Macbook ab 1199.- bei Interdiscount - wo ist der haken?
Macbook ab 1199.- bei Interdiscount - wo ist der haken?
sonst sind die doch teurer?
sogar mit studentenrabatt?
oder sind da im günstigsten Angebot nur wenig Ram etc?
das Angebot gibts im eKatalog auf Seite 23:
http://www.interdiscount.ch/interdiscount/__HYBRIS__/page/prospekt_xxl/detail.jsf
http://www.interdiscount.ch/interdiscount/__HYBRIS__/page/prospekt_xxl/detail.jsf
Sind nur 1.83 Ghz..Tom Jones hat geschrieben:sonst sind die doch teurer?
Vergleiche mal bei Toppreise.ch da gibts für 50fr mehr 1GB Ram
Der 2 GHz bei digitec.ch http://www.digitec.ch/ProdukteDetails2. ... kel=138237
für 1141.-
für 1141.-
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
du zeigst hier den mac mini, tom jones redet vom macbook.soulwind hat geschrieben:Vergleiche mal bei Toppreise.ch da gibts für 50fr mehr 1GB Ram
für 1141.-
der mac mini kostet bei ID 799.--. die angebote sind definitiv günstig (auch der iMac für 1299.--)
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
ich würd das thema gern nomoll ufneh.
ich kenn mi zwar mitem mac betriebsystem us aber ha kei ahnig vode hardware selber. ich ha glese das me nit sött e mac im mediamartkt, interdiscount etc kaufe sondern lieber zumene fächhändler.
jetzt ischs so dass es dört eifach mega tüür isch und ichmr sone mac nit könnt leiste, im interdiscount hets aber das agebot für 1100 stutz.
darum mini frog an alli mac kenner:
- was isch dr nochteil wenni das modell im interdiscount kauf?
- ischs vode hardware her in ordinig , sprich längt 1 gb ram und de prozessor für normali office und multimedia awendig?
- würd öpper generell nit empfehle de notebook kaufe, und wenn us welli gründ?
thx vielmol für euri hilf bzw hilfrichi posts
gruess ilmister
ich kenn mi zwar mitem mac betriebsystem us aber ha kei ahnig vode hardware selber. ich ha glese das me nit sött e mac im mediamartkt, interdiscount etc kaufe sondern lieber zumene fächhändler.
jetzt ischs so dass es dört eifach mega tüür isch und ichmr sone mac nit könnt leiste, im interdiscount hets aber das agebot für 1100 stutz.
darum mini frog an alli mac kenner:
- was isch dr nochteil wenni das modell im interdiscount kauf?
- ischs vode hardware her in ordinig , sprich längt 1 gb ram und de prozessor für normali office und multimedia awendig?
- würd öpper generell nit empfehle de notebook kaufe, und wenn us welli gründ?
thx vielmol für euri hilf bzw hilfrichi posts
gruess ilmister
no al calcio moderno!
apple het erscht kürzlig s neue imac modäll vorgstellt.
alt: ghüs uss plastik, wiss
neu: ghüs uss alu, silbrig
s neue design isch ähnlig wie s alte. dr bildschirm isch flacher, grösser und vom usseh wieder e sensation. natürlig hän sich au prozässor, ram etc. wyterentwigglet.
bi däm interdiscount aagebot handlet sich s ume alte imac (plastik). d hardware isch sehr ok, s git mitlerwyle eifach no bessers.
pass uff, bim interdiscount aagebot handlet sichs um e trigg. du zahlsch erscht ändi januar 2008 mit fascht 12% jooreszins. denn koschtet die kischte au fascht 1400 frangge.
allgemein würd ich e mac bimene spezialischt kaufe. das v.a. denn praktisch, wenn du drugger, scanner, kamera und sunschtige schniggschnagg bruuchsch. mac isch meischtens, aber nid immer kompatibel. d profis wüsse genau, was goot. zuedäm isch dr service (au reparature) sicher besser.
als lehrer, schieler, studi griegsch prozänt. ich empfiehl ingeno data an dr gieterstrooss oder bim barfi.
alt: ghüs uss plastik, wiss
neu: ghüs uss alu, silbrig
s neue design isch ähnlig wie s alte. dr bildschirm isch flacher, grösser und vom usseh wieder e sensation. natürlig hän sich au prozässor, ram etc. wyterentwigglet.
bi däm interdiscount aagebot handlet sich s ume alte imac (plastik). d hardware isch sehr ok, s git mitlerwyle eifach no bessers.
pass uff, bim interdiscount aagebot handlet sichs um e trigg. du zahlsch erscht ändi januar 2008 mit fascht 12% jooreszins. denn koschtet die kischte au fascht 1400 frangge.
allgemein würd ich e mac bimene spezialischt kaufe. das v.a. denn praktisch, wenn du drugger, scanner, kamera und sunschtige schniggschnagg bruuchsch. mac isch meischtens, aber nid immer kompatibel. d profis wüsse genau, was goot. zuedäm isch dr service (au reparature) sicher besser.
als lehrer, schieler, studi griegsch prozänt. ich empfiehl ingeno data an dr gieterstrooss oder bim barfi.
messi vielmoll, ha das mitem 2008 erst jetzt gseh wo dus gseit hesch, i ha denkt das isch eifach e agebot wo sie hend das erst 2008 zahle dörfsch, aber do muesch jo und mit dem zins lohnt sichs ufjedefall nit.
jo i kenn scho par studis aber ich glaub nit dassi e mac für 1400 (högstens) bekumm. oder irr ich mi?
gruess ilmister
jo i kenn scho par studis aber ich glaub nit dassi e mac für 1400 (högstens) bekumm. oder irr ich mi?
gruess ilmister
no al calcio moderno!
neu griegsch wohrschinlig kei mac für 1400. occasion griegsch sone ding aber scho. kennsch öbber, wo an dr uni schafft? d uni het vieli macs und die (occasion) verkaufe si immer wieder.
für neui computer giltet d http://www.apple.ch homepage als referänz. d computer sin in de läde (ingeno data) unwäsentlig tüürer / billiger. drfür hesch im lade dr service.
check au emol http://www.heinigerag.ch uss. die pimpe d macs normalerwys mit ram, harddisc etc. isch günschtiger als ingeno. drfür hesch kei berotig (online shop). und wenn öbbis kaputt isch, denn isch dr ingeno service fründliger wenn du dr compi bi ihne kauft hesch.
studi rabatt gits uff alli macs. dä rabatt kunnt nid vom lade, sondern vo mac.
für neui computer giltet d http://www.apple.ch homepage als referänz. d computer sin in de läde (ingeno data) unwäsentlig tüürer / billiger. drfür hesch im lade dr service.
check au emol http://www.heinigerag.ch uss. die pimpe d macs normalerwys mit ram, harddisc etc. isch günschtiger als ingeno. drfür hesch kei berotig (online shop). und wenn öbbis kaputt isch, denn isch dr ingeno service fründliger wenn du dr compi bi ihne kauft hesch.
studi rabatt gits uff alli macs. dä rabatt kunnt nid vom lade, sondern vo mac.
denn gits no dä http://www.terraworld.ch
War doch 1199.- ?wembley hat geschrieben:nyc hat geschrieben:pass uff, bim interdiscount aagebot handlet sichs um e trigg. du zahlsch erscht ändi januar 2008 mit fascht 12% jooreszins. denn koschtet die kischte au fascht 1400 frangge.
Dann macht der Zins bis Ende Januar knapp 60.- aus , also etwa 1260 und nicht 1400

