glaubet nit an gaischter...

Diskussionen rund um den FCB.
Magoo
Erfahrener Benutzer

glaubet nit an gaischter...

Beitrag von Magoo »

i glaub mr mien an gaischter glaube, wenn mr mit derä mannschaft wänn maischter wärde...

skandal... scheisse hoch 10... chööne froh si hän mr nur bellinzona im cupfinal gha...

ohni streller lauft nüt...

ei stürmer?? was lauft gross... mr spiele däheim...

ps: UND MR DÖRF AU D'MANNSCHAFT USSPFIFFE.... MR SIN NIT IM KINDERCHOR...

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Die 2. HZ isch hüt echt himmeltrurig gsi. Wie die vorme Abstiegskandidat dähei ind Hose mache, das isch ächt nümm normal.

Ich has jetzt scho oft gläse do und mir das hüt au während em Match überleggt: Sie wän würklich nit Meister werde. Sunscht hätte sie kämpft. Aber kämpft het hüt nur Sion.

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Dr Gross het alles uf die erscht Halbzyt gsetzt. Er hätt dr Streller au erscht in
dr zweite Hälfti chöne bringe. Hinterher isch me immer schlauer, aber hüt hätte
mir ihn in dr zweite Hälfte meh brucht.

Aber mol ehrlich, mit dene Chance in dr erschte Hälfti hätt me chöne 2-4 Goal
mache...
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Agent Orange
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Agent Orange »

Mit diesem Katastrophen- Fussball Meister werden? Der FCB hat in diesem Jahr eine Stunde Fussball Gespielt!!! 45 Minuten gegen GC und 15 Minuten im Cupfinal! Man braucht sich nicht mehr zu wundern, wenn 3000! verkaufte!!! Plätze leer bleiben. :mad:
Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Moment, die erste Halbzeit war heute auch nicht schlecht, zumindest 30 Minuten
kannst du noch dazugeben. :p

Der Rest: zum Vergessen.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Firefrog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Firefrog »

andreas hat geschrieben:Moment, die erste Halbzeit war heute auch nicht schlecht, zumindest 30 Minuten
kannst du noch dazugeben. :p

Der Rest: zum Vergessen.
HÖÖÖÖ???? Wele Match hesch Du gseh? :eek:

Wenn öppis no einigermasse mit Fuessball ztue gha het, denn die 6. Minute. Dr räscht isch e willkürlichs Gekicke vonere überzahlte, unkreative, antifussballerische und wild zämmgewürflete Truppe gsi.

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BS-Supporter »

Firefrog hat geschrieben:HÖÖÖÖ???? Wele Match hesch Du gseh? :eek:

Wenn öppis no einigermasse mit Fuessball ztue gha het, denn die 6. Minute. Dr räscht isch e willkürlichs Gekicke vonere überzahlte, unkreative, antifussballerische und wild zämmgewürflete Truppe gsi.
Me cha immer alles no schlimmer und schlächter mache. Erscht Halbzit isch ok gsi, die zweit eifach schlächt.

wyli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von wyli »

i weiss, bi kai vill-schryyber, aber jetzt platzt mer denn au emool dr kraage... i ka bald nümm zueluege wie do müehsam dr ball umme gschoobe wird, kei kreativs elemänt und wenn emool e pass in tiefi kunnt, no stoot dört e neandertaler, wo weder ball ka anä no e stehende ball eso trifft, dass er in richtig gool fliegt....

i fordere wieder emoll offensiv fuessball, 2 stürmer und e handvoll härz zum Risiko, e Goal z'schiesse....

vorwärts und nid taktisch's geplänkel und am schluss de schriris und SFV d'schuld gä.

Das wo mer do aluege isch nie und nimmer CH-Maischter würdig und dermit isch dr Vizetitel nid mee als verdient.
Just do it! :D

König 1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von König 1893 »

Me chönnt schoh fascht meine, d spieler spiele gege dr Trainer, damit dä für nächscht saison dr huet muess näh
Mi Härz isch rot blau

Franco Costanzo 2006 - 2011

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Zum Glück sin die Wuche grad 2 Spil. Den duurt mini Wuet nur drei Täg statt
siebe. (hoffentlig :D )

Firefrog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Firefrog »

BS-Supporter hat geschrieben:Me cha immer alles no schlimmer und schlächter mache. Erscht Halbzit isch ok gsi, die zweit eifach schlächt.
also wenn die erscht halbzyt ok gsi isch, denn frog ich mich definitiv, was für asprüch mir händ. wenn s ziel isch, im mittelfäld vo dr gurkeligä z schutte, denn isch sie villicht ok gsi. wenn mr wänd meischter wärde, het das gar nüt mit fuessball z tue gha ....

