Eure Wunsch für e Match gege Shakhtar?

Diskussionen rund um den FCB.

Und ?

I wünschmr e Niederlag vom FCB denn ka sich dr FCB ändlig uff Mieschterschaft konzentriere?
3
3%
I wünschmr e Sieg vom FCB denn hämmer no chance uff e UEFA Cup Teilnahm.
113
97%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 116

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Eure Wunsch für e Match gege Shakhtar?

Beitrag von rotoloso »

Nach mehreri Diskussione nimmt mi scho wunder wie im Forum dr allg. Tenor isch. Do inne muessme jo ständig aalose wie dumm die sinn wo sich e möglichst lange usharre vom FCB in de Europ. Cup wünshce...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Zelig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zelig »

E Niiderlag winsche? Ticksch no richtig?

[SIGPIC][/SIGPIC]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Zelig hat geschrieben:E Niiderlag winsche? Ticksch no richtig?
Lies di e bitz do im Forum umme... ständig wird gwünscht dass sich dr FCB uff d'Meischterschaft konzentriere söll und die internat. Wettbewärb schnällmöglichscht sött bliibe loh. Wär so dänkt sött sich jetzt e Niederlag wünsche.
[/CENTER]

Zelig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zelig »

rotoloso hat geschrieben:Lies di e bitz do im Forum umme... ständig wird gwünscht dass sich dr FCB uff d'Meischterschaft konzentriere söll und die internat. Wettbewärb schnällmöglichscht sött bliibe loh. Wär so dänkt sött sich jetzt e Niederlag wünsche.
Ebbe. Find ich drnäbe. Uf d'Maischerschaft konzentriere, damit me Supidupi-Maischter wird. Und denn: Ende der Fahnenstange?

[SIGPIC][/SIGPIC]

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

ich wünsch mir weniger dummi frooge und dr petric zrugg :p
England - für mich die Young Boys der Nationalmannschaften. © Mundharmonika 26.05.2016
D4 Reihe 1/353
Niveau sieht nur von unten aus wie Arroganz - Klaus Kinski

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Zelig hat geschrieben:Ebbe. Find ich drnäbe. Uf d'Maischerschaft konzentriere, damit me Supidupi-Maischter wird. Und denn: Ende der Fahnenstange?
...schins.

Ah, dr ander Ziel sött no si gueti Jungi ussz'bilde demit die denn in d'Bundesliga, Premier League oder Serie A dörfe goh.

Los i schnalls au nid, es gseht denoch uss als ob's nur 2 Mögligkäite gäb, ändwäder me isch e Kandidat uff e Sieg vo dr CL oder me wird zum Farmteam, i bi eher dr Meinig dasses no e paar Möglichkäite drzwüsche gäbt und dasme sich au unnmögliche Uffgobe nid eifach kampflos sött verliere aber i stand mit dere Meinig zimmli ällei do. D'Spieler und dr Gross hänn in Barcelona zumindescht zeigt dass sie nid eso dänke.

Was söll's die Umfrog wird wohl eh gli gschlosse oder glöscht will sich öbber beschwere wird.
[/CENTER]

Lux
Benutzer

Beitrag von Lux »

teutone hat geschrieben:ich wünsch mir weniger dummi frooge und dr petric zrugg :p
WORD! - schliess endlich diese idiotische Thread

Joker59
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joker59 »

I wünschmr e Niederlag vom FCB denn ka sich dr FCB ändlig uff Mieschterschaft konzentriere
wär sich das winnschd, kherdd uf dfän-transferlischde und zwar subiddo ;)

Fredy H.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fredy H. »

ersetze 'Petric' durch 'Delgado': dann einverstanden
[CENTER]Nur ich bleibe - wie Unkraut. Ich und Scott Chipperfield (VS 2011)[/CENTER]

Zelig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zelig »

rotoloso hat geschrieben:...schins.

Ah, dr ander Ziel sött no si gueti Jungi ussz'bilde demit die denn in d'Bundesliga, Premier League oder Serie A dörfe goh.

Los i schnalls au nid, es gseht denoch uss als ob's nur 2 Mögligkäite gäb, ändwäder me isch e Kandidat uff e Sieg vo dr CL oder me wird zum Farmteam, i bi eher dr Meinig dasses no e paar Möglichkäite drzwüsche gäbt und dasme sich au unnmögliche Uffgobe nid eifach kampflos sött verliere aber i stand mit dere Meinig zimmli ällei do. D'Spieler und dr Gross hänn in Barcelona zumindescht zeigt dass sie nid eso dänke.