- Sergei Derkach
- Erfahrener Benutzer
Das ist das bald anlaufende Angebot (17.9.-7.10.) von "Neptun" der ETHZ (nutzbar auch für Studenten der Uni Basel).Tom Jones hat geschrieben:Also diese Studentenangebote sind nicht unbedingt viel günstiger :-(
Auf apple.ch gibts noch einen iPod gratis dazu und viel teurer als bei den Studi Angeboten wirds nicht...
Bundle 1*: MacBook white 13.3" (Bildschirm: Glossy)
* Prozessor: Intel Core 2 Duo
* Takt: 2.0GHz
* HD: 80GB Serial ATA / 5400 RPM
* RAM: 1GB (2 x 512MB)
* Display: 13.3" - 1280 x 800
* Graphik: Intel GMA 950, 64MB
* Laufwerk: Combo (DVD-ROM/CD-RW)
* Betriebssystem: Mac OS X Tiger v10.4.8
* Neptun Preis: CHF 1'429.- inkl. 3 Jahre Garantie°, MWST. und Lieferung
Die Garantieverlängerung alleine kostet regulär 399 CHF....
- Sergei Derkach
- Erfahrener Benutzer
Hier das vergleichbare Angebot von Dell:Kawa hat geschrieben:400 Stutz nur für Garantieverlängerig ?
Lässt klar darauf schliessen, dass Mac's ziemlich oft kaputt gehen ....
3 Jahre XPS-Premium-Hardware-Support für Privatanwender (inkl. Game-Support und Support vor Ort) plus CHF 479.00
In der Apple Garantie sind auch Support-Leistungen inbegriffen
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
aber hallo das isch jo e fudi mac!Sergei Derkach hat geschrieben:Das ist das bald anlaufende Angebot (17.9.-7.10.) von "Neptun" der ETHZ (nutzbar auch für Studenten der Uni Basel).
Die Garantieverlängerung alleine kostet regulär 399 CHF....

- 13.3 zoll bildschirm]80GB festplatte; und wo sölle mini DVD's und MP3 ane?
- 1GB Ram; länget vermutlich knapp zum system aständig z laufe z lo
- 64MB für e Grafikkarte; das kas jo nit würklig sy....

