dr DD wird dert si erschts spiel bim FCB mache ...

Via Aesch-Oepfelsee kho!stargate hat geschrieben:nur als INFO:
Ufem Wäg zum Sportplatz Gigersloch hets im Fall e schissigi Baustell.
Für die wo mit em Auto gönd, empfiehl ich früehzitytg z'cho.
Sisch jede Tag nämlig e riese Getto durch Dornach dure...
Odr Münkestei-Arlesheim-Oberdornach ]SCD I - FC Basel I, Dienstag, 11.09.07, 19h00Agent Orange hat geschrieben:Via Aesch-Oepfelsee kho!
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh,nur no 1 MAL schlafe den gilts,hoffentli chömemer miteme knappe Sieg use, aber ich ha da mini zwifel,bi uf jedefall am Swie-auTARTPibe d'oro hat geschrieben:Übere Gämpe, do laufts. Hardcore Offroad![]()
![]()
Basler Dybli hat geschrieben:Fahrt dr Bus glich trotz dr Bauschtell? Freu mi scho, ändli wieder mol günschdig in e Stadion inezko, obwohl nur die erscht HZ e Gnuss wird syy, so wie ych Teschtspiel kenn..
Kei Angst, du kasch dr 66 und 67 neh (67 goht biz schneller),Basler Dybli hat geschrieben:Fahrt dr Bus glich trotz dr Bauschtell? Freu mi scho, ändli wieder mol günschdig in e Stadion inezko, obwohl nur die erscht HZ e Gnuss wird syy, so wie ych Teschtspiel kenn..
Uf was für Droge bisch du denn?MPH2001 hat geschrieben:yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh,nur no 1 MAL schlafe den gilts,hoffentli chömemer miteme knappe Sieg use, aber ich ha da mini zwifel,bi uf jedefall am Swie-auTART
ich schiss uf spiel gege WC ähm GC oder Luzern und so,morn gilts wer nüd chunt isch selber SCHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLD
jetzt isch RUUUUUUUUUUUEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHH
g
n
8
münggestei > arlese > (gradus nit richtig dornach) arlese-dorf > richtig goetheanum (am dom verbi) alles gradus, oder rechts richtig bezirks spitel (und du bisch scho in oberdornach) !stargate hat geschrieben:nur als INFO:
Ufem Wäg zum Sportplatz Gigersloch hets im Fall e schissigi Baustell.
Für die wo mit em Auto gönd, empfiehl ich früehzitytg z'cho.
Sisch jede Tag nämlig e riese Getto durch Dornach dure...
Isch dr Derdiyok im Ufgebot vom FCB? Ha gmeint är isch no mit dr u21 vo dr Schwizer Nati unterwägs...bulldogu2122 hat geschrieben:dr FCB-trainer muess uff folgendi nati/spieler verzichte...
Streller, Huggel, Majstorovic, Caicedo, Frei, Morganella und Burgmeier...
und
dr Ba isch immer no verletzt und dr Carignano isch scho wieder verletzt...
im goal isch dr Crayton...
Im gleichen post steht aber auch das frei nicht spielen wird. anscheinend haben wir beide nicht genau gelesenandreas hat geschrieben:3 Posts vorher steht, dass Morganelle nicht im Aufgebot ist!![]()
U21 hat erst wieder im Oktober ein Spiel, sollte also schon wieder zurück sein.geforce hat geschrieben:Isch dr Derdiyok im Ufgebot vom FCB? Ha gmeint är isch no mit dr u21 vo dr Schwizer Nati unterwägs...