Tanja Frieden out...
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
Tanja Frieden out...
d frieden im halbfinal vo dr jacobelli (die wo an olympia no ufe ranze keit isch) abdrängt worde..haha do heschen di plämpu..e glücksport und die wird bi schweizer des jahres dritti...
tja nix gwese schwizer volk..
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
- SHELLibaum
- Erfahrener Benutzer
- GRANDE BASILEA
- Erfahrener Benutzer
- GRANDE BASILEA
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
Jo d`Frieden het jo in letschter Zyt eher im Färnseh vo Galas glänzt als uff em Schnee, so mediegeili Sportler wo einisch mol en Erfolg gha händ und denn meine sie sieges liege mer nit eso, vo däm här scho rächt wenn die Schnäpfe nit so Erfolg het, soell sich liebe wieder richtig uff dr Sport konzentriere.
Jo d`Frieden het jo in letschter Zyt eher im Färnseh vo Galas und Reportage glänzt als uff em Schnee, so mediegeili Sportler wo einisch mol en Erfolg gha händ und denn meine sie sieges liege mer nit eso, vo däm här scho rächt wenn die Schnäpfe nit so Erfolg het, soell sich liebe wieder richtig uff dr Sport konzentriere.
jö bisch dur arme mensch. anstatt dass die übers schiefahre freusch, muesch d snowboarder go schlecht mache.Hennes&Mauritz hat geschrieben:d frieden im halbfinal vo dr jacobelli (die wo an olympia no ufe ranze keit isch) abdrängt worde..haha do heschen di plämpu..e glücksport und die wird bi schweizer des jahres dritti...

- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
Ich mag die auch nicht besonders, aber zur ihrer Rechtfertigung muss man auch sagen, dass seit dem Olympiasieg die FIS kein Rennen mehr organisieren konnte aufgrund der schlechten Bedingungen. Also konnte Frieden diesen Triumph auch nie bestätigen. Jetzt ist es ziemlich einfach zu sagen: "Ja, ich habs schon immer gewusst, die kann nichts"Lupinin hat geschrieben:Jo d`Frieden het jo in letschter Zyt eher im Färnseh vo Galas und Reportage glänzt als uff em Schnee, so mediegeili Sportler wo einisch mol en Erfolg gha händ und denn meine sie sieges liege mer nit eso, vo däm här scho rächt wenn die Schnäpfe nit so Erfolg het, soell sich liebe wieder richtig uff dr Sport konzentriere.
Mir sin mitem Velo doo
Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher

Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher

Sie hat heute - bis auf das kleine Final - sehr gute Rennen gezeigt. Wäre ihr nicht eine Konkurrentin über das Board gefahren, hätte sie sich wohl für den Final qualifiziert.Lupinin hat geschrieben:Jo d`Frieden het jo in letschter Zyt eher im Färnseh vo Galas und Reportage glänzt als uff em Schnee, so mediegeili Sportler wo einisch mol en Erfolg gha händ und denn meine sie sieges liege mer nit eso, vo däm här scho rächt wenn die Schnäpfe nit so Erfolg het, soell sich liebe wieder richtig uff dr Sport konzentriere.
give me the ball, you motherfucker!
tanja frieden = attention whore
Wär ihri Konkuräntin an dr Olympiade nit im letschte Momänt uff d`Schnitz gheit, wär d`Frieden au nit Olympia-Siegerin gworde, so isch dr Sport ebe..., so gnueg gleschteret...jay hat geschrieben:Sie hat heute - bis auf das kleine Final - sehr gute Rennen gezeigt. Wäre ihr nicht eine Konkurrentin über das Board gefahren, hätte sie sich wohl für den Final qualifiziert.
-
- Erfahrener Benutzer
hab mich da nochmals schlau gemacht und tatsächlich was zum thema gefunden. du hast recht, ein richtig guter deutscher sportler ist dieser mann:Hennes&Mauritz hat geschrieben:dütsche mache nur richtige sport...nid so snöber kacke..

der hackel schorsch. cool! wirklich eine grosse sportart, auch in der (nicht wertend gemeint) erotischen doppelsitz-variante.

- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
lieber e iisbahn aberase als über höperli und steilwandkurve fahre und hoffe dass di keine umhaut..fausto klaus hat geschrieben:hab mich da nochmals schlau gemacht und tatsächlich was zum thema gefunden. du hast recht, ein richtig guter deutscher sportler ist dieser mann:
der hackel schorsch. cool! wirklich eine grosse sportart, auch in der (nicht wertend gemeint) erotischen doppelsitz-variante.
- das Orakel
- Erfahrener Benutzer
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
An Olympia hatte Tanja Frieden durch Jacobellis's Dummheit profitiert - also nichts mit Glück und Unglück.Lupinin hat geschrieben:Wär ihri Konkuräntin an dr Olympiade nit im letschte Momänt uff d`Schnitz gheit, wär d`Frieden au nit Olympia-Siegerin gworde, so isch dr Sport ebe..., so gnueg gleschteret...
Ist ein Unterschied, ob man ohne Mithilfe auf die Fresse fliegt, oder durch Verschulden eines anderen (was ja kein Vergehen ist im Boardercross).
give me the ball, you motherfucker!