Söll ich jetzt scho heim go oder no blibe
- nasebär
- Benutzer
Söll ich jetzt scho heim go oder no blibe
jungs ich bi mega mied, well mir öbe no vom wuecheänd öbe 10 stund schlof fähle.
jetzt mini frog söll ich scho heim go, ich würd denne öbe 5 stund minus mache, oder söll ich die zyt no im büro umme höggle.
ich will die schweri enttscheidig ebbe nid sälber übernäh...
jetzt mini frog söll ich scho heim go, ich würd denne öbe 5 stund minus mache, oder söll ich die zyt no im büro umme höggle.
Kein Alkohol ist auch keine Lösung
blieb bis öper chunnt und seit söttsch hei go und bechunsch keini minus std.nasebär hat geschrieben:jungs ich bi mega mied, well mir öbe no vom wuecheänd öbe 10 stund schlof fähle.
[CENTER][SIGPIC][/SIGPIC][/CENTER]
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer
hüült nit und stand di maa!nasebär hat geschrieben:jo öhm ich weiss nid am frytig uf samschtig nur 4 stund gschlofe und vo samschtig uf sunntig nur 1.5 stund gschlofe, man alde ich bi no jung ich bruch dä schlof däng no....
[CENTER]"jetzt wird nüm gsunge - jetzt wird do gschraue! … s'isch Zit zum bisse - dr Arsch ufrisse!"[/CENTER]
Wer Saufen und Durchmachen kann, kann auch Arbeiten gehen, wobei du ja nicht mal durchgmacht hast. Am besten hilft da der Griff zur Flasche und schon sieht die Welt wieder rosiger aus.nasebär hat geschrieben:jo öhm ich weiss nid am frytig uf samschtig nur 4 stund gschlofe und vo samschtig uf sunntig nur 1.5 stund gschlofe, man alde ich bi no jung ich bruch dä schlof däng no....
-
- Neuer Benutzer
Pfff Bürogummi gang mol im Verkauf oder so go schafe de chasch au nid eifach hei will am Weekend zwenig pennt hesch.nasebär hat geschrieben:jungs ich bi mega mied, well mir öbe no vom wuecheänd öbe 10 stund schlof fähle.
von Alois E. Schlafstadt - ein Motor der Degeneration
- Hans vom Hübel
- Benutzer
Heiheiei, die Jugend vo hüt vertreit schon nüt meh.... 

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Wenn du nüd drfür könntsch, dass sowenig gschlofe hesch kame jo drüber rede, aber im andere Fall: Wär A sait muess halt au B sagenasebär hat geschrieben:wie ich seh dörf meh do ihne nid si leid andere sage, jänu also bin ich jetzt still und probier z'schaffe..
Ps: dangge das ich e Partylöwe bi, isch geil

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- nasebär
- Benutzer
ich ha nüd defür eimol isch s'fescht aifach z'toll gsi und bim andere mol isch mir e frau zwüsche mir und mim bett gstande do han ich halt zerscht miesse mit dr frau "rede" und denne erscht ins bett go...du hesch ich ha nüd defürGoofy hat geschrieben:Wenn du nüd drfür könntsch, dass sowenig gschlofe hesch kame jo drüber rede, aber im andere Fall: Wär A sait muess halt au B sage![]()
- Black Squad
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- nasebär
- Benutzer
also öb ich mit 30ig immerno so oft uf dr gas a'zträffe bi weiss ich nonigsancho pancho hat geschrieben:Dann warte erst mal, bis du 10 Jahre älter bist... ich brauchte früher auch noch weniger Schlaf als jetzt. Bis 2 Uhr herumsaufen und am nächsten Tag arbeiten gehen klappt heute leider nicht mehr so einfach...![]()
du sagst es....sancho pancho hat geschrieben:Dann warte erst mal, bis du 10 Jahre älter bist... ich brauchte früher auch noch weniger Schlaf als jetzt. Bis 2 Uhr herumsaufen und am nächsten Tag arbeiten gehen klappt heute leider nicht mehr so einfach...![]()

Ok, mit 30ig ging es noch relativ gut, aber jetzt mit 38 geht das fast nicht mehr...zum Glück bin ich selbständig und kann so auch mal 1-2 Std. länger schlafen, wenns sein muss

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)

Wart emool no zäh Johr. Do gnaggsch aneme Absturz ebbe e Wuche.Sharky hat geschrieben:du sagst es....![]()
Ok, mit 30ig ging es noch relativ gut, aber jetzt mit 38 geht das fast nicht mehr...zum Glück bin ich selbständig und kann so auch mal 1-2 Std. länger schlafen, wenns sein muss![]()

---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!