Als Neulenker in die USA
Als Neulenker in die USA
Ich werde im Sommer mit meiner Familie 2 Wochen durch die USA reisen.
Jetzt meine Fragen.
- darf man in den USA als 18-jähriger Neulenker ein Mietauto fahren ?
- Wenn ja, um wie viel wird der Mietpreis teurer ?
- Empfehlungen ? Tipps ?
Jetzt meine Fragen.
- darf man in den USA als 18-jähriger Neulenker ein Mietauto fahren ?
- Wenn ja, um wie viel wird der Mietpreis teurer ?
- Empfehlungen ? Tipps ?
- schnauz
- Erfahrener Benutzer
geh mal zum acs, du benötigst auf jedenfall einen internationalen fahrausweis.
der acs kann dir sowas austellen und auch die restlichen fragen beantworten.
http://www.acsbs.ch/ch-de/sektionen/basel/index.asp
ACS Reisen Basel AG
http://www.acs.ch
Birsigstrasse 4
CH-4054 Basel
+41 61 272 39 33
.
ACS Reisen Basel AG
Birsigstrasse 4
CH-4054 Basel
+41 61 272 39 33
.
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !
als dr FCB und schwizer Geld !
- chickens**t
- Benutzer
Arcanis hat geschrieben:Ich werde im Sommer mit meiner Familie 2 Wochen durch die USA reisen.
Jetzt meine Fragen.
- darf man in den USA als 18-jähriger Neulenker ein Mietauto fahren ? Ja, darfst du, allerdings...
- Wenn ja, um wie viel wird der Mietpreis teurer ? Seeeeeeeehhhr Viel!!! Besonders die Versicherungen...
- Empfehlungen ? Tipps ? Infos findest du auf den Seiten der Autovermieter...
Internationale Fahrausweis??schnauz hat geschrieben:geh mal zum acs, du benötigst auf jedenfall einen internationalen fahrausweis.
ACS Reisen Basel AG
Birsigstrasse 4
CH-4054 Basel
+41 61 272 39 33
.
Das isch doch au scho ewigs här wo me das no gmacht het

Vergiss dr int. fahruswies, aber dr alti blaui Lappe würd ich def. durch Kredidkarteformat ersetzt.
Für alli grosse Autovermieter muesch über 25 si, es loht sich aber nomol zfroge, suscht versechs es mit eme lokale.
Am eifachschte reglisch alles vo dr CH us, Reisebüro oder wenns Flugticket übers Internet hesch, dört (z. B. ebookers). In de Staate werde sie dir aber versueche neui Versicherige azdreie, losch eifach dFinger (klär aber in dr CH genau ab was deckt isch, Amerika ka tüür si, wenn me unterversichert isch!!)
Für alli grosse Autovermieter muesch über 25 si, es loht sich aber nomol zfroge, suscht versechs es mit eme lokale.
Am eifachschte reglisch alles vo dr CH us, Reisebüro oder wenns Flugticket übers Internet hesch, dört (z. B. ebookers). In de Staate werde sie dir aber versueche neui Versicherige azdreie, losch eifach dFinger (klär aber in dr CH genau ab was deckt isch, Amerika ka tüür si, wenn me unterversichert isch!!)
© by SAS
- dutsh_shulz
- Erfahrener Benutzer
di internationali fahruswies muesch zwingend ha. anschunste chas passiere, dass du kei auto miete chasch bzw. du dörfsch es nit fahre.
du muesch au immer die pass debi ha und nit id. id wird nit anerkennt in de staate bzw. zum teil wird er nur anerkennt in de grossstädt und au dört ziemlich bescheide. aber do du eh no kei alkohol dörfsch trinke (ufjedefall bi de amis), isch das jo eh nit so schlimm ;-) aber de tipp chasch jo an dini eltere wieder geh. do me in jedem alter die pass zeige muess zum bewiese, dass me gnueg alt isch zum alkohol trinke
di internationali fahruswies muesch zwingend ha. anschunste chas passiere, dass du kei auto miete chasch bzw. du dörfsch es nit fahre.
du muesch au immer die pass debi ha und nit id. id wird nit anerkennt in de staate bzw. zum teil wird er nur anerkennt in de grossstädt und au dört ziemlich bescheide. aber do du eh no kei alkohol dörfsch trinke (ufjedefall bi de amis), isch das jo eh nit so schlimm ;-) aber de tipp chasch jo an dini eltere wieder geh. do me in jedem alter die pass zeige muess zum bewiese, dass me gnueg alt isch zum alkohol trinke
B A S E L eine Nation
Das mittem Pass chani bestätige. Wo mir in New York gseh sind und in e Bar mit Security hän welle go, hän sie uns au nochem Pass gfrogt...mi damaligi Fründin (damals 36J.) het denn schön blöd gluegt und gmeint, das sig denn e tolls Kompliment, obwohl wie unter 21 will si au nümm usgseh...dutsh_shulz hat geschrieben:bi grad in de staate gseh

Und mittem Int. Fahruswies ischs scho e so, au in Australie bruchsch dä no. Nur in Europa brucht me dä nümm.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- dutsh_shulz
- Erfahrener Benutzer
in NY chunsch no eher dure mit de ID, wobi ebe au nit überal.Sharky hat geschrieben:Das mittem Pass chani bestätige. Wo mir in New York gseh sind und in e Bar mit Security hän welle go, hän sie uns au nochem Pass gfrogt...mi damaligi Fründin (damals 36J.) het denn schön blöd gluegt und gmeint, das sig denn e tolls Kompliment, obwohl wie unter 21 will si au nümm usgseh...
Und mittem Int. Fahruswies ischs scho e so, au in Australie bruchsch dä no. Nur in Europa brucht me dä nümm.
finds eifach scho extrem, we die kontrollene sind. aber anschienend mache sie eim grad die lade dicht, wenn me eine verwütscht, wo zu jung für alk isch
B A S E L eine Nation
Ha scho viermoll Auto gmietet dääne. S'erschte moll bini unter 25 gsi, und DOLLAR(rentacar.com) hett KAI Zueschlag kennt fyr Neulängger!!! Wenn Du nid uff dr Zueschlag achtisch, kunnsch am beschte mit Alamo wägg.....
Wenn Du dr blaui Lappe ersetzt hesch dur dr ney Usswiis, bruchsch dr Internationali NID!
Wenn Du dr blaui Lappe ersetzt hesch dur dr ney Usswiis, bruchsch dr Internationali NID!
Nein darfst du nicht.
Das Mindestalter für einen Mietwagen ist 21 und man muss bereits seid 3 Jahren im Besitz des Führerscheins sein. Vllt. variiert das von Staat zu Staat (oder von Anbieter zu Anbieter), aber in Californien, Texas, Massachusetts, New York,Ohio, Florida, Michigan und Maine ist es so..Frag doch Soriak der weiss evt. noch mehr.
Das Mindestalter für einen Mietwagen ist 21 und man muss bereits seid 3 Jahren im Besitz des Führerscheins sein. Vllt. variiert das von Staat zu Staat (oder von Anbieter zu Anbieter), aber in Californien, Texas, Massachusetts, New York,Ohio, Florida, Michigan und Maine ist es so..Frag doch Soriak der weiss evt. noch mehr.
-
- Erfahrener Benutzer
b)
b)
c)USA:
MINDESTALTER
Einundzwanzig (21) Jahre, es sei denn, die Gesetze des jeweiligen Bundesstaates bestimmen es anders.
ALTERBESCHRÄNKUNGEN
Im Staat New York beträgt das Mindestalter achtzehn (18) Jahre und für Mieter und zugelassene Fahrer im Alter von achtzehn bis einschließlich vierundzwanzig Jahre (18 – 24) fällt anstelle der Gebühr für Minderjährige eine Versicherungsdeckungsgebühr von $49,37 pro Tag an.
GEBÜHR FÜR MINDERJÄHRIGE
In allen Staaten fällt eine Gebühr für Minderjährige von fünfundzwanzig Dollar ($25) pro Tag und pro Fahrer für Mieter und zusätzliche Fahrer im Alter von einundzwanzig bis vierundzwanzig Jahren (21-24) an
Mieter und Fahrer müssen mindestens 21 Jahre alt und im Besitz einer für das Fahrzeug geltenden gültigen Fahrerlaubnis sein sowie über eine mindestens 12 - monatige Fahrpraxis verfügen.
Love is like Graffiti on a train meaning love isn't easy to explain