Neue Railticket-Preise
- Admin
- Erfahrener Benutzer
40/20 statt 20/10. Immer noch faire Preise, siehe PDF für Details.
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
für mich chunts eh nit druf a... (GA...) aber i finds fair, züri retour choschtet öppe 25.- mit Halbtax und ohni den 50... also doch billiger....XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:fair??? pfffffff wie pfiffli lutsche....
züri, bärn, aarau, thun.......... chunt alles billiger ohni sbb-wir-sind-so-fair-und-kulant ticket....
e wittere digge figg uf die halsabschnider und raucher-feinde!!
PETRIC RAUS
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
jääää die könne am sunntig grad mol wieder ticket-chaos erläbe....Starmaster hat geschrieben:für mich chunts eh nit druf a... (GA...) aber i finds fair, züri retour choschtet öppe 25.- mit Halbtax und ohni den 50... also doch billiger....
uf züri zahl ich 9.--, frick-züri e halbs eifach, wie 90% vo de allesfahrer unter 25 mit u-abo, halbtax und gleis 7. meischtens würd denn drzue no im zug glöst wärde, was bi witem nid immer so klappt wie sich das die herre vo dr bahn vorstelle. hänn jo glaub mol so erfahrige gsammlet... und jetz meine sie nach einere saison wo das mitm railticket wieder klappt het, sie könne prise 100% erhöhe?
e figg uf die!!!
jojo am sunntig gsehn sies denn...!!
p.s.: bern koschtet mi 15.50! wenn ich lös.............
Wo isch s Problem? Wenn di s normale Billett günschtiger chunt, denn nimm halt das. normali Billett si im Äxtrazug immer akzeptiert worde.XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:e figg uf die!!!
jojo am sunntig gsehn sies denn...!!
p.s.: bern koschtet mi 15.50! wenn ich lös.............
S Problem chönt högschtens si dass dr äxtrazug vor 19.00 wider zrugg fahrt - aber das isch au letscht halb johr nid anders ghandhabt worde
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
Also Bärn isch jedefalls für e Bsitzer vome Gleis 7 billiger mit eme normale eifache 1/2 Tax....Starmaster hat geschrieben:wennde e andere wäg findisch für 20 franke uf bärn und zrugg z fahre mit em zug... oder für 30.- uf sion...
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
- Black Squad
- Erfahrener Benutzer
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
hebs mul nur well du lohn hesch! mir ischs sicher nid z tür! i zahl das gärn zum dr fcb uswärts z gseh aber es isch schad dass si ufgschlage händ!Pibe d'oro hat geschrieben:Ich finds auch in Ordnung, schliesslich ist es immer noch günstiger als "normale" Tarife, so what? Wer jammert, soll halt zu hause bleiben![]()
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
War aber zu erwarten, dass die Preise mal aufschlagen werden. Schliesslich waren die 10.- / 20.- wirklich spottbillig im Vergleich zum Weg, den man zurück legt und der Sauerei, die veranstaltet wird...ich sag nur Sion
Zudem hat die SBB angekündigt, dass die Normaltarife aufschlagen werden, also war es logisch, dass die Preise für die Extrafahrten auch etwas angezogen werden.

Zudem hat die SBB angekündigt, dass die Normaltarife aufschlagen werden, also war es logisch, dass die Preise für die Extrafahrten auch etwas angezogen werden.
Mir sin mitem Velo doo
Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher

Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher

Nosti, gescht hesch nid eso ussgseh dass dr das nid könntisch leischte.
Oder alles nur Fassade?
Oder alles nur Fassade?

[CENTER](c) by Tuborg- alle Rechte vorbehalten. Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Netzseite.
Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieser Beitrag ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieser Beitrag ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
....okay, isch scheisse wenn sälber no kei Gäld verdiensch, aber bitte, 80 Frangge uff's Johr verteilt....rot-blau hat geschrieben:jo aber 80fr magsch merke wennd kei lohn hesch und nod schuelbank druggsch wie ich...
1x e Bierli weniger oder e Päggli Ziggi's denn hesch es au dinne...

(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
-
- Erfahrener Benutzer
Ich fuhr jeweils mit dem Extrazug, weil es da deutlich am günstigsten war. Fällt der monetäre Anreiz weg, kann ich auch mit dem normalen Zug gehen. Denken viele so wie ich, ist das wohl alles andere als im Interessen der SBB...panda hat geschrieben:Wo isch s Problem? Wenn di s normale Billett günschtiger chunt, denn nimm halt das. normali Billett si im Äxtrazug immer akzeptiert worde.
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
isch guet, dass d'sbb extrazüg zur verfiegig stellt. beträffend pryyse kame sich stryyte, isch klar.
lieber zahle mr halt jez echli mehr oder löse normaltarif, drfür fahre mr mit dä extrazüüg an d'spyyl und hän unsere fryyde im zug. würde mr durch diä ganz schwyyz mitem normal-zug fahre, hätte mr sicher au meh bulle-schweine wo uns würde begleite und somit meh problem...! (siehe rauche und so).
isch eifach wichtig, dass mr im extra-zug wyyder vermehrt uf ornig luege, dass d' sauerei sich in gränze haltet. wenn jede echli uf sys züüg luegt und dr abfall nit blind-linggs uf dr bode schmeisst, isch das eigentlich kei problem...
ciao.
lieber zahle mr halt jez echli mehr oder löse normaltarif, drfür fahre mr mit dä extrazüüg an d'spyyl und hän unsere fryyde im zug. würde mr durch diä ganz schwyyz mitem normal-zug fahre, hätte mr sicher au meh bulle-schweine wo uns würde begleite und somit meh problem...! (siehe rauche und so).
isch eifach wichtig, dass mr im extra-zug wyyder vermehrt uf ornig luege, dass d' sauerei sich in gränze haltet. wenn jede echli uf sys züüg luegt und dr abfall nit blind-linggs uf dr bode schmeisst, isch das eigentlich kei problem...
ciao.
- Erfahrener Benutzer