Kämpfe Basel
- Sergei Derkach
- Erfahrener Benutzer
Für Dich das komplette Angebot....Gone to Mac hat geschrieben: also sorry, das produkt würd ich nie im läbe kaufe... sonene apple han i jo scho vor 3 joor ka![]()
Komplette Spezifikation auf der Apple Website unter »»
Bundle 2*: MacBook white 13.3" (Bildschirm: Glossy)
* Takt: 2.16 GHz
* HD: 160GB Serial ATA / 5400 RPM°
* RAM: 2GB (2 x 1GB)°
* Laufwerk: SuperDrive (DVD+R DL/DVD±RW/CD-RW)
* Neptun Preis: CHF 1'929.- inkl. 3 Jahre Garantie°, MWST. und Lieferung
Bundle 3*: MacBook black 13.3" (Bildschirm: Glossy)
* Takt: 2.16GHz
* HD: 160GB Serial ATA / 5400 RPM
* RAM: 2GB (2 x 1GB)°
* Neptun Preis: CHF 2'049.- inkl. 3 Jahre Garantie°, MWST. und Lieferung
Bundle 4*: MacBook Pro 15.4" (Bildschirm: Matt)
* Takt: 2.2 GHz
* HD: 160GB Serial ATA / 5400 RPM°
* RAM: 2GB (2 x 1GB)
* Display: 15.4" - 1440 x 900
* Graphik: NVIDIA GeForce 8600M GT, 128MB
* Neptun Preis: CHF 2'549.- inkl. 3 Jahre Garantie°, MWST. und Lieferung
Bundle 5*: MacBook Pro 15.4" (Bildschirm: Matt)
* Takt: 2.4 GHz
* HD: 160GB Serial ATA / 5400RPM
* RAM: 2GB (2 x 1GB)
* Display: 15.4" - 1440 x 900
* Graphik: NVIDIA GeForce 8600M GT, 256MB
* Neptun Preis: CHF 2'999.- inkl. 3 Jahre Garantie°, MWST. und Lieferung
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
Kleiner Unterschied ob sie dir vor Ort ein neues MB reinknallen oder ob du >= eine Woche ohne Laptop bist.Sergei Derkach hat geschrieben:Hier das vergleichbare Angebot von Dell:
3 Jahre XPS-Premium-Hardware-Support für Privatanwender (inkl. Game-Support und Support vor Ort) plus CHF 479.00
Teusche ich mich oder waren die Neptun MACs früher deutlich günstiger? Janu, wirds halt wohl wieder ein HP
- chickens**t
- Benutzer
Au wenns fascht nit kasch glaube, aber au das teil lauft wunderschön. Chasch sogar über parallels Windows Vista laufe lo und ufem OSX no Photoshop CS3... Uf mim Macbook Pro laufts aber halt doch no bitzli besserGone to Mac hat geschrieben:aber hallo das isch jo e fudi mac!![]()
also sorry, das produkt würd ich nie im läbe kaufe... sonene apple han i jo scho vor 3 joor ka
- 13.3 zoll bildschirm]80GB festplatte; und wo sölle mini DVD's und MP3 ane?
- 1GB Ram; länget vermutlich knapp zum system aständig z laufe z lo
- 64MB für e Grafikkarte; das kas jo nit würklig sy....
![]()

- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
i sag jo au nit, dass das produkt für das priis scheisse sig, aber find eifach, dass apple dütlich besseri produkt het, au wenn de halt mehr drfür zahlsch... und find immer no dass me kai notebook mit emene 13.3 zöller kauft, do machsch dr d auge kaputt und schlimmste isch immer no d grafikkarte, wenn de chli aspruchsvolli grafikawändige hesch 

Kämpfe Basel
- chickens**t
- Benutzer
Als ZweitBetriebssystem via Parallels oder Bootcamp schon. Ich brauch das aber nur für den Microsoft Flight Simulator, sonst benütze ich das Windows nie. Für alles andere ist OSx viel angenehmer, weils einfach immer funktioniert und man nie probleme hat...ultio hat geschrieben:Eignen sich die Macs auch für die Windows Betriebssysteme?
- Sergei Derkach
- Erfahrener Benutzer
Ich will mich nicht in die Diskussion über Sinn und Unsinn eines Windows-Einsatzes auf Macs begeben. Ich bin schlicht und einfach darauf angewiesen, da die neuste Version (mit einigen für mich notwendigen Paketen) von SPSS nicht auf Mac's läuft (und ich bin seit 20 Jahren Mac-User und kein Switcher).... Für mich reicht die Perfomance von SPSS unter Parallel Desktops. Wenn Du Dir aber die "native" Leistung von Windows auf Bootcamp im Vergleich zu Stanard Windows-Laptops anschauen willst, geh doch mal auf diese Seite:ultio hat geschrieben:Eignen sich die Macs auch für die Windows Betriebssysteme?
http://reviews.cnet.com/4531-10921_7-6484737.html
Ist zwar nicht mehr ganz aktuell, da Macbook Pros heute schellere Hardware haben (natürlich sind auch PC-Laptops heute schneller) und für Bootcamp bessere Grafiktreiber (neben anderen Hardwaretreibern) geschrieben wurden, aber ein grobes Bild kannst Du Dir machen...
Neuere Benchmarks wird's wohl beim Erscheinungsdatum des finalen Bootcamps - integriert in Mac OS 10.5 - geben.