M-Budget Fahrrad
- Jamiroquai
- Erfahrener Benutzer
M-Budget Fahrrad
hat jemand dieses M-Budget Fahrrad ?
Ist das etwas ?
http://www.sportxx.ch/g3.cms/s_page/150 ... 6850:20000
Ist das etwas ?
Auf gehts Espen, kämpfen und siegen !!!!!
R.I.P. ESPENMOOS
R.I.P. ESPENMOOS
-
- Erfahrener Benutzer
- Jamiroquai
- Erfahrener Benutzer
ich wett au lieber e anders. aber hey es choschtet 300 stutz. und ich halt nid 3'000 für e neus veloEl Capullo hat geschrieben:das wetti nit gratis vor d'Türe gschisse, usser y bikämt vo dr Migros e jöhrligi Millione-Entschädigung für gratis Sponsoring
Auf gehts Espen, kämpfen und siegen !!!!!
R.I.P. ESPENMOOS
R.I.P. ESPENMOOS
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Probiers mal hier: http://www.auctionz.ch/Jamiroquai hat geschrieben:ich wett au lieber e anders. aber hey es choschtet 300 stutz. und ich halt nid 3'000 für e neus velo
Günstige Bikes !!!
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
wenndes bruchsch zum ins gschäft bzw. in dr stadt umefahre ischs ok. für lengeri toure oder fürs bike würdi dr aber dringend e anders empfähle. mues jo nid 3 tonne koschte..für 800+ griegsch bsw. scott bikes wome ächt ka bruche
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
Warum nicht? Das m-Budget ein wenig übermalen/überkleben und dann sieht das ja gar nicht mal so schlecht aus
WEiss aber nicht wie die Qualität ist. Hab mir vor über 5 Jahren mein neuestes Fahrrad gekauft und damals so um die 700 DM bezahlt. ISt heute noch in einem sehr guten Zustand! Marke BULLS.

RIP SUFFBRUEDER - RIP FF
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Für 300 Hebel griegsch sicher kei bruuchbars Velo, usser, bruuchbar heissi für di, am Sunntig bim Begg ummen Egge go Gipfeli und dr Blick hole.
Wenn de eins zum bruuche wettsch unds au e biz Spass mache sott, denn muesch öbbe dausig Stutz rächne. E bruuchbars Occasion isch villicht ab 600-700 z ha.
Wenn de eins zum bruuche wettsch unds au e biz Spass mache sott, denn muesch öbbe dausig Stutz rächne. E bruuchbars Occasion isch villicht ab 600-700 z ha.
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
-
- Erfahrener Benutzer
nur hett's M-Budget Velo grob gschätzt öbbe 20 Gäng mehr (Ruggdritt nit mitzellt!swe4056 hat geschrieben:im züüghuus kriegsch e velo für 150 frangge. und dä drohtesel goht dr nie kaputt.

Edit @Jamiroquai: aigentlig stellsch die Froog e baar Daag z'spoot, am Samschtig isch in dr Muba die gröscht Schwyzer Zwairadbörse vo dr IG Velo über d'Bühni gange...
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
Hier ein unterhaltsamer Bericht:Jamiroquai hat geschrieben:hat jemand dieses M-Budget Fahrrad ?
Ist das etwas ?
http://www.chblog.ch/gwaeggi
und im K-Tipp vom 4. Mai 2005 hat das Modell Crosswave S1000 nur mit ungenügend abgeschnitten.
- Jamiroquai
- Erfahrener Benutzer
Bike?!? Mit eme M-Budget Velo? Viel Spass wenns mol chli holperig wird...
Gang mit em Fründ go bike (ich zum Spass, er bierärnscht), er hett e Velo wo ca. 3000.-- Stei koschtet hett, mins isch vom Athleticum und hett ca 700.-- Frangge koschtet und dr Unterschied spüürsch brutal.
Kaufsch Dir für am Afang e bitz e günschtigs, wo trotzdem nitt grad in alli Einzelteil usenanderkeit und wenn's Dir Spass macht kasch jo in 1-2 Johr e bessers kaufe...aber e Velo für CHF 300.-- ka nütt sy, sorry....
Gang mit em Fründ go bike (ich zum Spass, er bierärnscht), er hett e Velo wo ca. 3000.-- Stei koschtet hett, mins isch vom Athleticum und hett ca 700.-- Frangge koschtet und dr Unterschied spüürsch brutal.
Kaufsch Dir für am Afang e bitz e günschtigs, wo trotzdem nitt grad in alli Einzelteil usenanderkeit und wenn's Dir Spass macht kasch jo in 1-2 Johr e bessers kaufe...aber e Velo für CHF 300.-- ka nütt sy, sorry....
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Velo ohni Gepäckträger... bruchsches zum bike oder in dr city ummecruise? Will in dr city isch dr gepäckträger gold wärt... git immer wider s eint oder s andere zum transportiereJamiroquai hat geschrieben:hat jemand dieses M-Budget Fahrrad ?
Ist das etwas ?

-
- Erfahrener Benutzer
au scho öbbis vo Ruggsäggli ghört? e rächts Bike het wäder Schutzblääch no Gepäggträger... ha übrigens letschti e cooli Marke gseh (ohni Scheiss!): Costanzobaselll hat geschrieben:Will in dr city isch dr gepäckträger gold wärt... git immer wider s eint oder s andere zum transportiere![]()

[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
-
- Erfahrener Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
nur will du immer eso uff de wegge bisch noch em bike, muess das nit ussschliesslig am drootesel ligge..........mimpfeli hat geschrieben:Gang mit em Fründ go bike (ich zum Spass, er bierärnscht), er hett e Velo wo ca. 3000.-- Stei koschtet hett, mins isch vom Athleticum und hett ca 700.-- Frangge koschtet und dr Unterschied spüürsch brutal.

Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen