Internetzugang
Internetzugang
hallo zäme
i bruch wieder emol d hilf vo dä liebe Forum User....
i wird in 2 Wuche ä PC becho und weiss nid zu wellem Internet abieter ich söll go.....
was isch empfehlenswärt? gang zimli vill im Internet go surfe....
dank für euri Hilf!!!
p.s: ha kai festnetzaschluss....
i wird in 2 Wuche ä PC becho und weiss nid zu wellem Internet abieter ich söll go.....
dank für euri Hilf!!!
acab
Ohni Feschtnezzaschluss hesch denn nymmi sooo viel Alternative...baslerin hat geschrieben:hallo zäme
dank für euri Hilf!!!
Wo wohnsch denn?
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
Oje oje, das cha jo heiter wärde...baslerin hat geschrieben:ha mi villicht falsch usdruggt, ha scho ä festnetzaschluss, bi eifach bi keim Abieter, benutz nume sNatel...
Meegligkeite fyr Indernett: ADSL und Cablecom.
Ohni Feschtnezz kei ADSL...
Also blibt no ybrig waseliwas?
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
Aha!baslerin hat geschrieben:jo, i cha mi jo scho amälde wenns ä guets agebot git....![]()
Abbr nur wäg em indernett lohnt sich denn das au nid, dass du no 25.- jeede Monet fyr s Delifon zahlsch wenn du s gar nid bruchsch...
Denn wyrd y glich Cablecom neh. Wo wohnsch denn, weli PLZ?
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
Si het jo anschiinend eine. Muess nur dur irgend e Provider uffgschalte wärde...
Ich empfiil Tele2 als Telefonabieter und derzue e ADSL-Paket vo däne. Bi ADSL kasch immer nur dört e ADSL-Abo mache, wo Du au dr Festnetzaschlussvertrag hesch... Bi Tele2 kasch denn ab de 8e am Obe gratis telefoniere und s ADSL-Abo kostet überall +- 10.- öppe glichvil.
Tele2 ADSL
Ich empfiil Tele2 als Telefonabieter und derzue e ADSL-Paket vo däne. Bi ADSL kasch immer nur dört e ADSL-Abo mache, wo Du au dr Festnetzaschlussvertrag hesch... Bi Tele2 kasch denn ab de 8e am Obe gratis telefoniere und s ADSL-Abo kostet überall +- 10.- öppe glichvil.
Tele2 ADSL
ich ha sunrise ADSL! bi zfriide! ]http://www.sunrise.ch/privatkunden/imin ... surfer.htm[/URL]baslerin hat geschrieben:jo, i cha mi jo scho amälde wenns ä guets agebot git....![]()
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.
-
- Erfahrener Benutzer
Kannst dich ja mal ueber Sateliteninternet informieren... eignet sich zwar nicht zum gamen, aber fuer's Forum und Downloads ist es ganz gut. Warum 300.- im Jahr fuer einen Festnetzanschluss zahlen, den man doch nicht braucht? (Vorteil: du kannst auch gleich TV ueber SAT schauen und die TV Anbieter Gebuehren sparen)
Ansonsten eben Swisscom, preislich gibt es bei ADSL keine grossen Unterschiede.
Ansonsten eben Swisscom, preislich gibt es bei ADSL keine grossen Unterschiede.
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Vincent Vega
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
für was bruucht me au e kunde-hotline? ha nonie sone dräck bruucht! lieber sälber informiere, denn stimmts au und me bechunnt nid irgend e scheiss ufgschnurrt...mimpfeli hat geschrieben:Das isch eso![]()
Penner-Kundesupport
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.
- Vincent Vega
- Erfahrener Benutzer
Mä cha nid überall sälber drusscho und sich sälber informiere! Interessier mich nunmol weder fürs Innäläbe vo PCs, no für d Installation vo ADSL/Wireless usw.eleven hat geschrieben:für was bruucht me au e kunde-hotline? ha nonie sone dräck bruucht! lieber sälber informiere, denn stimmts au und me bechunnt nid irgend e scheiss ufgschnurrt...
I will, ADSL/Wireless aschliesse, Computer aschalte, surfe!
D Kombination Cablecom, US Robotics, Mac het mi so bislang voll überzügt. (Wobi i au scho vernoh han, dass Cablecom Scheiss Support, Schwankige usw. heg, bi mir isch bislang alles bestens!
Zu Sunrise: Mir hei inere WG mol Sunrise gha, e schlächtere Support ha i no niä erläbt!
Muri - das Corleone der Schweiz
bs_eagle hat geschrieben:Zensor ist seit Jahren der absolute Oberidiot!
Ein Typ dem man stundenlang in die Fresse hauen könnte!