Neue Railticket-Preise

Diskussionen rund um den FCB.
Admin
Erfahrener Benutzer
Neue Railticket-Preise

Beitrag von Admin »

40/20 statt 20/10. Immer noch faire Preise, siehe PDF für Details.

Starmaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Starmaster »

sehr fair!! wenigstens öpper wo sich umd aliege vu de fans kümmeret...
PETRIC RAUS

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer
Beitrag von XxNOSTRADAMUSxX »

fair??? pfffffff wie pfiffli lutsche....

züri, bärn, aarau, thun.......... chunt alles billiger ohni sbb-wir-sind-so-fair-und-kulant ticket....

e wittere digge figg uf die halsabschnider und raucher-feinde!!
http://www.stadion-landhof.ch

wär's lääbe will, muess s'lääbe gäh!

Starmaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Starmaster »

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:fair??? pfffffff wie pfiffli lutsche....

züri, bärn, aarau, thun.......... chunt alles billiger ohni sbb-wir-sind-so-fair-und-kulant ticket....

e wittere digge figg uf die halsabschnider und raucher-feinde!!
für mich chunts eh nit druf a... (GA...) aber i finds fair, züri retour choschtet öppe 25.- mit Halbtax und ohni den 50... also doch billiger....
PETRIC RAUS

Alge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alge »

Thun, Güllen und Sion waren schon letztes Jahr so teuer.
Zirü, GC, Luzern und Bern = insgesamt 80 CHF Mehrkosten pro Saison. Das hält sich doch noch halbwegs im Rahmen.

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer
Beitrag von XxNOSTRADAMUSxX »

Starmaster hat geschrieben:für mich chunts eh nit druf a... (GA...) aber i finds fair, züri retour choschtet öppe 25.- mit Halbtax und ohni den 50... also doch billiger....
jääää die könne am sunntig grad mol wieder ticket-chaos erläbe....

uf züri zahl ich 9.--, frick-züri e halbs eifach, wie 90% vo de allesfahrer unter 25 mit u-abo, halbtax und gleis 7. meischtens würd denn drzue no im zug glöst wärde, was bi witem nid immer so klappt wie sich das die herre vo dr bahn vorstelle. hänn jo glaub mol so erfahrige gsammlet... und jetz meine sie nach einere saison wo das mitm railticket wieder klappt het, sie könne prise 100% erhöhe?

e figg uf die!!!

jojo am sunntig gsehn sies denn...!!

p.s.: bern koschtet mi 15.50! wenn ich lös.............
http://www.stadion-landhof.ch

wär's lääbe will, muess s'lääbe gäh!

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:e figg uf die!!!

jojo am sunntig gsehn sies denn...!!

p.s.: bern koschtet mi 15.50! wenn ich lös.............
Wo isch s Problem? Wenn di s normale Billett günschtiger chunt, denn nimm halt das. normali Billett si im Äxtrazug immer akzeptiert worde.
S Problem chönt högschtens si dass dr äxtrazug vor 19.00 wider zrugg fahrt - aber das isch au letscht halb johr nid anders ghandhabt worde

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

dh. ich kauf kai railticket meh wells mr tüürer kunnt.

Starmaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Starmaster »

brewz_bana hat geschrieben:dh. ich kauf kai railticket meh wells mr tüürer kunnt.
wennde e andere wäg findisch für 20 franke uf bärn und zrugg z fahre mit em zug... oder für 30.- uf sion...
PETRIC RAUS

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Starmaster hat geschrieben:wennde e andere wäg findisch für 20 franke uf bärn und zrugg z fahre mit em zug... oder für 30.- uf sion...
Also Bärn isch jedefalls für e Bsitzer vome Gleis 7 billiger mit eme normale eifache 1/2 Tax....
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Starmaster hat geschrieben:sehr fair!! wenigstens öpper wo sich umd aliege vu de fans kümmeret...
Ich glaub eher, dass dene ihres alige isch, dass mir die "normale" passagier nid beleschitge. ;)

Starmaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Starmaster »

[quote="The Dome"]Ich glaub eher, dass dene ihres alige isch, dass mir die "normale" passagier nid beleschitge. ]

das wird eso si, chani ehrlich gseit aber au verstoh... dört chasch di wenigstens drnäbe beneh und es stör nit no vill lüt
PETRIC RAUS

Black Squad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Black Squad »

Ich glaubs jo nid, jetzt hani kei Halbtags me und denn setze die grad s'Prise ufe, das heisst für mich sinds 400%! :o

swissstar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von swissstar »

Alge hat geschrieben:Thun, Güllen und Sion waren schon letztes Jahr so teuer.
Zirü, GC, Luzern und Bern = insgesamt 80 CHF Mehrkosten pro Saison. Das hält sich doch noch halbwegs im Rahmen.
jo aber 80fr magsch merke wennd kei lohn hesch und nod schuelbank druggsch wie ich...

