Soll der FCB mit Gross verlängern?
Tendentiell eher Jo (verlängere).
Denn herrscht mol Klarheit. Me ka sich jo denn immer no vorzytig trenne. So e Trennig per Summer dunkt mi vom Signal and Mannschaft här nid wilklich vorteilhaft. Das wird au - abgseh drvo - in de sältenschte Fäll so g'handhabt. Es sei denn me heisst Hitzfeld und brucht mol e Päusli oder me heisst Hub Stevens und het familiäri Gründ. Das het uf d Spieler nid die glychi Wirkig, wie wenn s Gfühl ufkunnt, dass d Vereinsleitig nümm hinter em Trainer stoht...
Denn herrscht mol Klarheit. Me ka sich jo denn immer no vorzytig trenne. So e Trennig per Summer dunkt mi vom Signal and Mannschaft här nid wilklich vorteilhaft. Das wird au - abgseh drvo - in de sältenschte Fäll so g'handhabt. Es sei denn me heisst Hitzfeld und brucht mol e Päusli oder me heisst Hub Stevens und het familiäri Gründ. Das het uf d Spieler nid die glychi Wirkig, wie wenn s Gfühl ufkunnt, dass d Vereinsleitig nümm hinter em Trainer stoht...
solang mir kei aaständigi alternativ-trainer hen möcht ich dr gross bhalte.
i seh nit ganz ii wiso das nach 10 joor am gross sini ziit söll abgloffe sii (vor 2 joor simmr bedüntend schlächtr doogstande, national und international).
abgrächnet wird ändi joor und bis döt ahne kah no einiges passiere.
glaub nit, das s'problem in basel bim trainer liggt/das e wäggsel öbbis würd hälfe.
i seh nit ganz ii wiso das nach 10 joor am gross sini ziit söll abgloffe sii (vor 2 joor simmr bedüntend schlächtr doogstande, national und international).
glaub nit, das s'problem in basel bim trainer liggt/das e wäggsel öbbis würd hälfe.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
ACK!Master hat geschrieben:solang mir kei aaständigi alternativ-trainer hen möcht ich dr gross bhalte.
Und: Mached no 10 Threads zu däm eine Thema uf

das ist doch nur weil sie auf eine antwort warten, wie viele journis auch, da hat das fernsehen letzte woch ja eine schöne ente verbreitet am 15.12. wissen wir esdarken hat geschrieben:ACK!
Und: Mached no 10 Threads zu däm eine Thema uf![]()

ätsch bätsch alli versegglet

- stirbelwurm
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Das einzige was sich ändern wird ist, dass ich nächstes Jahr ein paar Kilos zulegen werde, weil ich die Spiele vermehrt am TV anschaue - dafür aber jederzeit wegzappen kann, um Streller nicht 90 Minuten bei der Suche nach Mitspielern beobachten zu müssen und dabei erst gar nicht in Versuchung komme, die eigenen Spieler für ihr vergebliches Bemühen nach einem Ball zu treten, auszupfeiffen.1majstorovic1 hat geschrieben:![]()
dr e*****
grad e grund mehr z hoffe, dass dr gross verlängeret, denn mien mir nümm so viel vo däm ganze schrott lääse wo wuche für wuche vo ihm/ihre postet wird.
[CENTER].
.
FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]
.
FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]
- Rule Britannia
- Erfahrener Benutzer
Das heisst wohl, dass du noch mehr im Forum schreiben wirst....Edberg hat geschrieben:Das einzige was sich ändern wird ist, dass ich nächstes Jahr ein paar Kilos zulegen werde, weil ich die Spiele vermehrt am TV anschaue - dafür aber jederzeit wegzappen kann, um Streller nicht 90 Minuten bei der Suche nach Mitspielern beobachten zu müssen und dabei erst gar nicht in Versuchung komme, die eigenen Spieler für ihr vergebliches Bemühen nach einem Ball zu treten, auszupfeiffen.

-
- Erfahrener Benutzer
ich schliesse daraus, dass sie krank war...ist...andreas hat geschrieben:Frau Gisela Oeri war nicht am Weihnachtsfest in Rust. Der Blöök schliesst daraus,
dass Gigi zurücktreten wird. Ich schliesse daraus, dass es zahlreiche Verhandlungen
gibt!
dynamitstangen wurden im printempswarenhaus gefunden, nicht im puppenmuseum..oder puppenhaus...
gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
- Warteck1856
- Erfahrener Benutzer
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer