Hilfe: Kann kein Programm mehr öffnen

Der Rest...
Antworten
Karte
Neuer Benutzer

Hilfe: Kann kein Programm mehr öffnen

Beitrag von Karte »

Ha mir hüte dr neui Windows Live Messenger abeglade bzw. e Update gmacht!

Wenn ich jetzt will dr Winamp, Firefox oder irgendöbis öffne got immer automatisch dr Messenger uf.

Deinstalliere ka ich ihn au nit will wenn ich in d Softwarelischte (ha WinXP) will got öbe leider au dr Messenger uf.

S einzig wo got isch dr Outlook Express. Dr Internet Explorer ka ich eigentlich au nit öffne, gang jetzt halt eifach immer in die Eigene Datei und due dört in d adressliste d Links ifiege! Hoff mir ka öber hälfe....

Merci

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Wo hesch du dä abeglade? Sicherlich nid bi microsoft.com

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

osx
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

seth hat geschrieben:osx
STFU!

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Eckfahne hat geschrieben:Wo hesch du dä abeglade? Sicherlich nid bi microsoft.com
microwoft.ru :D

Karte
Neuer Benutzer

Beitrag von Karte »

Eckfahne hat geschrieben:Wo hesch du dä abeglade? Sicherlich nid bi microsoft.com
doch doch! ha jo dr Windows Live Messenger scho immer ka! Jetzt isch eifach ko das i e Update soll mache und scho ischs Problem do

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Karte hat geschrieben:doch doch! ha jo dr Windows Live Messenger scho immer ka! Jetzt isch eifach ko das i e Update soll mache und scho ischs Problem do
Verlangte der Update auch deine Kreditkartennummer und die PIN ?

Bild

Zu deinem Problem : http://windowsxp.mvps.org/exefile.htm

Antworten