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Die erscht Halbzyt hemmer 1:0 gwunne, also nüt vo Mittelmass. Zuedem mit biz
Effizient wäre no paar Goal drinne gsy. D Effizient het gfehlt, und in dr 2. Halbzyt
ke Mumm meh. Irgendöppis stimmt do nid. :p

unit_bs
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unit_bs »

andreas hat geschrieben:Die erscht Halbzyt hemmer 1:0 gwunne, also nüt vo Mittelmass. Zuedem mit biz
Effizient wäre no paar Goal drinne gsy. D Effizient het gfehlt, und in dr 2. Halbzyt
ke Mumm meh. Irgendöppis stimmt do nid. :p
blabla... sion hätt genau so guet au könne ei bis zwei gool mache, usglichenes spiel gseh. und das längt halt nid. wieso kamme nit mol 3:0 spiele zur pause und s spiel scho entscheide? jedes heimspiel genau dr glich scheiss! es isch zum kotze!!!

das ischs jetzt gseh minersits. nimm keini dh's etc. meh mit und singe isch verbii. jetzt scho tusigi chance gäh, aber nüt änderet sich. ********** sölle mol zämme spiele!!!

schweinerei sowas

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Was war das für eine Sportart? Ich hüte meine Zunge das Wort "Fussball" auszusprechen wenn ich an diesen Match denke...

Gut, insgesamt 20 Minuten hat man Fussball gespielt... Plötzlich aber aufgehört, FUSSBALL zu spielen....
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

ScHaTt
Erfahrener Benutzer
Beitrag von ScHaTt »

Luigi hat geschrieben:Die 2. HZ isch hüt echt himmeltrurig gsi. Wie die vorme Abstiegskandidat dähei ind Hose mache, das isch ächt nümm normal.

Ich has jetzt scho oft gläse do und mir das hüt au während em Match überleggt: Sie wän würklich nit Meister werde. Sunscht hätte sie kämpft. Aber kämpft het hüt nur Sion.
sion hat keine schlechte mannschaft - meiner meinung nach unterschätzten viele in diesem forum den kader, war immer immerhin 3. der letzten saison und schlug ein gala (okay nach diesen sieg lieffs bis bigon wieder an bord kamm einfach nur noch mässig bzw. schlecht)

dazu hatte basel in den letzten spielen zuhause glück gg sion - heute hatten man das glück das man nicht verloren hat [...]

Rotblau
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rotblau »

Der FCB spielt seit Beginn der Rückrunde wie eine durchschnittliche NLA-Mannschat, die viel Aufwand betreibt, um Punkt für Punkt zu ergattern. Den Titel habe ich schon längst abgeschrieben. Nur eine YB-Krise könnte noch Hoffnungen aufkeimen lassen.

Die Modefans werden dem FCB bald den Rücken kehren.

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

ich gib uf!!!!!!!!!!!

wird zwar an dmätch go aber ohni erwartige ane sieg!!!! :mad:

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

Rotblau hat geschrieben:Der FCB spielt seit Beginn der Rückrunde wie eine durchschnittliche NLA-Mannschat, die viel Aufwand betreibt, um Punkt für Punkt zu ergattern. Den Titel habe ich schon längst abgeschrieben. Nur eine YB-Krise könnte noch Hoffnungen aufkeimen lassen.

YB hat die Krise. Ja, wat denn nun ?
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)

Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Firefrog hat geschrieben:HÖÖÖÖ???? Wele Match hesch Du gseh? :eek:
dr gliich wie ich und tausig anderi offebar

Die erst halbzit isch nid schlächt gsi, leider het me z wenig drus gmacht, bzw nach em 1-0 wider druck wäg gno statt s 2-0 z sueche wie mrs friener gmacht hätte...

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

NaSrI hat geschrieben:ich gib uf!!!!!!!!!!!

wird zwar an dmätch go aber ohni erwartige ane sieg!!!! :mad:
lustige Einstellung

Stanislaw
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stanislaw »

und mir wärde jo trotzdäm meister....
Frog di dure!

Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit

Lucy in the Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lucy in the Sky »

Die letzen beiden Saisons hätten wir es sowas von verdient gehabt, Meister zu werden (und praktisch sind wir das letzte Saison ja auch geworden, aber das ist ein anderes Thema) und schafften es nicht.

Mit den Leistungen dieser Saison (und vor allem dieses Jahres) haben wir es eigentlich nicht wirklich verdient.

Vielleicht ist das ein gutes Omen...
Mother Mary come to me
Cause I am a wicked child
I have sinned and I am so confused and
I am a wicked child
I am a wicked child

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

panda hat geschrieben:nach em 1-0 wider druck wäg gno statt s 2-0 z sueche
Das isch das wo mi am meischte ufregt.
Vor allem wenn mr weiss, dass mr praktisch bi jedem Spiel mind. 1 Goal kassiere...

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BS-Supporter »

unit_bs hat geschrieben:blabla... sion hätt genau so guet au könne ei bis zwei gool mache, usglichenes spiel gseh. und das längt halt nid. wieso kamme nit mol 3:0 spiele zur pause und s spiel scho entscheide? jedes heimspiel genau dr glich scheiss! es isch zum kotze!!!

das ischs jetzt gseh minersits. nimm keini dh's etc. meh mit und singe isch verbii. jetzt scho tusigi chance gäh, aber nüt änderet sich. ********** sölle mol zämme spiele!!!

schweinerei sowas
Gang ins Bett go schloofe. Morn gseht d'Wält wider biz andersch us.

Im übrige: Bi au Total entüscht, total fruschtriert. Aber wäg däm nüm singe???? Was machsch denn wemmer mol nüm ume Titel spile sondern ume 5te Platz? Au die zite wärde mol wider ko...

P.S. *Mir stööhn imme hinter dir, FC BASEL*... *Wemmer au emol verliere, macht i das kei ranze weh*.....

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

Lucy in the Sky hat geschrieben:Die letzen beiden Saisons hätten wir es sowas von verdient gehabt, Meister zu werden (und praktisch sind wir das letzte Saison ja auch geworden, aber das ist ein anderes Thema) und schafften es nicht.

Mit den Leistungen dieser Saison (und vor allem dieses Jahres) haben wir es eigentlich nicht wirklich verdient.

Vielleicht ist das ein gutes Omen...
:rolleyes: :rolleyes:

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Magoo hat geschrieben: ps: UND MR DÖRF AU D'MANNSCHAFT USSPFIFFE.... MR SIN NIT IM KINDERCHOR...
dörf mer, jä.. aber ned afangs pause wenn de fcb en durchus gueti halbziit gspielt hed..
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

dasto hat geschrieben:dörf mer, jä.. aber ned afangs pause wenn de fcb en durchus gueti halbziit gspielt hed..
die Pfiffe galten meines Erachtens zur Pause dem Schiedsrichter, am Schluss natürlich dann der Mannschaft

Lucy in the Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lucy in the Sky »

NaSrI hat geschrieben: :rolleyes: :rolleyes:
Kennst du das Prinzip "Die Hoffnung stirbt zuletzt"? Das kommt nun endgültig zur Anwendung.

Wenn andere unverdient Meister werden, wieso nicht auch wir?
Mother Mary come to me
Cause I am a wicked child
I have sinned and I am so confused and
I am a wicked child
I am a wicked child

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

panda hat geschrieben:die Pfiffe galten meines Erachtens zur Pause dem Schiedsrichter, am Schluss natürlich dann der Mannschaft
es gab (mind. im d) einige die gegen fcbspieler pfiffen..
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

ootb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ootb »

Rotblau hat geschrieben:Der FCB spielt seit Beginn der Rückrunde wie eine durchschnittliche NLA-Mannschat, die viel Aufwand betreibt, um Punkt für Punkt zu ergattern. Den Titel habe ich schon längst abgeschrieben. Nur eine YB-Krise könnte noch Hoffnungen aufkeimen lassen.

Aber auch die finanzieren den FCB mit. Hat man ja an der GV wieder gesehen.
Let's Go FC Basel

Antworten