Pibe d'oro
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pibe d'oro »

Ich finds auch in Ordnung, schliesslich ist es immer noch günstiger als "normale" Tarife, so what? Wer jammert, soll halt zu hause bleiben :p
Mir sin mitem Velo doo :cool:

Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher :eek:

swissstar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von swissstar »

Pibe d'oro hat geschrieben:Ich finds auch in Ordnung, schliesslich ist es immer noch günstiger als "normale" Tarife, so what? Wer jammert, soll halt zu hause bleiben :p
hebs mul nur well du lohn hesch! mir ischs sicher nid z tür! i zahl das gärn zum dr fcb uswärts z gseh aber es isch schad dass si ufgschlage händ!

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

rot-blau hat geschrieben:hebs mul nur well du lohn hesch! mir ischs sicher nid z tür! i zahl das gärn zum dr fcb uswärts z gseh aber es isch schad dass si ufgschlage händ!
Zu CL Ziite hesch 80.- für ei ticket zahlt.

Pibe d'oro
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pibe d'oro »

War aber zu erwarten, dass die Preise mal aufschlagen werden. Schliesslich waren die 10.- / 20.- wirklich spottbillig im Vergleich zum Weg, den man zurück legt und der Sauerei, die veranstaltet wird...ich sag nur Sion :p

Zudem hat die SBB angekündigt, dass die Normaltarife aufschlagen werden, also war es logisch, dass die Preise für die Extrafahrten auch etwas angezogen werden.
Mir sin mitem Velo doo :cool:

Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher :eek:

Stanislaw
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stanislaw »

Erwin's Schuld!!
Frog di dure!

Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit

Tuborg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tuborg »

Nosti, gescht hesch nid eso ussgseh dass dr das nid könntisch leischte.

Oder alles nur Fassade? ;)
[CENTER](c) by Tuborg- alle Rechte vorbehalten. Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Netzseite.
Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieser Beitrag ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

rot-blau hat geschrieben:jo aber 80fr magsch merke wennd kei lohn hesch und nod schuelbank druggsch wie ich...
....okay, isch scheisse wenn sälber no kei Gäld verdiensch, aber bitte, 80 Frangge uff's Johr verteilt....
1x e Bierli weniger oder e Päggli Ziggi's denn hesch es au dinne... :rolleyes:
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Captain Sky »

panda hat geschrieben:Wo isch s Problem? Wenn di s normale Billett günschtiger chunt, denn nimm halt das. normali Billett si im Äxtrazug immer akzeptiert worde.
Ich fuhr jeweils mit dem Extrazug, weil es da deutlich am günstigsten war. Fällt der monetäre Anreiz weg, kann ich auch mit dem normalen Zug gehen. Denken viele so wie ich, ist das wohl alles andere als im Interessen der SBB...

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

vo dr sbb chamme jo eigendli nix anders erwarte... monopol und so...
ALLES Z'GÄH ISCH IMMER Z'WENIG

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

HKV hat geschrieben:vo dr sbb chamme jo eigendli nix anders erwarte... monopol und so...
darfst dir gerne in Bern eine Konzession für den Betrieb deiner eigenen Bahngesellschaft holen
CR7 Fanboy

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

recht hanni trotzdem.... ;)
d sbb ka sichs leiste, wär mitem zug wott reise, het kei anderi wahl...

nimmt mi jo wunder wie streng sie das mitem gleis7 wärde duresetze, bis jetzt hets jo au gültet wen abfahrt eifach nach 18.00 gsi isch...
ALLES Z'GÄH ISCH IMMER Z'WENIG

Starmaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Starmaster »

[quote="ScoUtd"]darfst dir gerne in Bern eine Konzession für den Betrieb deiner eigenen Bahngesellschaft holen[/QUOTE

wie tür? das bringe mir ane zum uswärtsfahrte z organisiere!
PETRIC RAUS

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Denke da reicht unser Choreokässeli nicht...
CR7 Fanboy

Starmaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Starmaster »

mit guete sponsore... d gigi loht au es paar tusiger lo fliege für uns
PETRIC RAUS

einspielen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von einspielen »

isch guet, dass d'sbb extrazüg zur verfiegig stellt. beträffend pryyse kame sich stryyte, isch klar.

lieber zahle mr halt jez echli mehr oder löse normaltarif, drfür fahre mr mit dä extrazüüg an d'spyyl und hän unsere fryyde im zug. würde mr durch diä ganz schwyyz mitem normal-zug fahre, hätte mr sicher au meh bulle-schweine wo uns würde begleite und somit meh problem...! (siehe rauche und so).

isch eifach wichtig, dass mr im extra-zug wyyder vermehrt uf ornig luege, dass d' sauerei sich in gränze haltet. wenn jede echli uf sys züüg luegt und dr abfall nit blind-linggs uf dr bode schmeisst, isch das eigentlich kei problem...

ciao.

So ist die heutige Zeit, und leider muss ich feststellen, dass die Welt zu einer Immitation einer spießigen beschissenen Seifenoper geworden ist, unter der Führung einer Horde alter Tunten.

Starmaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Starmaster »

was ufruume??
PETRIC RAUS

Antworten