Bullen Hurensöhne
- PinguAufGras
- Neuer Benutzer
Bullen Hurensöhne
Also das sin scho gueti wixxers!
308 stutz buess, für e joint baue!
BULLEN HURENSöHNE
und wär meint är muess si verteidige grad au!
und es isch mr schiss egal wenn do inne eine isch!
die huere wixxer wänn numme uf ihri quote cho!
DIR SIND SCHLIMMER ALS NUTTE! bi dene bechunt me wenigschtens no öppis fürs Gäld.
was mached dir überhaupt mit däm gäld? brucheds wohl für e psychiater wo euch hilft euer minderbemitelts ego ufzbaue!
uf jede fall hän dr an mir nüd verdient. gang in d stadt und lueg dass i das gäld wieder usehol ^^
Nomol zur errinerig: BULLE IHR HUERESöHN!!!!
Bulle wänn jo eh numme ihre minischwanz kompenisere!
308 stutz buess, für e joint baue!
BULLEN HURENSöHNE
und wär meint är muess si verteidige grad au!
und es isch mr schiss egal wenn do inne eine isch!
DIR SIND SCHLIMMER ALS NUTTE! bi dene bechunt me wenigschtens no öppis fürs Gäld.
was mached dir überhaupt mit däm gäld? brucheds wohl für e psychiater wo euch hilft euer minderbemitelts ego ufzbaue!
uf jede fall hän dr an mir nüd verdient. gang in d stadt und lueg dass i das gäld wieder usehol ^^

He who dies with the most toys is still dead
CHF 308.- ?!?!?!!?!?!
Hoff für dä vieli Stutz hesch se no chli beleidigt kah?!?! Ka jo nitt sy nur für e Jointli?!?!?
Hoff für dä vieli Stutz hesch se no chli beleidigt kah?!?! Ka jo nitt sy nur für e Jointli?!?!?

(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
- PinguAufGras
- Neuer Benutzer
alte i ha grad e bronchitis und cha(sött) dorum nid chille ^^
308 für nüd i bi sogar no nätt und kooperativ gsi!
e kolleg vu mir isch im argau mit 40 gramm gras dri gloffe und het numme 200 zahlt!
und die gröschti frächheit! uf em grichtsbeschluss stoht "wegen mehrfachem konsums"......
glaubsch dra! i ha ei joint baut gha!
zuedäm hän si minere meinig verfahrensfehler gmacht!
i ha miese unterschribe, dass si mini ussage richtig ufgnoh hän. die hän si mir aber gar nie zeigt!!!!!!!!
die sin dängg eifach iversüchtig gsi, dass i studänt bi und si numme so buesseverteilmongos!¨¨
SOOOO HUERESöhn!!!!!!!
@snatch: wie cha me e färnmäldealag missbruche?
ha eher an iisatz vu irgendwelche farbe etc. dänggt.... mol s rothus grien ummole...
e kolleg vu mir isch im argau mit 40 gramm gras dri gloffe und het numme 200 zahlt!
und die gröschti frächheit! uf em grichtsbeschluss stoht "wegen mehrfachem konsums"......
i ha miese unterschribe, dass si mini ussage richtig ufgnoh hän. die hän si mir aber gar nie zeigt!!!!!!!!
die sin dängg eifach iversüchtig gsi, dass i studänt bi und si numme so buesseverteilmongos!¨¨
SOOOO HUERESöhn!!!!!!!
ha eher an iisatz vu irgendwelche farbe etc. dänggt.... mol s rothus grien ummole...

Auszug aus dem Betäubungsmittelgesetz, das von einem frei gewählten parlament eines souveränen Staates verabschiedet wurde:
Art. 191
1. Wer unbefugt alkaloidhaltige Pflanzen oder Hanfkraut zur Gewinnung von Betäubungsmitteln anbaut,
wer unbefugt Betäubungsmittel herstellt, auszieht, umwandelt oder verarbeitet,
wer sie unbefugt lagert, versendet, befördert, einführt, ausführt oder durchführt,
wer sie unbefugt anbietet, verteilt, verkauft, vermittelt, verschafft, verordnet, in Verkehr bringt oder abgibt,
wer sie unbefugt besitzt, aufbewahrt, kauft oder sonst wie erlangt,
wer hiezu Anstalten trifft,
wer den unerlaubten Verkehr mit Betäubungsmitteln finanziert oder seine Finanzierung vermittelt,
wer öffentlich zum Betäubungsmittelkonsum auffordert oder öffentlich Gelegenheit zum Erwerb oder Konsum von Betäubungsmitteln bekannt gibt,
wird, wenn er die Tat vorsätzlich begeht, mit Freiheitsstrafe bis zu drei Jahren oder Geldstrafe bestraft. In schweren Fällen ist die Strafe Freiheitsstrafe nicht unter einem Jahr, womit eine Geldstrafe verbunden werden kann.
----------------------
es steht Dir frei, auf politischem Wege oder mittels Voksabstimmung dieses Gesetz zu ändern, das von den Bullen zwangsläufig angewendet werden muss, und zwar zwingend. Du hast ein Offizialdelikt begangen.
Ich zahle ja schon fast soviel, nur weil ich auf der fahrt zum Uhrencup auf der autobahn am falschen ort aufs Gaspedal gestiegen bin.
Art. 191
1. Wer unbefugt alkaloidhaltige Pflanzen oder Hanfkraut zur Gewinnung von Betäubungsmitteln anbaut,
wer unbefugt Betäubungsmittel herstellt, auszieht, umwandelt oder verarbeitet,
wer sie unbefugt lagert, versendet, befördert, einführt, ausführt oder durchführt,
wer sie unbefugt anbietet, verteilt, verkauft, vermittelt, verschafft, verordnet, in Verkehr bringt oder abgibt,
wer sie unbefugt besitzt, aufbewahrt, kauft oder sonst wie erlangt,
wer hiezu Anstalten trifft,
wer den unerlaubten Verkehr mit Betäubungsmitteln finanziert oder seine Finanzierung vermittelt,
wer öffentlich zum Betäubungsmittelkonsum auffordert oder öffentlich Gelegenheit zum Erwerb oder Konsum von Betäubungsmitteln bekannt gibt,
wird, wenn er die Tat vorsätzlich begeht, mit Freiheitsstrafe bis zu drei Jahren oder Geldstrafe bestraft. In schweren Fällen ist die Strafe Freiheitsstrafe nicht unter einem Jahr, womit eine Geldstrafe verbunden werden kann.
----------------------
es steht Dir frei, auf politischem Wege oder mittels Voksabstimmung dieses Gesetz zu ändern, das von den Bullen zwangsläufig angewendet werden muss, und zwar zwingend. Du hast ein Offizialdelikt begangen.
Ich zahle ja schon fast soviel, nur weil ich auf der fahrt zum Uhrencup auf der autobahn am falschen ort aufs Gaspedal gestiegen bin.

---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
Probiers lieber gar nitt, es wird tüür.....PinguAufGras hat geschrieben: @snatch: wie cha me e färnmäldealag missbruche?
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
- PinguAufGras
- Neuer Benutzer
was söll dä scheiss do gos beteubigsmittelgsetz go zitiere.
chasch di grad bi däm scheiss bullepack amälde, wells zeigt, dass de überhaupt nüd schnallsch vu dr realität!
das gsetz sötti dr drogehandel kontrolliere und nid dr ändawänder kriminalisiere!
sunscht chönne si grad vor d drogeabgabestell fahre und all die junkies ipacke!
voll unnötig das go poste. das het scho mol irgend so e clown postet wo i mi drüber ufgreggt ha!
was het den die ganzi aktion vu de bulle brocht?
si hän 308 stutz ignoh.
drfür hän si aber bi eme normale bürger d istellig vu "aha e bull" zue "aha e bull, gib mr mol e stei" gänderet.
wie söll öpper an e rächtsstaat glaube, wenn vor jedem asylanteheim e mercedes stoht und ich wird, well i friedlich neume sitz und eins bau uf e bulleposchte gschleppt!
wenn si meine, si heibe mir öppis bibrocht denn tüsche si sich. i kiff sit dr rs (jäwohl wäge däm scheiss staat han i erscht agfange) und wird wäg dere buess ischer nid uffhöre.
aber wie scho adütet han i für mi jetzt s gfühl, dass i e guethabe bi de bulle ha. und das nütz i us... i figg alli bullechäre ab wo i in zuekunft seh!
und zuedäm ghits e unterschied zwüsche DEVIANZ und DISSENS!!!!!
wäg em nid läse... was weiss ich den. bi jo no nie bi de bulle gsi!
chasch di grad bi däm scheiss bullepack amälde, wells zeigt, dass de überhaupt nüd schnallsch vu dr realität!
das gsetz sötti dr drogehandel kontrolliere und nid dr ändawänder kriminalisiere!
voll unnötig das go poste. das het scho mol irgend so e clown postet wo i mi drüber ufgreggt ha!
si hän 308 stutz ignoh.
drfür hän si aber bi eme normale bürger d istellig vu "aha e bull" zue "aha e bull, gib mr mol e stei" gänderet.
wie söll öpper an e rächtsstaat glaube, wenn vor jedem asylanteheim e mercedes stoht und ich wird, well i friedlich neume sitz und eins bau uf e bulleposchte gschleppt!
wenn si meine, si heibe mir öppis bibrocht denn tüsche si sich. i kiff sit dr rs (jäwohl wäge däm scheiss staat han i erscht agfange) und wird wäg dere buess ischer nid uffhöre.
aber wie scho adütet han i für mi jetzt s gfühl, dass i e guethabe bi de bulle ha. und das nütz i us... i figg alli bullechäre ab wo i in zuekunft seh!

