Grosses Interview mit Jürgen Gjasula
Grosses Interview mit Jürgen Gjasula
Sali zämme
Jürgen Gjasula ist sicher ein Spieler der polarisiert. Aus gerade diesem Grund haben wir ihn interviewt. Sein Interview ist auf:
http://www.fcb.ch/news/show/byItemID//10256/21476/16/7
Jürgen Gjasula ist sicher ein Spieler der polarisiert. Aus gerade diesem Grund haben wir ihn interviewt. Sein Interview ist auf:
http://www.fcb.ch/news/show/byItemID//10256/21476/16/7
- DimuckY y.
- Erfahrener Benutzer
- andreas
- Erfahrener Benutzer
Au wenn d Degens komisch übere kömme, dr David het glaubs sogar d MaturErgic89 hat geschrieben:Dr Allerhellscht isch är würklich nid, erinneret mi an die Type im Mad Wallstreet Club!!! Aber für s'Intellektuelle sind eh Ergic und Costanzo zueständig und dr FCB het au scho d'Degens überläbt![]()
gmacht! I kenn nid vil Fuessballer, wo das hän...
-
- Benutzer
Hab wenig Mitleid mit gutbezahlten Fussballspieler, die sich durchbeissen müssen.JöNnNi hat geschrieben:Me sött en e chli unterstütze ... praktisch jedem Spieler fallts schwer sich immene neue Team duure z'setze und wenn ein d Fans bim erste Spiel grad no uspfiffe, isch das nit so motivierent!
Är het sicher me potenzial als är bis jetzt het chönne zeige!
Villicht macht er jo au mol no dr Chnopf uf. So wie dr Hassli. Dä isch am Afang au e Pfiffe gis und jetzt schiesst er ei Goal nachem andere.... S Potenzial wär gläbi do.
Aber dr hellscht ischer definitiv nid.

Was schätzt du besonders an Christian Gross?
Seinen Erfolg...

...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.
was soll er sagen?hanfueli hat geschrieben:Villicht macht er jo au mol no dr Chnopf uf. So wie dr Hassli. Dä isch am Afang au e Pfiffe gis und jetzt schiesst er ei Goal nachem andere.... S Potenzial wär gläbi do.
![]()
"eigentlich nichts, aber immerhin hat er erfolg"
oder so
CR7 Fanboy
Dä sött Matur ha?!? Ok, wenn du s'weisch glaub i dir gärn obwohl mir's schwärfallt!andreas hat geschrieben:Au wenn d Degens komisch übere kömme, dr David het glaubs sogar d Matur
gmacht! I kenn nid vil Fuessballer, wo das hän...
Zrugg zum Gjasula: Mi erinneret är stark an Hakan. Chunnt im Interview genau so übere wie Familiemensch und Partykönig Yakin, eigentlich e merkwürdigi Kombination... au spielerisch en sehr ähnliche Typ wie dr Hakan. I hoff nume dass dr Jürgen noch dr Winterpause au so effiziänt wie Hakan si wird. Do dr Jürgen erscht 23 isch, ha n'i no gwüssi Hoffnig au wenn i bim Casting um dr zuekünftig FCB-Regisseur für dr Fabian Frei bi!
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
- Knecht Ruprecht28
- Erfahrener Benutzer
Nay, genau de soll zerscht emol Leischtig zeige! Nach sine Aktione gege d FCB Fans liigts an ihm s Vertraue "zrugg" z gwünne.JöNnNi hat geschrieben:Me sött en e chli unterstütze ... praktisch jedem Spieler fallts schwer sich immene neue Team duure z'setze und wenn ein d Fans bim erste Spiel grad no uspfiffe, isch das nit so motivierent!
Är het sicher me potenzial als är bis jetzt het chönne zeige!
Aber mit sim Yysatz in dene Mätch wo er im FCB Trikot gspiilt hett, hettr mi sicher nid überzügt.
Vo mir uss sott me so schnell wie möglich luege, dass me de widr cha verkaufe.
SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
RAVENS BASEL 1995
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
verstehst du sie dann besser?Mundharmonika hat geschrieben:unter uns gesagt sind mir einfache antworten auf einfache fragen manchmal fast lieber als die teils pseudo-intellektuellen antworten eines ergics oder costanzo.
nid haue - nur spass gsy

"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
sehe da nichts aussergewöhnliches, eine matur ist mE kein zeichen übermässiger intelligenz, das schafft doch praktisch jeder trottel. ans gymnasium gehen doch jene leute, die entweder zu faul oder unschlüssig für die arbeitswelt sind oder an den normalen schulen keine freunde finden konnten (und ja: ich hab auch eine matur)Ergic89 hat geschrieben:Dä sött Matur ha?!? Ok, wenn du s'weisch glaub i dir gärn obwohl mir's schwärfallt!

