bezoge uff d schtammschpieler uff däre position sit em izug in park.
cantaluppi: vo allne 3 s beschte antizipationsvrmöge, hervorragende dirgigänt, technisch schtark, aber mängisch e bitz lahm und übervorsichtig. zu wenig aktione gege vorne, aber das hets au nid bruucht. füerigsschpieler, wo sini mitschpieler het könne mitrisse.
huggel: schtark im ma gege ma, aber mit technische defizit und zu unbeweglich und hüftschtiif, het in entscheidende mätsch gege gueti gegner nie s heft an sich könne risse.
ba: muess nid dirigiere, macht alles elei

, extrem schnäll und wändig, hart und bissig in de zk, enorms laufpensum (trotzdäm, s duell gege gohouri isch e schämmer gsi

), mit eklatante defizit im schpielufbau, was aber völlig egal isch, denn e klub wie dr fcb bruucht als 6-er primär e zerschtörer, va international.
Derjenige, dessen Verstand durch Ideale vernebelt wird, ist nicht mehr in der Lage, über eine fundierte, objektive und neutrale Meinung zu verfügen, eine weitverbreitete Seuche innerhalb unserer Gesellschaft.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an alle, mir doch egal, wenn sich jemand an meiner erbärmlichen Berichterstattung vergreifen möchte.