Platini uff der Boscht Rieche 2: E Drama in 3 Aggt
Platini uff der Boscht Rieche 2: E Drama in 3 Aggt
Rieche, 5 vor 4i post meridiem. Der Platini lauft nüt aanend in d Bischt Rieche 2 (Rauracher) zum sini Seminararbet iigschriibe furtzschigge. Was em in de näggschte 20 Minute widerfaart prägt si Bild vom gääle Riis noochhaltig.
Aggt 1:
Platini (lauft in d Boscht): 'noobe Mitenand
Volgg (e-n-alte Herr, e übergwichtige Schwoob und e Bauarbeiter am Kopiergrät): 'Oobe
E typischi Boscht Szenerie. Schalter 1 und 2 (vo immerhin 3) sin zue. Die Aagschtelltinne probiere was gisch was hesch beschäftigt usszgsee. D Versiech schittere kläägligg.
D Düür goot uff, e alte Maa kunnt iine. Är foot mitem Platini afo quatsche.
Alte Maa: Ka me do usse am Automat au e Kontousszuug ussdrugge ?
Platini: Kei Aanig, i meinti me könn e Usszuug vo de letschte 5 Transaggzioone ha oder so. Ob me e normale kriegt wüssti nid.
Fette Schwoob: Nee, des geht ned.
Alte Maa: Jä nunddedie, goot nid ? Henu, isch scho vill nid gange im Lääbe, he ? (Luegt der Platini mit de Auge vomene Maa wo mit 9 Zeeche scho in der Gruebe schtoot aa) Weisch, sunscht gangi immer uff d Hauptboscht, aber dört ka me jo niene parggiere, verdelli, he ?! (Platini in Gedangge: "Alte, wenn DU öppis nümm sottsch mache denn faare!")
Platini: 'schoso.
Aggt 2:
D Düür goot e witers Mol uff. E-n-(ur)alti Frau mit Gehhilf wird vonere (au) alte Frau iinebrocht.
(ur)alti Frau: Ouuuu...soooo vill Lüüüüüt dooooooo.
Platini (in Gedangge): "Die wo am meischte Zit hänn, häns am bressantischte. Scheispagg die Alte..."
Alte Maa: Die Jugend losst sich nümme bedränge... die weere sich au, jetze. Hän jo rächt.
(ur)alti Frau: Joooo, das isch scho-n-esoo. S wird nid besser.
Unterdesse het der alti Herr wo scho am Aafang dinne gsi isch sini 11'000.- (är hets so ummegschraue dasses au ich und der Bauarbeiter mitkriegt hän. Mer hän ys denn au entschprächend aagluegt. Brüder im Geiste...) iizaalt und macht em fette Schwoob blatz. D Frau am Schalter (die einzig wo bis jetz wirgligg gschafft het) hänggt der PC uff. Iirer Kollegin kunnt in Sinn der zweit Schalter uffzmache. Der alt Maa und die (ur)alti Frau schtöön an däm aa, obwool ich eigentligg zerscht gsi wär. Wo si bedient wärde frooge si:
Beidi: Wänn si füüre ?
Platini: Nänei...'scho guet. Mache si numme.
Der alt Maa frogt ob er do inne e Kontousszuug kriegt. D Frau seit em dass das numme die vo der Postfinance könne mache, är miess sich bi dene mälde. Är zottlet ab und schtoot bi mim Schalter aa. D Frau an mim Schalter hänggt der PC zum zweite Mol uff. Der Schwoob ka sini iizaalige nid mache und zieht, nachdäm er sini Postcard em Automat wider abgrunge het unverrichteter Dinge wider ab.
Ändligg, mii grosse-n-Uffdritt.
3. Aggt:
Platini (unterdesse am Schalter, zue der Frau): Daag wool, i würd gärn dä Brief iischriibe.
D Frau nimmt der Brief, luegten aa.
Frau: Do hänn si aber z'vill franggiert. Das koschtet numme 5.50 (i ha mit 6.- franggiert. I ka mer s leischte.)
Platini: I weiss scho, macht nüt. Wäge dene -.50 machi jetz kei gschiss.
Frau (gyggst mi aa): I KÖNNTS NE AU NID UUSEGÄÄ...DAS GOOT NID.
Platini (liicht irritiert): I sag jo s isch in Oornig.
Frau: Denn isch jo guet. Aadiiieeaaaaooouuuuh jetz isch dä PC schowider abgschtüürzt. Heitenei.
I lauf dervoo. Der alt Maa het sich in der Reie wider bis hinter mii vordrängelet. Der Bauarbeiter het sich vom Kopierer in d Reie verschoobe. I lauf uss der Boscht und hör numme no...
alte Maa: Kani jetz do mi Kontousszuug ha ?
Frau (hysterisch): Neeeeeeeeeeeeiiiiiiiii. Mir sin nid d Postfinance, jetz loose si doch zue.
D Düüre goot hinter mer zue und i schtand wider mit beidne Bei im normale Lääbe. Schön.
Und d moral vo der Gschicht ? Kontousszüüg gits nur bi der Postfinance und es git Lüt wo au bim Nüt mache e verdammt schlächti Figur mache.
Aggt 1:
Platini (lauft in d Boscht): 'noobe Mitenand
Volgg (e-n-alte Herr, e übergwichtige Schwoob und e Bauarbeiter am Kopiergrät): 'Oobe
E typischi Boscht Szenerie. Schalter 1 und 2 (vo immerhin 3) sin zue. Die Aagschtelltinne probiere was gisch was hesch beschäftigt usszgsee. D Versiech schittere kläägligg.
D Düür goot uff, e alte Maa kunnt iine. Är foot mitem Platini afo quatsche.
Alte Maa: Ka me do usse am Automat au e Kontousszuug ussdrugge ?
Platini: Kei Aanig, i meinti me könn e Usszuug vo de letschte 5 Transaggzioone ha oder so. Ob me e normale kriegt wüssti nid.
Fette Schwoob: Nee, des geht ned.
Alte Maa: Jä nunddedie, goot nid ? Henu, isch scho vill nid gange im Lääbe, he ? (Luegt der Platini mit de Auge vomene Maa wo mit 9 Zeeche scho in der Gruebe schtoot aa) Weisch, sunscht gangi immer uff d Hauptboscht, aber dört ka me jo niene parggiere, verdelli, he ?! (Platini in Gedangge: "Alte, wenn DU öppis nümm sottsch mache denn faare!")
Platini: 'schoso.
Aggt 2:
D Düür goot e witers Mol uff. E-n-(ur)alti Frau mit Gehhilf wird vonere (au) alte Frau iinebrocht.
(ur)alti Frau: Ouuuu...soooo vill Lüüüüüt dooooooo.
Platini (in Gedangge): "Die wo am meischte Zit hänn, häns am bressantischte. Scheispagg die Alte..."
Alte Maa: Die Jugend losst sich nümme bedränge... die weere sich au, jetze. Hän jo rächt.
(ur)alti Frau: Joooo, das isch scho-n-esoo. S wird nid besser.
Unterdesse het der alti Herr wo scho am Aafang dinne gsi isch sini 11'000.- (är hets so ummegschraue dasses au ich und der Bauarbeiter mitkriegt hän. Mer hän ys denn au entschprächend aagluegt. Brüder im Geiste...) iizaalt und macht em fette Schwoob blatz. D Frau am Schalter (die einzig wo bis jetz wirgligg gschafft het) hänggt der PC uff. Iirer Kollegin kunnt in Sinn der zweit Schalter uffzmache. Der alt Maa und die (ur)alti Frau schtöön an däm aa, obwool ich eigentligg zerscht gsi wär. Wo si bedient wärde frooge si:
Beidi: Wänn si füüre ?
Platini: Nänei...'scho guet. Mache si numme.
Der alt Maa frogt ob er do inne e Kontousszuug kriegt. D Frau seit em dass das numme die vo der Postfinance könne mache, är miess sich bi dene mälde. Är zottlet ab und schtoot bi mim Schalter aa. D Frau an mim Schalter hänggt der PC zum zweite Mol uff. Der Schwoob ka sini iizaalige nid mache und zieht, nachdäm er sini Postcard em Automat wider abgrunge het unverrichteter Dinge wider ab.
Ändligg, mii grosse-n-Uffdritt.
3. Aggt:
Platini (unterdesse am Schalter, zue der Frau): Daag wool, i würd gärn dä Brief iischriibe.
D Frau nimmt der Brief, luegten aa.
Frau: Do hänn si aber z'vill franggiert. Das koschtet numme 5.50 (i ha mit 6.- franggiert. I ka mer s leischte.)
Platini: I weiss scho, macht nüt. Wäge dene -.50 machi jetz kei gschiss.
Frau (gyggst mi aa): I KÖNNTS NE AU NID UUSEGÄÄ...DAS GOOT NID.
Platini (liicht irritiert): I sag jo s isch in Oornig.
Frau: Denn isch jo guet. Aadiiieeaaaaooouuuuh jetz isch dä PC schowider abgschtüürzt. Heitenei.
I lauf dervoo. Der alt Maa het sich in der Reie wider bis hinter mii vordrängelet. Der Bauarbeiter het sich vom Kopierer in d Reie verschoobe. I lauf uss der Boscht und hör numme no...
alte Maa: Kani jetz do mi Kontousszuug ha ?
Frau (hysterisch): Neeeeeeeeeeeeiiiiiiiii. Mir sin nid d Postfinance, jetz loose si doch zue.
D Düüre goot hinter mer zue und i schtand wider mit beidne Bei im normale Lääbe. Schön.
Und d moral vo der Gschicht ? Kontousszüüg gits nur bi der Postfinance und es git Lüt wo au bim Nüt mache e verdammt schlächti Figur mache.
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
Absturz an Absturz han mr scho ewigs nüm gha, aber evtl luegts jo au am DAU!
aber das amene 1. vom Monat nur 1. Schalter offe isch, isch scho frogwürdig (va um diä Zyt)
wobi Riehe 2 welli isch das? diä bim Denner, oder?
nei, i schaff nid in Riehe
aber das amene 1. vom Monat nur 1. Schalter offe isch, isch scho frogwürdig (va um diä Zyt)
nei, i schaff nid in Riehe