Was söll's die Umfrog wird wohl eh gli gschlosse oder glöscht will sich öbber beschwere wird.
Zum guete Gligg nit! Lueg dr s'Umfroogresultat aa (12:30).

[SIGPIC][/SIGPIC]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Zelig hat geschrieben:Zum guete Gligg nit! Lueg dr s'Umfroogresultat aa (12:30).
I ha jetzt im Momänt käi luscht alli Biiträg go suche wo praktisch alli dinne gschriebe hänn das dr FCB ändlig sich uff d'Meischterschaft konzentriere söll aber es sinn sehr vill. Spöter, wenn dr Fred nonig glöscht worde isch, machis villicht.

Kasch au sälber e bitz ummeläse in de Theme über e 1. Spiel gege Shaktar in däm übere e 1. Spiel gege Sporting und genau s'gliche in däm vom 1. Spiel gege Barça.

Wohrschinlig wünsche sich jetzt alli e Sieg und wennmr denn uff d'Kappe bekömme, kömme sie wieder alli füre und sage wie toll das isch das me sich jetzt uff d'Meischterschaft ka iistelle.
[/CENTER]

stirbelwurm
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stirbelwurm »

gewissen menschen hier sollte es verboten werden eine umfrage zu starten...

:p :rolleyes:

cheers
ALTE SÄCKE BASEL

Zelig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zelig »

rotoloso hat geschrieben:I ha jetzt im Momänt käi luscht alli Biiträg go suche wo praktisch alli dinne gschriebe hänn das dr FCB ändlig sich uff d'Meischterschaft konzentriere söll aber es sinn sehr vill. Spöter, wenn dr Fred nonig glöscht worde isch, machis villicht.

Kasch au sälber e bitz ummeläse in de Theme über e 1. Spiel gege Shaktar in däm übere e 1. Spiel gege Sporting und genau s'gliche in däm vom 1. Spiel gege Barça.

Wohrschinlig wünsche sich jetzt alli e Sieg und wennmr denn uff d'Kappe bekömme, kömme sie wieder alli füre und sage wie toll das isch das me sich jetzt uff d'Meischterschaft ka iistelle.
Hesch mi falsch verschtande. I bi jo iiverschtande, dass es die Posts git, wo uns lieber nur in dr Schwiiz wän umeschutte gsee, was i au nit verschtoo ka. Umso iberraschter bin i gsi, wo-n-i d'Resultat vo dinere Umfroog gsee ha.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Realist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Realist »

Wünsch chamer gli an Wienachte abgeh. Ich hoff das dr FCB sich wie im Uswärtsspiel gege Barca isetzt, alles git und e guets Spiel zeigt. Ob den schlussendlich e Sieg oder e Unentschiede useluegt isch Hans was Heiri.
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

ich wünsch mir das es im letschte match no um öbis goht und nit nur um die goldigi ananas.

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Ich wünsch mir einen Sieg, das würde schon mal 725 Euro bringen, falls es ein 1 zu 3 wird, kämen nochmals 250 Euro dazu...

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Fenta hat geschrieben:Ich wünsch mir einen Sieg, das würde schon mal 725 Euro bringen, falls es ein 1 zu 3 wird, kämen nochmals 250 Euro dazu...
Oha, Fenta's unglaubliche Wandlung zum Optimist...? :D

Einsatz? 200.-? Quote?

Ich muss dich aber enttäuschen, es wird ein Unentschieden geben (1:1) und somit das Finalspiel gegen Sporting... ;)
SCONVOLTS BASILEA 98

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

SCAR hat geschrieben:Ich muss dich aber enttäuschen, es wird ein Unentschieden geben (1:1) und somit das Finalspiel gegen Sporting... ;)
Wäre aber irgendwie Scheisse, ist doch kein echtes Finalspiel wenn man von einem andern Spiel abhängig ist ...

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Kawa hat geschrieben:Wäre aber irgendwie Scheisse, ist doch kein echtes Finalspiel wenn man von einem andern Spiel abhängig ist ...
Ich dachte schon nach dem 1:1 gegen uns, dass sich Barca zuhause keinen Ausrutscher mehr erlauben wird. Nach dem 1:1 gegen Getafe zuhause, glaube ich es erst recht..Im Sinne vom "Verhindern unnötiger Unruhe im Club", bin ich 100% sicher, dass Barca gegen Shaktar gewinnen wird...und wir somit ein Finalspiel, der halt anderen Art bestreiten... ;) (sofern uns der Exploit in Donetzk gelingt).