Was isch den das für e Scheiss ?Knecht Ruprecht28 hat geschrieben:Nay, genau de soll zerscht emol Leischtig zeige! Nach sine Aktione gege d FCB Fans liigts an ihm s Vertraue "zrugg" z gwünne.
Aber mit sim Yysatz in dene Mätch wo er im FCB Trikot gspiilt hett, hettr mi sicher nid überzügt.
Vo mir uss sott me so schnell wie möglich luege, dass me de widr cha verkaufe.
Costanzo het me vo dir us also au grad wieder sölle verkaufe ?!

[CENTER]
MUTTENZERKURVE BASEL[/CENTER]
MUTTENZERKURVE BASEL[/CENTER]
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
wenn du mich so direkt fragst... ja!Latteknaller hat geschrieben:verstehst du sie dann besser?
lieber klare, wenn auch einfachere statements, als möchtegern-hochgestochene aussagen, die dann vom inhalt her letztlich auch nicht besonders viel intelligenter sind.
konkret: lieber 10 Minuten dem Hakan Yakin zuhören als 5 Minuten dem Jörg Stiel!
- König 1893
- Erfahrener Benutzer
Meines Wissens war David Degen am Gymi Liestal, hat aber an der Minerva ZH mit dem Handelsdiplom abgeschlossen.
Und nur aufgrund des gelesenen Interwiews auf die intellektuellen Fähigkeiten von Herrn Gjasula zu schliessen, halte ich für gewagt. Das Interview war bestimmt auch nicht als Intellingenztest, sondern dazu gedacht, einen kleinen Einblick in die Person zu gewinnen - die so unsympathisch gar nicht scheint - und vielleicht die Vorurteile einzelner (vieler ?) entkräften kann.
Und nur aufgrund des gelesenen Interwiews auf die intellektuellen Fähigkeiten von Herrn Gjasula zu schliessen, halte ich für gewagt. Das Interview war bestimmt auch nicht als Intellingenztest, sondern dazu gedacht, einen kleinen Einblick in die Person zu gewinnen - die so unsympathisch gar nicht scheint - und vielleicht die Vorurteile einzelner (vieler ?) entkräften kann.
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
mein urteil (nicht vorurteil) kann herr gjasula einzig und allein auf dem platz entkräften.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
Auch "Nichtzicken" können erspartes innert kürzester Zeit Verprassen!nobilissa hat geschrieben:Kommt auf die Frau an, die er sich anlacht. Dass es mit den Zickigen nichts wird, hat er ja schon bemerkt.

Ich bleibe dabei. Der Junge stetzt voll auf die Karte Fussball. Und wenn's in die Hosen geht, dann steht er vor dem Nichts.
67/02/08/10
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Wenn sich diese Eigenmotivation so direkt in Einsatz und Leistung auf dem Feld umwandeln lässt, wie es mometan der Fall ist, dann ist ja die Zukunft rosig.nobilissa hat geschrieben:Stimmt schon so. Eigentlich die perfekte Eigenmotivation.
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
- Knecht Ruprecht28
- Erfahrener Benutzer
Hanni bi ihm nach de erschte Spiil au gfunde... Aber dört ha ich de Spiiler (resp. Goali) vorher nonie gseh spiile. Und er hett au nid gfunde, er muessi d FCB Fans provoziere...JöNnNi hat geschrieben:Was isch den das für e Scheiss ?
Costanzo het me vo dir us also au grad wieder sölle verkaufe ?!![]()
Bim Gjasula hanni am Aafang dänggt, dasser ok isch, wenn er dr Mannschaft öppis bringt, aber dem ischs glaub wichtiger, dass sini Frisur sitzt, als dass dr FCB gwünnt. Er hätt gege die Vorurteil öppis könne mache, indem er kämpft, aber das machtr jo nid, wennr spiilt... Zieht jo in praktisch jedem Zweikampf s Bei zrugg und überlost im Gegner dr Ball, s könnt jo weh mache... S ligt au nid dra, dassr vo St. Galle kunnt, das macht dr Gelabert au, und de findi guet...
SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!
RAVENS BASEL 1995
RAVENS BASEL 1995
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
ihr seid ja so was von gemein

Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer