Do hesch nit eso e grosse Abstand wie uf dim Bild.Dome hat geschrieben:jetzt verglich beidi Bilder nommol...
den sehsch, dass uf däm Handy Bild die rächt site vom Kiosk fählt, genau döt wo Container und Plakatsüüle wäre isch s Bild abghakt, genau dorum, well meh das wohl für e Rätsel nit druf ha het wölle...
Nimm ah Du meinsch Tag,. dä isch unter de Blick Reklameblätter versteckt.Blutengel hat geschrieben:Dr Teck (oder wie mr das schribt) uf dim Bild (link oberhalb vom Kläber) gsesch bi Street View au nit. Zudäm isch s Tram uf dim Bild grad näb dr Hecke. An dr Zürcherstroos hesch no 2 Autospure drzwüsche. Die miestisch ufem Bild zwüschem Tram und dr Hecke gseh. Die kasch nit use schnide. Zudäm kämme d Heck grad an Container an. Do hesch nit eso e grosse Abstand wie uf dim Bild.
d Kläber hän vieli Fahrzüg... Die ältere Fahrzüg uf em 15/16er, teil vo dene wome e Niederflurteil drzwüsche baut het au, und die alte Dütsche Tram wo früehner uf em 14er standard gsy sin und hüt nur no uf em 21er regelmässig fahre oder ab und an uf em 2er und bi Mätch im Joggeli.rhybrugg hat geschrieben:an wellne tram hets denn no dä chläber? am 8er nid, oder?
17er?
geile Siech.Sacha hat geschrieben:Aufnahmedatum: 08. Jan. 2012, 15:46 Uhr
Kamera: Iphone 4s
GPS Position:
- Breitengrat 47, 33' 20.4"
- Längengrat 7, 36' 51.6"
= Tramhaltestelle Breite