eine freundin ist vom 8.9-22.9 in istranbul und würd sich gern ein spielanschaun..wenn ich den spielplan richtig versteh spielt lediglich am vierzehnten galatasaray...stimmt´s? und wie kommt sie an tickkets.
besten dank für die hilfe
bitte um hilfe zum türkischen fussball
bitte um hilfe zum türkischen fussball
Karten sind des Teufels ABC
Büyüksehir - BB Ankaraspor
Galatasaray - Antalyaspor
Gaziantepspor - MKE Ankaragücü
Gençlerbirligi SK - Eskisehirspor
Hacettepe - Fenerbahçe SK
Kayserispor - Kocaelispor
Konyaspor - Denizlispor
Sivasspor - Bursaspor
Trabzonspor - Besiktas
Das ist der Spielplan vom 14.9.2008 . Die fettgedruckten Mannschaften stammen aus Istanbul.
Und an Tickets wird man wohl bei dem jeweiligen Stadion kommen.
Konyaspor - Denizlispor
Sivasspor - Bursaspor
Trabzonspor - Besiktas
Das ist der Spielplan vom 14.9.2008 . Die fettgedruckten Mannschaften stammen aus Istanbul.
danke dir schon mal..aber bei weiteren auskünften wär ich dann vorallem froh drum zu wissen, ob ma trickets schon vorher irgendwie bekommtMay-Z hat geschrieben:Büyüksehir - BB Ankaraspor
Konyaspor - Denizlispor
Sivasspor - Bursaspor
Trabzonspor - Besiktas
Galatasaray spielt gege Antalya. Tickets kriegsch bi biletix.com , aber für das spiel kriegsch au no vor em stadion e ticket, das wird sicher nid usverkauft si.
Biletix het au vieli verkaufsstelle in istanbul. In de grosse malls nach amerikanischem stil hets meischtens e biletix-vorverkaufsstell.
E wuche druff hän fenerbahçe und besiktas ihri heimspiel.
S'stadion vo galatasaray isch in desolatem zuestand, besiktas isch schön und fenerbahçe isch au sehr schön und modern.
Generell würd ich jedere frau abrote, in istanbul allei an e match z'goh. Und erscht recht, wenn's e usländischi frau isch, wo sich nid uskennt. Wenn sie unbedingt will go, söll sie wenigschtens nid die niedrigschti priiskategorie näh. Dört wimmelt's nur so vo psychopathe, liimschnüffler und alkis.
Als iistieg würd ich s'fenerbahçe-heimspiel empfehle.
Biletix het au vieli verkaufsstelle in istanbul. In de grosse malls nach amerikanischem stil hets meischtens e biletix-vorverkaufsstell.
S'stadion vo galatasaray isch in desolatem zuestand, besiktas isch schön und fenerbahçe isch au sehr schön und modern.
Generell würd ich jedere frau abrote, in istanbul allei an e match z'goh. Und erscht recht, wenn's e usländischi frau isch, wo sich nid uskennt. Wenn sie unbedingt will go, söll sie wenigschtens nid die niedrigschti priiskategorie näh. Dört wimmelt's nur so vo psychopathe, liimschnüffler und alkis.
danke dir mendez..die info han ich brucht. dankeMendez hat geschrieben:Galatasaray spielt gege Antalya. Tickets kriegsch bi biletix.com , aber für das spiel kriegsch au no vor em stadion e ticket, das wird sicher nid usverkauft si.