Aber gestern habe ich gedacht, ich trau meinen Augen nicht. Blau Weiss im eigenen Stadion! Das war eine Faust aufs Auge! Wer entscheidet das? Es gibt doch Grundsätze, die sogar den Offiziellen des FCB bekannt sein sollten!

der stadionspeaker entschuldigte sich für das blau weisse trikot, sagte dass man in zukunft nicht mehr in blau weiss auflaufen wird, aber durch die uefa gestern leider keine andere möglichkeit blieb...fineline hat geschrieben:Ich weiss, ist sicher schon in anderen Threads angesprochen worden.
Aber gestern habe ich gedacht, ich trau meinen Augen nicht. Blau Weiss im eigenen Stadion! Das war eine Faust aufs Auge! Wer entscheidet das? Es gibt doch Grundsätze, die sogar den Offiziellen des FCB bekannt sein sollten!![]()
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
Ah ok... hab ich leider nicht mitbekommen. Aber war trotzdem eine Zumutung. Naja, immerhin das letzte mal. Stellt euch mal GC in Rot-Blau vor....dasto hat geschrieben:der stadionspeaker entschuldigte sich für das blau weisse trikot, sagte dass man in zukunft nicht mehr in blau weiss auflaufen wird, aber durch die uefa gestern leider keine andere möglichkeit blieb...
klar hätte man schwarze hosen posten können, aber wenns wirklich das letzte mal war in blau weiss, ist mir das nun scheiss egal!
Das hätte der FCB frühzeitig mit Feyernoord absprechen müssen und der UEFA schriftlich mitteilen. Wobei aus dem Reglement nicht klar hervorgeht, ob man zusätzliche Farben einsetzen darf, die nicht gemeldet wurden.fineline hat geschrieben:zumindest die schwarze hose mit de schwarze stülpe wäre dinnegläge... ich gse s'problem nid
WENN BLAUWYSS GMOLDE WORDE ISCH KAMMES DÄMFALL NÜMI WÄCHSLE? ALSO WIE UM HIMMELSWILLE WILL ME GWÄHRLEISCHTE, DASS DR FCB NÜMI IN BLAUWYSS SPILT?Angel hat geschrieben:e kolleg vo mir het sich tödlich ufgregt (wie mir alli au) het em zindel gschriebe und das isch schiins dr text gsi, wo vorgläse worde isch:
Liebi Fans
bevor du2019Mannschafte yylaufe, none Woort zu unserne Liebli.
Mir vom FCB händ vor kurzem entschiede, dass unseri Mannschaft nieme i blau-wisse Dress yylaufe tuet.
Und jetzt hämmer contre-coeur doch noonemool miesse flexibel syy, schliesslig sind mir fairi Gastgeber.
Es sind für dä Match voi hütt obe näämlig keini andere Farbkombinatione griffbar gsi, wo allne verständlige Bedürfniss für die vorgschribni klari farblichi Unterscheidig gerecht worde wäre.
Drum hämme er hütt noonemol gar kei anderi Waal ka, als das zu2019näh, wo farblich no übrig bliebe isch u2013 und hoffe sälber ganz fescht, dass das hütt würggli du2019Abschiedsvorstellig vo blau-wyss isch.
Drzu nu no ei kleins, aber entscheidends Detail: Farbkombinatione miend vo allne teilnämende Clubs vor de Europacup-Saison gmäldet wärde und chönd innerhalb vom laufende Wettbewerb nümm gwäxlet wärde.
Mir dangge Ihne für Ihri Toleranz und drfür, dass Sie unsri Mannschaft trotzdäm engagiert unterschtütze und wünsche Ihne us ganzem rotblaue Häärze e wunderbare Fuessball-Obed.
Lies genau:RALE BALE hat geschrieben:WENN BLAUWYSS GMOLDE WORDE ISCH KAMMES DÄMFALL NÜMI WÄCHSLE? ALSO WIE UM HIMMELSWILLE WILL ME GWÄHRLEISCHTE, DASS DR FCB NÜMI IN BLAUWYSS SPILT?
Totali Widersprüch...Stadionsprecher hat geschrieben:Liebi Fans
bevor d’](1)[/color]Mir vom FCB händ vor kurzem entschiede, dass unseri Mannschaft nieme i blau-wisse Dress yylaufe tuet.
Und jetzt hämmer contre-coeur doch noonemool miesse flexibel syy, schliesslig sind mir fairi Gastgeber.
Es sind für dä Match voi hütt obe näämlig keini andere Farbkombinatione griffbar gsi, wo allne verständlige Bedürfniss für die vorgschribni klari farblichi Unterscheidig gerecht worde wäre.
Drum hämme er hütt noonemol gar kei anderi Waal ka, als das z’näh, wo farblich no übrig bliebe isch – (2)und hoffe sälber ganz fescht, dass das hütt würggli d’Abschiedsvorstellig vo blau-wyss isch.
Drzu nu no ei kleins, aber entscheidends Detail: (3)Farbkombinatione miend vo allne teilnämende Clubs vor de Europacup-Saison gmäldet wärde und chönd innerhalb vom laufende Wettbewerb nümm gwäxlet wärde.
Mir dangge Ihne für Ihri Toleranz und drfür, dass Sie unsri Mannschaft trotzdäm engagiert unterschtütze und wünsche Ihne us ganzem rotblaue Häärze e wunderbare Fuessball-Obed.
Farbkombinationen können gewechselt werden, nicht aber neue Farben dazu genommen werden.Angel hat geschrieben:e kolleg vo mir het sich tödlich ufgregt (wie mir alli au) het em zindel gschriebe und das isch schiins dr text gsi, wo vorgläse worde isch:
Liebi Fans
bevor du2019Mannschafte yylaufe, none Woort zu unserne Liebli.
Mir vom FCB händ vor kurzem entschiede, dass unseri Mannschaft nieme i blau-wisse Dress yylaufe tuet.
Drum hämme er hütt noonemol gar kei anderi Waal ka, als das zu2019näh, wo farblich no übrig bliebe isch u2013 und hoffe sälber ganz fescht, dass das hütt würggli du2019Abschiedsvorstellig vo blau-wyss isch.
Drzu nu no ei kleins, aber entscheidends Detail: Farbkombinatione miend vo allne teilnämende Clubs vor de Europacup-Saison gmäldet wärde und chönd innerhalb vom laufende Wettbewerb nümm gwäxlet wärde.
im c bekunnt me halt amme nüm so guet mit, was dr stadionspeaker säit...es isch eifach z'liislig....mä hätt sich jo könne dänke, dass mä muess lüter stelle, wenn s'dach witer obe isch...dasto hat geschrieben:der stadionspeaker entschuldigte sich für das blau weisse trikot, sagte dass man in zukunft nicht mehr in blau weiss auflaufen wird, aber durch die uefa gestern leider keine andere möglichkeit blieb...
klar hätte man schwarze hosen posten können, aber wenns wirklich das letzte mal war in blau weiss, ist mir das nun scheiss egal!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!