- Black Squad
- Erfahrener Benutzer
Im Aargau gits villicht Mängerabatt?PinguAufGras hat geschrieben:alte i ha grad e bronchitis und cha(sött) dorum nid chille ^^
SOOOO HUERESöhn!!!!!!!

Wenn de Zettel unterschribsch bisch jo ächt sälberschuld. Aber Stundänt halt.

- Black Squad
- Erfahrener Benutzer
Hesch gwüsst, 1 Joint isch für d'Lunge so schädlich wie 5 Zigarette. Dis Hirn bechunt glaub nümme so viel Surstoff.PinguAufGras hat geschrieben:was söll dä scheiss do gos beteubigsmittelgsetz go zitiere.
si hän 308 stutz ignoh.
Selber schuld wer sich beim Kiffen / mit Stoff erwischen lässt.
Denk daran: Wenn die Schugger so dumm sind wie du meinst, dann schnappen sie auch immer nur die Dummen
Denk daran: Wenn die Schugger so dumm sind wie du meinst, dann schnappen sie auch immer nur die Dummen

Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
Ich gebs ja zu. ich wollte mit dem Zitieren des erwähnten Artikels etwas sticheln. Wer den Schaden hat braucht für den Spott nicht zu sorgen.
Ich würde die Kohle rüberschieben, und das nächste mal etwas diskreter mein Böngli bauen. Denn auch für einen Schugger gilt: Was er nicht weiss, macht ihn nicht heiss.
Take it easy.

Ich würde die Kohle rüberschieben, und das nächste mal etwas diskreter mein Böngli bauen. Denn auch für einen Schugger gilt: Was er nicht weiss, macht ihn nicht heiss.
Take it easy.
---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
Ich stimm dr 100% zue! Das sin wirklich hueresöhn! e riese fickerei! aber öppis muesi halt scho sage: e ussag unterschribe, wo du sälber nid duregläse hesch, isch eifach BEHINDERET! si MIEN der die zeige au wenn si öppis anders behaupte! glaub das nit!PinguAufGras hat geschrieben: und die gröschti frächheit! uf em grichtsbeschluss stoht "wegen mehrfachem konsums"......
und wäge "mehrfachem konsum"-->schomol verwütscht worde??
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
was machst du für ein Theater? Ich kiffe selber und das es nun mal verboten ist wissen wir alle. Sei froh haben wir hier so milde Gesetze was das angeht.
Wenn du dich unrecht behandelt fühlst, hör auf mit den weichen Drogen so hast du auch ganz bestimmt keine Probleme mit den Bullen.
Wenn du dich unrecht behandelt fühlst, hör auf mit den weichen Drogen so hast du auch ganz bestimmt keine Probleme mit den Bullen.
Abstinenzler sind Leute, die niemals entdecken, was sie versäumen.
-
- Benutzer
Noch em Gsetz isch nid nur dr Handel, sondern explizit au dr Konsum vo Marihuana etc. stroofbar. De kasch das Gsetz falsch finde, aber solangs giltet, miens d Schugger au awände. De hesch d'Wahl, dich an die gältende Gsetz z'halte (au wenn se scheisse findsch) oder dich nid verwütsche z'loo...PinguAufGras hat geschrieben:was söll dä scheiss do gos beteubigsmittelgsetz go zitiere.
Und dangg dr Buess isch dr Staat jetzt es bizzeli riicher und du es bizzeli ärmer und schläuer. Und in Zuekunft kiffsch villicht nymmi, duesch di ans Gsetz halte oder ebbe: losch di nymmi verwütsche

Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
Ach war das vor 20 Jahren schön...da haben die Bullen nur gesagt: Könnt ihr das nicht zuhause machen? Macht das bitte weg... Oder versteckt euch ein bisschen besser....
Nix von Busse....höchstens ID zeigen.

