Und wiederemol Juve

Alles über Fussball, ausser FCB.
Antworten
rotoloso
Erfahrener Benutzer

Und wiederemol Juve

Beitrag von rotoloso »

Bim Stand vo 0-0 wird dä wyttschuss vo Chievo wäder vom Schiri no vom Assistänt als Goal gse... i has im TV bi normali gschwindigkeit sofort gse dasses dinne isch obwohl dr schuss zimmli stark gse isch... aber ebbe es wär jo gege Juve gse...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

pan_mundial
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pan_mundial »

rotoloso hat geschrieben:Bim Stand vo 0-0 wird dä wyttschuss vo Chievo wäder vom Schiri no vom Assistänt als Goal gse... i has im TV bi normali gschwindigkeit sofort gse dasses dinne isch obwohl dr schuss zimmli stark gse isch... aber ebbe es wär jo gege Juve gse...
Unglaublich dä match. Isch jo nüt neus dassd schiris bi juve mängisch beidi auge zudrucke, aber so offesichtlich....

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

Gwinne mues me sich halt leischte könne...

I has Gfühl in dr Seria A klöpfts au bald eächt heftig...

Entweder Doping, Bestächig oder e gepflegte Hoyzer Skandal. Aber irgendöbbis kunnt bald.
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

NKBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NKBS »

do rotoloso...e text für di.

"È un calcio senza serenità"

Dopo le polemiche di Chievo-Juve, l'avvocato Campana (Aic) lancia l'allarme: "Il clima condiziona tutti, mancano civiltà e cultura della sconfitta"

MILANO, 14 marzo 2005 - "Oggi manca serenità in campo. Anche gli arbitri ne risentono". È l'opinione di Sergio Campana, presidente dell'Associazione calciatori (Aic), dopo l'ennesima giornata di campionato caratterizzata da errori dei direttori di gara. Clamoroso, in particolare, l'abbaglio che ha condizionato la partita vinta ieri dalla Juventus sul campo del Chievo per 1-0. Ai padroni di casa non è stato concesso il gol segnato da Pellissier, dopo che il pallone aveva oltrepassato la linea della porta difesa da Buffon.
"Può darsi che a velocitá normale fosse impossibile valutare correttamente la situazione - dice Campana ai microfoni di "Radio
Anch'io-Sport" - ormai, però, si è arrivati a pensare che gli errori non siano casuali ma servano a favorire qualcuno. Bisogna cambiare un sistema nel quale ogni direttore di gara, senza malafede, sa che progredisce solo se non danneggia le grandi. C'è un condizionamento evidente che parte dalla natura del sistema stesso: con il doppio designatore si è portati a pensare che alcuni arbitri siano schierati da una parte e alcuni dall'altra. Anche questo toglie serenità".
Parole importanti quelle di Campana. Che va oltre e spiega come il clima del calcio italiano sia gravemente spostato verso la cultura della vittoria: "Nel calcio mancano civiltà e cultura della sconfitta - continua - mi pare illusorio pretendere che i giocatori si sottraggano alle sollecitazioni di un ambiente troppo esasperato. È giusto chiedere più sportività ai calciatori: lo stesso, però, va fatto nei confronti di dirigenti e pubblico. Mi riesce difficile pensare che un giocatore come Di Biagio, a Brescia, collabori con l'arbitro dopo essere stato aggredito qualche giorno prima dai tifosi entrati negli spogliatoi. O si cambia cultura, o tutti i rimedi sono inutili".
E la prova, secondo Campana, è il comportamento dei nostri calciatori all'estero: "Da anni si prova a migliorare e a razionalizzare il rapporto tra arbitri e calciatori - conclude - abbiamo voluto ferocemente la prova televisiva per sanzionare determinati comportamenti. La realtà, però, è che oggi si entra in campo senza la serenità necessaria. I calciatori vivono questa atmosfera, appesantita da fattori economici fondamentali: se si vince si va in Coppa Uefa o in Champions League, se si perde invece si retrocede ed è una tragedia".

