Dringend!! Tickets FCB:FCB

Tickets und Sonstiges. Kein Schwarzmarkt!
Antworten
Fritz
Erfahrener Benutzer

Dringend!! Tickets FCB:FCB

Beitrag von Fritz »

Do ich erscht hüt erfahre ha, dass dr FC Basel in dr Champions League spielt suech ich uff dem Wäg dringend no 22 Tickets (besser 24!) für's Heimspiel gege Münche. Am liebschte in dr MK :rolleyes: :rolleyes:

heisser drnoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von heisser drnoo »

fritz hat geschrieben:do ich erscht hüt erfahre ha, dass dr fc basel in dr champions league spielt suech ich uff dem wäg dringend no 22 tickets (besser 24!) für's heimspiel gege münche. Am liebschte in dr mk :rolleyes: :rolleyes:
:d

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Fritz hat geschrieben:Do ich erscht hüt erfahre ha, dass dr FC Basel in dr Champions League spielt suech ich uff dem Wäg dringend no 22 Tickets (besser 24!) für's Heimspiel gege Münche. Am liebschte in dr MK :rolleyes: :rolleyes:
I seich in d'Hose, das kah jo nid Di ernscht sii, oder!? Du bisch im Moment so was vo Favorit uff de Vollposchte-Tread des Jahres...das isch jo so was vo nüm schön :p
P.S usser Du hesch e SEHR gueti Erklärig, wie z.B sit am 07.Dez im Wachkoma g'lägge ;)
Alles für BS

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Laufi hat geschrieben:I seich in d'Hose, das kah jo nid Di ernscht sii, oder!? Du bisch im Moment so was vo Favorit uff de Vollposchte-Tread des Jahres...das isch jo so was vo nüm schön :p
P.S usser Du hesch e SEHR gueti Erklärig, wie z.B sit am 07.Dez im Wachkoma g'lägge ;)
Lueg mol genau d Smilies ah im erschte Post ...

Bild
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

BloodMagic hat geschrieben:Lueg mol genau d Smilies ah im erschte Post ...
Wenn er scho so e "luschtige" Bytrag macht, isch's doch logisch das so Sprüchli kömme ;) !
P.S aber de lacher des Tages het er uf jede Fall verdient :)
Alles für BS

Sean Lionn
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sean Lionn »

Laufi hat geschrieben:Wenn er scho so e "luschtige" Bytrag macht, isch's doch logisch das so Sprüchli kömme ;) !
P.S aber de lacher des Tages het er uf jede Fall verdient :)
Nei, dä hesch definitiv du mit dim Bytrag gäärntet... :rolleyes:
[RIGHT]«In den 1980er-Jahren war es noch ein Lebensziel, so viel zu arbeiten, dass man eines Tages nicht mehr arbeiten muss. Dieser Tag ist längst eingetreten, aber mit der Arbeit aufgehört hat niemand.»
Franzobel[/RIGHT]

Djox87
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Djox87 »

:o

Antworten