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

- PinguAufGras
- Neuer Benutzer
du machsch öbbis verbottes und wirsch drfür bestrooft... problem wo?
ebbe DEVIANZ und DISSENS! aber es sin jo nid alli studänte gäll ^^
Hesch gwüsst, 1 Joint isch für d'Lunge so schädlich wie 5 Zigarette. Dis Hirn bechunt glaub nümme so viel Surstoff.
also eigentlig jo wie 10 zigarette. aber me cha jo au e zigifilter ibaue... und den isch scho nümm ganz so schlimm. vu wäge s hirn bechunt kei surstoff... das stimmt ^^ aber wenn me e IQ vum einstein het, den cha me e paar joint rauche bevor me so doof isch wie die wo do meine si mien d bulle rächtfertige...
bezog sich nicht auf die dummheit als solche, sondern auf die dummheit abzuwägen, wann isch ein einsatz lohnt und wann nicht. in der schweiz kiffen sicher 30 prozent der bevölkerung (in der RS waren es 80%). mehr als heroin abhängig sind! aber die wurden entkriminalisiert!
das ist eine persönliche entscheidung wie alkohol trinken oder zigaretten racuhen (beides entkriminalisierte drogen!!!!! die übrigens weitaus mehr tote fordern => wer dagegen was sagt, der ist ein vollidiot oder bei der svp!)
ebbe DEVIANZ und DISSENS! aber es sin jo nid alli studänte gäll ^^
Hesch gwüsst, 1 Joint isch für d'Lunge so schädlich wie 5 Zigarette. Dis Hirn bechunt glaub nümme so viel Surstoff.
also eigentlig jo wie 10 zigarette. aber me cha jo au e zigifilter ibaue... und den isch scho nümm ganz so schlimm. vu wäge s hirn bechunt kei surstoff... das stimmt ^^ aber wenn me e IQ vum einstein het, den cha me e paar joint rauche bevor me so doof isch wie die wo do meine si mien d bulle rächtfertige...
bezog sich nicht auf die dummheit als solche, sondern auf die dummheit abzuwägen, wann isch ein einsatz lohnt und wann nicht. in der schweiz kiffen sicher 30 prozent der bevölkerung (in der RS waren es 80%). mehr als heroin abhängig sind! aber die wurden entkriminalisiert!
das ist eine persönliche entscheidung wie alkohol trinken oder zigaretten racuhen (beides entkriminalisierte drogen!!!!! die übrigens weitaus mehr tote fordern => wer dagegen was sagt, der ist ein vollidiot oder bei der svp!)

Tja...wo er Recht hat...hat er Recht.... Gibs Ihnen!!!PinguAufGras hat geschrieben:Also das sin scho gueti wixxers!
BULLEN HURENSöHNE
DIR SIND SCHLIMMER ALS NUTTE!
- Tolkien
- Erfahrener Benutzer
Die quasi-Legalität (mit besserem Jugendschutz als heute!) vor einigen Jahren hat doch gezeigt, dass es auch anders geht. Es kann auch bei bestehenden Gesetzten ein zweites Auge zugedrückt werden... Als hätten diese armen armen Schugger keine andere WahlDe kasch das Gsetz falsch finde, aber solangs giltet, miens d Schugger au awände.

Behindert ist das Bullenpack sowieso, wenn es nichts besseres zu tun hat, als Jointbauer und Fernmeldeanlage-missbraucher zu büssen oder Autofahrer zu beleidigen. Labern was von wegen Überarbeitung und haben Zeit für solchen Müll. Übrigens ist die Fernmeldeanlagensache nicht teuer, wenn man das Ganze weit genug zieht (Richturd), oder?
[CENTER]Fortuna lächelt - doch sie mag
nur ungern voll beglücken:
Schenkt sie uns einen Sommertag,
schenkt sie uns auch Mücken.
- Wilhelm Busch
Wenn das Spiel vorbei ist, kommen König und Bauer in dieselbe Schachtel zurück. [/CENTER]
nur ungern voll beglücken:
Schenkt sie uns einen Sommertag,
schenkt sie uns auch Mücken.
- Wilhelm Busch
Wenn das Spiel vorbei ist, kommen König und Bauer in dieselbe Schachtel zurück. [/CENTER]
Es kommt halt auch immer auf den Bullen an. Ich vermute mal, dass es ein junger welcher frisch von der Polizeischule kam, war. Mit so einem hatte ich auch mal ein Problem wegen Kiffen, aber der Depp hat nich mal geschnallt, dass ich kurz vorher noch ca. 50g in 5er Bollen ins Gebüsch geworfen habe...
Die älteren Bullen sind viel toleranter was kiffen angeht.
Die älteren Bullen sind viel toleranter was kiffen angeht.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)

- PinguAufGras
- Neuer Benutzer