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

auf diesem foto ist nicht ersichtlich, ob der ball mit ganzem umfang hinter der linie ist!

gestern im txt gesehen:

milan siegte 1:0
juve siegte 1:0
inter spielte unetschieden!

in italien wirst du auch ohne king-cafe-membercard wettmillionär (oder muss man für ein 1:0-siegtip von milan/juve noch nachschiessen?)
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

baslerstab hat geschrieben:auf diesem foto ist nicht ersichtlich, ob der ball mit ganzem umfang hinter der linie ist!

gestern im txt gesehen:

milan siegte 1:0
juve siegte 1:0
inter spielte unetschieden!

in italien wirst du auch ohne king-cafe-membercard wettmillionär (oder muss man für ein 1:0-siegtip von milan/juve noch nachschiessen?)
Das fötteli isch genau vo dem Momänt wo dr Ball am Bode berüert, im Färnseh isches meh als klar... sogar dr Moggi hetts zuegeh!
[/CENTER]

shabba
Erfahrener Benutzer

...

Beitrag von shabba »

...ich chas leider nit anderscht sage..aber die juve goht mr so hart ufd eier...nit scho gnueg dasi immer wider gool bechöme wo keini sin, oder wens den emol eins git, isches plötzlich doch keins..blabla bla..u. wiso wird gäged juve sit öbe 1halb joor nie me ufe penatli punkt zeigt...hmmmm, ui. dr mogi isch worschinlich dr gröschti flachwixer wo dä club het...juve merda oléééé

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

und was willsch mit däm fred sage??

isch mir scho klar....alles erstunke und erlooge..die Meischtertitel!!

gsehsch...wärsch journalischt, wärsch genau dr gliich wie die dunde!!

was söll dä scheiss. Fehlentscheid gitts ämel....s'isch nid immer für Juve..leider gsehts so us...!!

denn sölle si doch d'moviola ufs fäld näh...meinsch es änderet sich öppis??

ok...s'gool wird geh, denn macht juve halt 2. wo isch s'problem??

sicherlich isch jUve für dich ä roots tuech, wie dr Mladen.

wenner besser wär, würde mir ihn chaufe...(dir z'lieb...!)

lo de scheiss doch eifach...

grüsse
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

shabba hat geschrieben:...ich chas leider nit anderscht sage..aber die juve goht mr so hart ufd eier...nit scho gnueg dasi immer wider gool bechöme wo keini sin, oder wens den emol eins git, isches plötzlich doch keins..blabla bla..u. wiso wird gäged juve sit öbe 1halb joor nie me ufe penatli punkt zeigt...hmmmm, ui. dr mogi isch worschinlich dr gröschti flachwixer wo dä club het...juve merda oléééé
bisches sone geile siech!!

lueg uf di Avatar....
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

l'antimilan hat geschrieben:und was willsch mit däm fred sage??

isch mir scho klar....alles erstunke und erlooge..die Meischtertitel!!

gsehsch...wärsch journalischt, wärsch genau dr gliich wie die dunde!!

was söll dä scheiss. Fehlentscheid gitts ämel....s'isch nid immer für Juve..leider gsehts so us...!!

denn sölle si doch d'moviola ufs fäld näh...meinsch es änderet sich öppis??

ok...s'gool wird geh, denn macht juve halt 2. wo isch s'problem??

sicherlich isch jUve für dich ä roots tuech, wie dr Mladen.

wenner besser wär, würde mir ihn chaufe...(dir z'lieb...!)

lo de scheiss doch eifach...

grüsse
N^ämmemer numme die letschte 2 Spiel... wievill pkt. hätt Juve mit korräkti Entscheid ka?

Gege Roma
1 Goal mit guet 1m Abseits
1 Goal uff penalty wo 1. dr Pass in Abseits gse isch und 2 dr Foul usserhalb
bim Schlussresultat vo 2-1 für Juve macht das e 0-1

Gege Chievo e wärs e 1-1 gse.

also hätt Juve in de letschte 2 Mätch 1 pkt. miesse mache stattdesse hänn sie 6 gmacht als 5 z'vill, macht doch öbbis uss würd i sage oder? Und das numme mit de letschte 2 Mätch...