Und wenn wir nach einem 1:2 Rückstand zuhause, in den letzten 15 Minuten noch 2 Tore erzielen, wirst auch du das nicht mehr Scheisse finden... :D
SCONVOLTS BASILEA 98

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Kawa hat geschrieben:Wäre aber irgendwie Scheisse, ist doch kein echtes Finalspiel wenn man von einem andern Spiel abhängig ist ...
Ich dachte schon nach dem 1:1 gegen uns, dass sich Barca zuhause keinen Ausrutscher mehr erlauben wird. Nach dem 1:1 gegen Getafe zuhause, glaube ich es erst recht..Im Sinne vom "Verhindern unnötiger Unruhe im Club", bin ich 100% sicher, dass Barca gegen Shaktar gewinnen wird...und wir somit ein Finalspiel, der halt anderen Art bestreiten... ;) (sofern uns der Exploit in Donetzk gelingt).

Und wenn wir nach einem 1:2 Rückstand zuhause, in den letzten 15 Minuten noch 2 Tore erzielen, wirst auch du das nicht mehr Scheisse finden... :D
SCONVOLTS BASILEA 98

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Oberscheisse aber wenn dann Donezk in der Nachspielzeit den Ausgleich schiesst :mad:
Hast aber schon Recht, Barca will wohl schon gewinnen und wird's wohl auch schaffen, aber uns hat man ja auch Null Kredit gegeben ...

Wäre mir einfach viel lieber wenn wir es in einem echten Finale aus eigener Kraft schaffen könnten.

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

e remis und denn e schlacht (revange) geg sporting wo uns 3 mol dominiert het in däm 08!

und im friehlig an uf griecheland

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Meh wünscht em FCB kei Niederlag!

Aber Konzentration uf dMeisterschaft hett Priorität! Ussrdäm gäbs au no ä Unentschiede als Option

Ussrdäm dr Petric zrugg drmit mr wieder chli Rueh hän ;)
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

SCAR hat geschrieben:Oha, Fenta's unglaubliche Wandlung zum Optimist...? :D

Einsatz? 200.-? Quote?

Ich muss dich aber enttäuschen, es wird ein Unentschieden geben (1:1) und somit das Finalspiel gegen Sporting... ;)
Einsatz: 110, 10 auf das 3 zu 1

PS: hat nichts mit Optimismus zu tun, aber wenn eine Quote von 7.25 auftaucht, juckt es mich halt...

Karli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Karli »

Nur noch Niederlagen für den FCB. Dann sind wir endlich wieder unten und dürfen endlich wieder geile Reisen aufs Land machen. Und sowieso sind dann nur noch die "richtigen" Fans dabei.

Aber gegen Schachtor dürfen sie noch gewinnen. Und gegen Lissabon auch grad noch.
ALTE SÄCKE BASEL

stargate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stargate »

Es wäri geil, wenns zum Finalspiel gege Sporting kämi. Spannig total und am schluss schaffe mirs in UEFA Cup...e super Jooresabschluss.

Also,...alles nume nit verliere gege Donetszkis ;)

starshine
Erfahrener Benutzer

Beitrag von starshine »

Blöde Frage = blöde Antwort. :p
reach out and touch faith; your own personal jesus

sirpfli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sirpfli »

als FCB-aahänger wynsch ych mir natyrlig e saftigi klatsche fyr dr FCB - e richtigi bestroofig, so dass die ganzi manschaft uf dr morelli kunnt und nochärde d'maischterschaft versifft und alli guete spieler abdampfe und mir im nöggschte joohr gäge dr abstieg kämpfe - und sälbschtverständlig verliere! wär doch ganz digg: e derby gege congeli!

:rolleyes:

...läggs, die froog !!!
Fyr Inseggte gits d'Klatsche!

DimuckY y.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DimuckY y. »

pro uefa-cup! :cool:
FCB-Fan kasch nit wärde,FCB-Fan das muesch sii!

Als die drei grössten Fussballexperten der Welt
zusammen diskutierten,
sagte ich zu den beiden anderen ...

CARLITOS 30#

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

starshine hat geschrieben:Blöde Frage = blöde Antwort. :p
sirpfli hat geschrieben: ...läggs, die froog !!!
Sindr zum erscht mol in däm Forum oder düendr nur eso dumm??

Ständig wird do inne gforderet dass sich dr FCB uff d'Meischterschaft konzentriert und das internationali Wettbewärb nur schade, läset e bitz in de Theme wo über die Vergangene CL Spiel gredet worde isch und denn gsehnder wie me überhaupt uff eso e Froog ka koh.
[/CENTER]

Antworten