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Post ist Post, Beamte sind BeamteDomingo hat geschrieben:meinsch, isch guet bini chrangg?
nei, i schaff nid in Riehe![]()

-
- Neuer Benutzer
Hehe nice, bi dr Post am Karl Barth Platz erläbsch au amigs öbis oder bim UBS Bankomat.
Bi döt mol am warte gsi während so ä Riechi Baslere uff em Bänkli umelümmlet.
Naja dä vor mir isch wäg und uff eimol meint die uff em Bänkli si muess jetzt au führe und seit sie wär zerscht do gsi.
Naja ha ihre de gseit "Stöhnd sie doch so a das mes au merkt das sie an Automat miend".
Nochdäm het sie mi mit allne mögliche verfluecht wos git und das sie mir ä schlechts Lebe wünscht.
Bi döt mol am warte gsi während so ä Riechi Baslere uff em Bänkli umelümmlet.
Naja dä vor mir isch wäg und uff eimol meint die uff em Bänkli si muess jetzt au führe und seit sie wär zerscht do gsi.
Naja ha ihre de gseit "Stöhnd sie doch so a das mes au merkt das sie an Automat miend".
Nochdäm het sie mi mit allne mögliche verfluecht wos git und das sie mir ä schlechts Lebe wünscht.

von Alois E. Schlafstadt - ein Motor der Degeneration
vor allem fehlt eine sexszene.Stanislaw hat geschrieben:zu umständlich, zuviel text!
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
-
- Erfahrener Benutzer
gaaaaaaaaaaaaanz geil junge!
you made my day
you made my day
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
- Pippo Inzaghi
- Erfahrener Benutzer
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Pippo Inzaghi
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
*5 Sterne draufposte*
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
Ich will mich ja nicht aufdrängen, aber heute Nachmittag habe ich auch einen erlebt:
Zuhause merkte ich, dass ich das Gemüse für das Nachtessen vergessen hatte. Naja, die Migros in der Lehenmatt ist ja nicht weit weg, also ging ich unverrichteter Dinge los. Vor der Migros an der Lehenmattstrasse sah ich ein Polizei-Fahrzeug parkiert... sofern man das parkiert nennen konnte... der Wagen brauchte beinahe zwei Parkplätze und das Heck schaute mindestens einen halben Meter über die Parkplatzlinie auf die Strasse. Hatten wohl einen dringenden Einsatz, dachte ich. In der Migros dann die grosse Überraschung: Zwei besonders hübsche Politanten mit einem Hintern, in welchem meiner noch dreimal Platz gehabt hätte, kauften ihr Zvieri ein und zogen anschliessend frisch fröhlich zu ihrem grandios parkierten, mehr breit als längs in der übergrossen Lücke stehenden Fahrzeug... Verdammte Scheisse, wenn ich meinen Wagen so hinstelle (sofern ich das überhaupt schaffe, hatte das schon beim ersten Versuch in der Fahrschule besser im Griff), bekomme ich eine Busse! Wo bleibt da die Vorbildsfunktion?
Sorry, das musste ich jetzt einfach loswerden...
Zuhause merkte ich, dass ich das Gemüse für das Nachtessen vergessen hatte. Naja, die Migros in der Lehenmatt ist ja nicht weit weg, also ging ich unverrichteter Dinge los. Vor der Migros an der Lehenmattstrasse sah ich ein Polizei-Fahrzeug parkiert... sofern man das parkiert nennen konnte... der Wagen brauchte beinahe zwei Parkplätze und das Heck schaute mindestens einen halben Meter über die Parkplatzlinie auf die Strasse. Hatten wohl einen dringenden Einsatz, dachte ich. In der Migros dann die grosse Überraschung: Zwei besonders hübsche Politanten mit einem Hintern, in welchem meiner noch dreimal Platz gehabt hätte, kauften ihr Zvieri ein und zogen anschliessend frisch fröhlich zu ihrem grandios parkierten, mehr breit als längs in der übergrossen Lücke stehenden Fahrzeug... Verdammte Scheisse, wenn ich meinen Wagen so hinstelle (sofern ich das überhaupt schaffe, hatte das schon beim ersten Versuch in der Fahrschule besser im Griff), bekomme ich eine Busse! Wo bleibt da die Vorbildsfunktion?
Sorry, das musste ich jetzt einfach loswerden...

Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
Hätte eigentlich zurücklaufen und eine Kamera holen sollen... Und die Abzüge mit einem schönen Brief an den Oberschnauz! Tja, im Nachhinein ist man immer kluger...tonton hat geschrieben:Beweisfotos wo?![]()
![]()
![]()

Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.