Wo muss ich hin? Amalfi? Rom? Florenz?
Lustig, genau das gleiche habe ich die letzten Tage auch gedacht...einfach mit dem Auto mal durch ItalienExilbasler04 hat geschrieben:Würde gerne diesen Frühling oder Sommer oder Herbst je nach Tippendlich mal Italien auskundschaften... ! so etwa 2-3 Wochen mit dem Auto! möglichst viel sehen, schöne Strände oder schöne Städte... Vielleicht noch wichtig bin mit Freundin unterwegs...
Wo muss ich hin? Amalfi? Rom? Florenz?
rotoloso hat geschrieben: Wenn de uff die linki Autobahnspur fahrsch und du meinsch du müesstisch nid uff d'Sytte will du jo scho 131 fahrsch wo jo 130 erlaubt isch ... dä kunntr no in Kofferrum iine wenn de nid sofort platz machsch.
Wenn de uff die linki Autobahnspur fahrsch und du gsehsch eine wo 0,5cm hinter di fahrt und dr linki blinker iigschalte het... dä het denn nid vergässe dr Blinker wäg z'neh... das heisst öbbe so vill wie... VERREIS EMOL VO DR LINKI SPUUR!!!
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
nei du hesch scho rächt. mi tour würd au kei strandferie beeinhalte. will d küste derte isch weniger zum bade, sondern mehr zum stuune und flaniere. au würdi friehlig/herbst vorschloh und nid summer!Sharky hat geschrieben: Me muess sich eifach überlege was me will. Entweder meh Strandferie oder me Kultur. Me chas ebbe au guet mische, so wie z.b. dr Asselerade gseit het...oder halt e Degustationsreisli quer durch die verschiedene Whyabaugebiet...und au Kulinarisch natürlich
Alli Insle (Elba, Sardinie, Sizilie, etc.) würdi alli mol separat mache.
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
Menschen müssen sich verändern,
um sich selber treu zu sein.
Nur das Wechseln von Gewändern
kann kein wahrer Wandel sein.
Konstantin Wecker