Klar es isch nid gseit dass die Spiel eso ussgange wäre wenn dr Schiri richtig entschiede hätt... hättr geschtr das Goal geh hätt Juve villicht 3 Goals gmacht, aber villicht hätte sie no 2 kassiert, das kame nie sage... es schloht ammene kleine Team au uff d'Moral wenn me weiss dass me 3 goals mache muess demit eine zelltu2026

Fählentscheid hetts imemr geh und wirdu2019s au immer wider geh aber bi Juve simmer langsam im bi 2-3 krassi Fählentscheid zugunschte vo Juve Pro Match... s'isch langsam scho zum kotze, dr ital. Fuessball isch scho nümm das wonder vor 10, 15 Johr gse isch, denn kunnt no das drzue... guet Nacht!
[/CENTER]

Keano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keano »

habs heute auf RAIDUE gesehen. der ball ging 2 mal an die latte :D

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Keano hat geschrieben:habs heute auf RAIDUE gesehen. der ball ging 2 mal an die latte :D
Das isch näbesach... wichtig isch dassr 1 mol im Goal gange isch!
[/CENTER]

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

@rotopetric

sorry, aber weisch s'übel heisst nid Juve oder wär au immer...

s'übel heisst Gäld, Gier, Macht...

friener isch en Penalty nid so vill wärt gsih wie hütte!

zu däm isch dr fuessball cho!

wie hätsch reagiert, wenns im FCB passiert wäri??

hör mir bitte uf mit däm klischöö...juve hett alles kauft!

juve hett genau wie die andere, alli mittel iigsetzt um erfolgrich z'sih.
sehr wahrschiinlich setze si erfolgricheri mittel ih...wer weiss.

aber immer alles uf die schiine setze, dass alles erloge, geklaut und was alles isch..findi bitz billig!

wos gäld regiert, stinggts eifach...das söttsch au du wüsse!
gobbo

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Keano hat geschrieben:habs heute auf RAIDUE gesehen. der ball ging 2 mal an die latte :D
danke, wenigstens einer, der's kapiert hat!! ;)
gobbo

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

rotoloso hat geschrieben:Das isch näbesach... wichtig isch dassr 1 mol im Goal gange isch!
ischer jo nid, süscht hätts gol geh...oder ;)
gobbo

raveheart
Benutzer

Beitrag von raveheart »

bi dem thema fallt mir e buech i, weiss aber nüm wies heisst.
es got um e dütsche wo e süditalienische club e saison lang begleitet und dört völlig tiefi iblick in d mannschaft und region het und sich so richtig iläbt. ändi saison isch er sehr entdüscht, wos im letschte spil vo dr saison nur ums geld got und alles abgmacht isch.
kennt das buech öper?

Keano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keano »

rotoloso hat geschrieben:Das isch näbesach... wichtig isch dassr 1 mol im Goal gange isch!
habe nicht gesagt, ob der ball im tor war oder nicht ;)

darum jetzt: ja, es hätte ein tor sein müssen.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

raveheart hat geschrieben:bi dem thema fallt mir e buech i, weiss aber nüm wies heisst.
es got um e dütsche wo e süditalienische club e saison lang begleitet und dört völlig tiefi iblick in d mannschaft und region het und sich so richtig iläbt. ändi saison isch er sehr entdüscht, wos im letschte spil vo dr saison nur ums geld got und alles abgmacht isch.
kennt das buech öper?
Näi aber die Macheschafte sinn für Lütt wo die ital. Meischterschaft verfolge nütt neus... leider...
[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

l'antimilan hat geschrieben: sehr wahrschiinlich setze si erfolgricheri mittel ih...wer weiss.
Ebbe jo, gesches dämfall au ii...

Sag du mir obs gerächt isch, jetzt wo me definitiv hett könne nochewiise dass Juve sini spieler mit Absicht dopt hett, dassme eifach numme dr Mannschaftsarzt suspendiert, hejo dä hett das jo sicher us eigeinitiative gmacht und für sis eigene interässe oder? :rolleyes: ... das isch jo e MEEGA strof für Juve... hättme Lecce oder Brescia numme d'helfti könne nochewiise hättme dene grad e Buess vo 500 Mio. Euro plus zwangsabstieg in dr Serie D verurteilt...
[/CENTER]

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Irgendwie kann ich mich auch nicht gegen den Eindruck erwehren, dass gewisse Mannschaften in ihren Ligen bevorzugt werden. Spontan fallen mir Juve, Bayern, Real oder früher auch GC ein. Dass dies allerdings rein subjektiven Ursprungs ist, kann ich nicht ausschliessen...
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

also sorry, ich han sälber gschuttet...und au uns isch empfohle worde Creatin z'näh, erholsch di besser, bisch leischtigsfähiger und isch kei doping...al die sache, (wenn die wüsste, s'goht nüd über ä guete Wisse... ;) ) mich hetts aber nie interessiert, s'hett mi mistrauisch gmacht. Wenn di Körper so ne strapaze ushaltet, denn brusch jo das zügs nid. Ich han eifach zu grosse respäggt kah vo däm zügs!

in dene Ligene, wie Italie, Spanie, Aengland ect. wirsch du ständig vo Aerzt beobachtet, analysiert, usgwärtet ect. Es goht um villi villi pinke pinke.

wenni dr del piero vorem unfall und nachem unfall vergliich...sorry..gseht jede..
oder dr vialli...wonner nach sim mittelfuessbruch ufgange isch wie en bodybuilder...oder dr Ronaldo..sicherlich..lang verletzt...villi medizinas..luegen ahh...übergwichtig...

wött drmit nur sage....alli versueche sache, alli hänn schissdrägg am stägge..gwüssi meh, gwüssi weniger...

meinsch nid, z.B. Milanlab.....was wird dört ächtsch laboriert? Fuessschweissgruch annere Basilicum-Stude??

und denn chömme d'spieler sälber, die wo wänn ganz obe sih...!! meinsch, die wüsse vo nüd??

mich kotzts nur ahh, dass wenn Juve drinne verwicklet isch..immer ä grosses Tam Tam gmacht wird.

Isch mir au klar, 50 % vo de Tifosis hasse Juve....
gobbo

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Lou C. Fire hat geschrieben:Irgendwie kann ich mich auch nicht gegen den Eindruck erwehren, dass gewisse Mannschaften in ihren Ligen bevorzugt werden. Spontan fallen mir Juve, Bayern, Real oder früher auch GC ein. Dass dies allerdings rein subjektiven Ursprungs ist, kann ich nicht ausschliessen...
möchte dich nur daran erinnern, dass beim MeisterschaftsFinale Perugia - Juve nach der 1. Halbzeit praktisch 1 Stunde nicht gespielt wurde und dann auf grund der öffentlichen Ordnung das Spiel weitergespielt wurde, auf einem Feld, dass eher einer riiisen Pfütze glich, als einem regulären Spielfeld. Juve verlor gegen Perugia (auf diesem Terrain klar bevorteilt...). Das Spiel in Rom war bereits zu Ende...und dort gings nicht um 3 Punkte...es ging um den Titel. Juve nahm die Niederlage hin, gratulierte Lazio..und fertig. keine Polemik nix.

aber sicherlich kann eine Bervorzugung in Betracht gezogen werden...und auch die muss man sich verdienen...wie das Glück..... ;)
gobbo

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

l'antimilan hat geschrieben:möchte dich nur daran erinnern, dass beim MeisterschaftsFinale Perugia - Juve nach der 1. Halbzeit praktisch 1 Stunde nicht gespielt wurde und dann auf grund der öffentlichen Ordnung das Spiel weitergespielt wurde, auf einem Feld, dass eher einer riiisen Pfütze glich, als einem regulären Spielfeld. Juve verlor gegen Perugia (auf diesem Terrain klar bevorteilt...). Das Spiel in Rom war bereits zu Ende...und dort gings nicht um 3 Punkte...es ging um den Titel. Juve nahm die Niederlage hin, gratulierte Lazio..und fertig. keine Polemik nix.

aber sicherlich kann eine Bervorzugung in Betracht gezogen werden...und auch die muss man sich verdienen...wie das Glück..... ]

Ja manchmal tut man halt was, damit es nicht ganz sooooooo auffällig wird... :eek: :p

ansonsten kann ich mich nur selbst zitieren (eigentlich beunruhigend, dass ich mich nun schon selbst zitiere... :o )
Lou C. Fire hat geschrieben:Dass dies allerdings rein subjektiven Ursprungs ist, kann ich nicht ausschliessen...
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

I weiss vo Spieler vo NatiA und NatiB in dr CH dass meischtens in dr Pause e "Vitamnisprützi" kunnt, d'Spieler wärde nid gfroggt es kunnt eifach und fertig... ob wirklich Vitamine dinne sin... bötsch. Wenn das in dr CH passiert was meinsch was nid alles in ITA lauft... aber wenn me scho mol e Verein hett könne verwütsche und alles nochewiise, wieso wirdr nid bestroft?
[/CENTER]

Newstyle
Neuer Benutzer

Beitrag von Newstyle »

@rabeheart
Du meinst das Buch von Joe MacGinniss "Das Wunder von Castel di Sangro". Ein Amerikaner begleitet einen kleinen Provinzverein der es bis in die Serie B schafft. Als der Ligaerhalt vor dem letzten Spieltag erreicht ist, wird die letzte Partie absichtlich verloren, worauf der Ami sehr entäuscht dem Verein den Rücken kehrt.
Klasse Buch für Calcio-Fans!

alduccio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alduccio »

Bin ich trurig das mir wieder gwunne hänn.......

....ich bi so trurig das i nit ha chönne schlofe die Nacht.......

.....aber sobald ich an dene Deppe dänk wo sich an Juve ärgere....

....bini wieder gueter Stimmig.....hihihihihih......

..als ob sich jetzt öppis ändere tuet......

JUVE FOREVER amici di nessuno !!!

Hahahahahahah.....

São Paulino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von São Paulino »

Viva la Juve!!! :cool:

De Name "rotopetric" ha ich vorhär no nie gseh, ich übernimm aber gärn. ;)
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

alduccio hat geschrieben:Bin ich trurig das mir wieder gwunne hänn.......

....ich bi so trurig das i nit ha chönne schlofe die Nacht.......

.....aber sobald ich an dene Deppe dänk wo sich an Juve ärgere....

....bini wieder gueter Stimmig.....hihihihihih......

..als ob sich jetzt öppis ändere tuet......

JUVE FOREVER amici di nessuno !!!

Hahahahahahah.....
Kai Wunder "amici di nessuno" wär wott scho mit e Club z'tue ha wo immene Land wo vo Fuessball läbt, Fuessball vergiftet und abtötet... Usser die eigene Fans, und die wo halt uff d'Frog "Bisch au Fuessballfan" nütt besser wüsse als eifach "Hä? Fuessball??? Ah... hejo klar, Juvenuts!" :rolleyes:
[/CENTER]

alduccio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alduccio »

rotoloso hat geschrieben:Kai Wunder "amici di nessuno" wär wott scho mit e Club z'tue ha wo immene Land wo vo Fuessball läbt, Fuessball vergiftet und abtötet... Usser die eigene Fans, und die wo halt uff d'Frog "Bisch au Fuessballfan" nütt besser wüsse als eifach "Hä? Fuessball??? Ah... hejo klar, Juvenuts!" :rolleyes:
Hahahahahah....Hihihihihihih...

ich mues an euch eifach lache.......

...ärgert euch nur witer.........Hahahahahah....

Antworten